Vessels Value
Το Mononews σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι τιμές πώλησης στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.
Tanker
Οι τιμές στα δεξαμενόπλοια κινήθηκαν σταθεροποιητικά, εκτός από τα πλοία τύπου MR που υποχώρησαν. Στα πλοία παλαιότερης κατασκευής οι τιμές ισχυροποιήθηκαν λόγω της αύξησης στις τιμές των scrap.
Έτσι, το πλοίο OS Concord (χωρητικότητας 301,300 DWT και κατασκευής 1996 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Ind) πουλήθηκε στην Sentek Marine & Trading στην τιμή των 16,5 εκατ. δολαρίων.
Το Walnut Express (χωρητικότητας 45,700 DWT και κατασκευής 2004 στα ναυπηγεία Minami Nippon) πουλήθηκε στην τιμή των 10,9 εκατ. δολαρίων έναντι 11,4 εκατ. δολ. που είναι η τιμή αξία σύμφωνα με τη Vessels Value, οδηγώντας χαμηλότερα τις τιμές στα πλοία MR.
Bulker
Ισχυρές παρέμειναν οι τιμές στα μοντέρνα πλοία τύπου capesize, καθώς και στα panamax. Αντίθετα, σε χαμηλότερα επίπεδα υποχώρησαν οι αξίες στα supramax και handymax, σε όλες τις ηλικίες.
Συγκεκριμένα, το Ocean Eternity (χωρητικότητας 50,600 DWT και κατασκευής 2011 στο ναυπηγείο Oshima) πουλήθηκε στην Samos Island Maritime έναντι 9 εκατ. δολ. ενώ σύμφωνα με τη VV η αξία τους κυμαίνεται στα 11,63 εκατ. δολ.
Το Jules Garnier ( χωρητικότητας 28,700 DWT και κατασκευής 2002 στο ναυπηγείο Naikai Setoda) πουλήθηκε για 4,2 εκατ. δολ. χαμηλότερα από τα 4,59 εκατ. δολ. που είναι η αξία του σύμφωνα με τη VV επηρεάζοντας τις τιμές στα handymax.
Containers
Σταθεροποιητικά κινήθηκαν οι τιμές στα containers αυτή την εβδομάδα. Η μοναδική πώληση που έγινε γνωστή ήταν αυτή του πλοίου Dignity (χωρητικότητας 4400 TEU και κατασκευής 2010 στο ναυπηγείο Daewoo), το οποίο αγόρασε η China Merchants Bank για 6,9 εκατ. δολ., δηλαδή υψηλότερα από την αξία scrap που ανέρχεται στα 5,9 εκατ. δολ.