ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Ανοδική κινήθηκαν οι αξίες στα τάνκερ LR1.
-Το Suezmax Episkopi (153,000 DWT, κατασκευής 2001, Hyundai Heavy Ind) πουλήθηκε σε αγοραστές από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην τιμή των 12,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 13,08 εκατ. δολάρια.
-Τα aframaxes Explorer Spirit και Navigator Spirit (106,000 DWT, κατασκευής 2008, Tadotsu Tsuneishi) πουλήθηκαν στην IMS SA στη συνολική τιμή των 32 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους εκτιμάται από την VV στα 30,23 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Bright Fortune (48,000 DWT, κατασκευής 2010, Iwagi Zosen) πουλήθηκε στην Velos Tankers, στην τιμή των 13,50 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,94 εκατ. δολάρια.
Bulker
Οι αξίες στα φορτηγά πλοία τύπου handy ενισχύθηκαν.
-Το Panamax Magica G (82,700 DWT, κατασκευής 2012, STX Offshore) πουλήθηκε στην Moderna Marine Management στην τιμή των 16 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 16,67 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Kinoura (82,300 DWT, κατασκευής 2012, Tsuneishi Zosen) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 18 εκατ. δολαρίων, ενώ η αξία του υπολογίζεται στα 17,11 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Fortune Daisy (75,000 DWT, κατασκευής 2011, Sasebo) πουλήθηκε στην Safe Bulkers στην τιμή των 14 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,47 εκατ. δολάρια.
-Το Ultramax Bulk Hero (61,200 DWT, κατασκευής 2016, Shin Kurushima Toyohashi) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 20,6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 2,172 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Global Future (52,500 DWT, κατασκευής 2006, Tsuneishi Zosen) πουλήθηκε σε αγοραστές από τη Σιγκαπούρη στην τιμή των 7,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 8,03 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Bulker Angelic (37,800 DWT, κατασκευής 2014, Kanda) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 14,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,24 εκατ. δολάρια.
-To Handy Bulker Aristos II (32,400 DWT, κατασκευής 2011, Samho Tongyoung) πουλήθηκε στην Load Line Marine έναντι 8,6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 7,92 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Bulker Eden Bay (28,300 DWT, κατασκευής 2008, Shimanami) πουλήθηκε σε Αιγύπτιους αγοραστές έναντι 6,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 6,16 εκατ. δολάρια.
Container
Ανοδικά κινήθηκαν και οι αξίες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
-Το Post Panamax My Ny (5,576 TEU, κατασκευής 2004, Koyo Dock) πουλήθηκε στην Wan Hai Lines στην τιμή των 25 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 24,61 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Acacia Makoto (1,850 TEU, κατασκευής 2004, Jiangsu Yangzijiang) πουλήθηκε στην MSC στην τιμή των 6,95 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 6,42 εκατ. δολάρια.
-Το Handy RHL Aurora (1,732 TEU, κατασκευής 2006, Guangzhou Wenchong) πουλήθηκε επίσης στην MSC έναντι 6,5 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να αποτιμάται στα 7,45 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Voronezh (1,730 TEU, κατασκευής 2008, Stocznia Szczecin Nowa) πουλήθηκε στην ίδια εταιρεία στην τιμή των 9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,49 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 1,15% και έκλεισε στις 200,65 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 0,06% και έκλεισε στις 284,21 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 1,26% και διαμορφώθηκε στις 8.453,40 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG υποχώρησε κατά 1,96% και διαμορφώθηκε στις 701,29 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση