ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Αμετάβλητες παρέμειναν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων
-Το VLCC Sea Lion (318,800 DWT, κατασκευής 2003, Hyundai Samho Heavy Ind) πουλήθηκε σε αγοραστές από τη μέση Ανατολή στην τιμή των 25 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 24,17 εκατ. δολάρια.
-Το VLCC Gemini (310,100 DWT, κατασκευής 1999, Samsung) πουλήθηκε έναντι 19 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 18,23 εκατ. δολάρια.
-Το VLCC Maria (306,300 DWT, κατασκευής 2000, Daewoo) πουλήθηκε στην Mercuria Energy Group στην τιμή των 19,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 19,64 εκατ. δολάρια.
-Το Suezmax Ridgebury Pallas (159,200 DWT, κατασκευής 2005, Hyundai Heavy Ind) πουλήθηκε στην Seven Islands Shipping έναντι 17,2 εκατ. δολαρίων. η αξία του εκτιμάται στα 19,74 εκατ. δολάρια.
-Τα Suezmaxes Aias (150,400 DWT, κατασκευής 2008, Universal) και Amoureux (150,000 DWT, κατασκευής 2008, Universal) πουλήθηκε στην Ridgebury Tankers στην τιμή των 45 εκατ. δολαρίων έναντι 46,9 εκατ. δολαρίων που υπολογίζεται η αξία του.
-Το MR2 Matuku (50,100 DWT, κατασκευής 2016, SPP) πουλήθηκε στην Eifuku Kaiun στην τιμή των 23,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 27,52 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Opal Express (48,700 DWT, κατασκευής 2006, Iwagi Zosen) πουλήθηκε έναντι 9,75 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 11,2 εκατ. δολάρια.
Bulker
Σταθερές διατηρήθηκαν οι αξίες και στην αγορά ξηρού φορτίου.
-Το Capesize Xanadu (208,800 DWT, κατασκευής 2017, Jiangsu New Yangzijiang) πουλήθηκε σε Αμερικανούς αγοραστές στην τιμή των 38,2 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 38,64 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Resurgence (81,600 DWT, κατασκευής 2012, Longxue) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 12,7 εκατ. δολαρίων, φθηνότερα από την εκτιμώμενη αξία του (14,16 εκατ. δολάρια).
-Το Panamax King Peace (79,000 DWT, κατασκευής 2011, Nanjing Wujiazui) πουλήθηκε στην τιμή των 9,55 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,93 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Very Maria (73,900 DWT, κατασκευής 2001, Namura) πουλήθηκε έναντι 5,5 εκατ. δολαρίων.
-Το Ultramax SBI Phoebe (64,000 DWT, κατασκευής 2006, Chengxi Shipyard) εξαγοράστηκε από την Eagle Bulk Shipping έναντι 17,65 εκατ. δολάρια. Η αξία του εκτιμάται στα 16,95 εκατ. δολάρια.
-Το Ultramax Ultra Prosperity (61,600 DWT, κατασκευής 2010, Oshima) πουλήθηκε έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 12,35 εκατ. δολάρια.
-Το Handy African Teist (33,300 DWT, κατασκευής 2014, Shin Kurushima) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 10,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 11,19 εκατ. δολάρια. sold to Greek buyers for USD 10.80 mil, VV value 11.19 mil.
Container
Άνοδο σημείωσαν οι αξίες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
-Το Panamax Seamelody (4,944 TEU, κατασκευής 2009, Daewoo) πουλήθηκε σε αγοραστές στη Μέση Ανατολή έναντι 18 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 19,97 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 3,82% και έκλεισε στις 178,07 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 3,34% και έκλεισε στις 277,54 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 2,60% και διαμορφώθηκε στις 7.515,79 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG ενισχύθηκε κατά 3,30% και διαμορφώθηκε στις 736,95 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση