• ΑΓΟΡΕΣ

    Προσοχή! Πριν ενταχθείς σε μία startup διάβασε αυτό

    • NewsRoom


    Δεν είναι λίγοι αυτοί, που επιδιώκουν να ενταχθού ή να ξεκινήσουν μία startup εταιρεία, προκειμένου να διακριθούν και να κερδίσουν χρήματα. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι όπως τα φαντάζονται…

    Ο δημοσιογράφος της τεχνολογίας Dan Lyons βρέθηκε ξαφνικά άνεργος στα 51 του χρόνια και κατέληξε να εργαστεί σε μια εταιρεία, στην περιοχή της Βοστόνης, στην HubSpot, που κάνει αυτό που αποκαλούμε λογισμικό για αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ. Ωστόσο, αυτά που είχε ακούσει για τις startup δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Γι᾽ αυτό τον λόγο έγραψε το “Disrupted: My Misadventure in the Start-Up Bubble.”

    -Ο Lyons είπε ότι ο co-founders CEO Brian Halligan και ο CTO Dharmesh Shah είχαν μια ιδέα τον  “μύθο της δημιουργίας” και είχαν και ένα όραμα για «μετασχηματισμό στο μάρκετινγκ.” Όλες οι startups μιλούν για τον δικό τους δημιουργικό μύθο, που είναι για όλες ο ίδιος: Nα μετατρέψουν κάτι..

    -Ο μύθος της δημιουργίας αποτελεί το πρώτο μέρος μιας κατήχησης. Στη συνέχεια ο Lyons πήγε στις διαδικασίες εκπαίδευσης των νέων εργαζομένων της εταιρείας HubSpot. Εκεί, μίλησε με τους εργαζόμενους, οι οποίοι πίστευαν ότι η εταιρεία κάνει μία επανάσταση, ένα κίνημα. Όλοι οι εργαζόμενοί στο ξεκίνημά τους πίστευαν ότι η εργασία τους θα αλλάξει τον κόσμο.

    -Οι εργαζόμενοι σε αυτή την εταιρεία είναι συντριπτικά νέοι, πρόθυμοι και λευκοί, σημείωσε ο Lyons, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι πιο δύσκολο είναι να βρουν θέση εργασίας στη HubSpot από το να μπουν στο Harvard. Oι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν τι κρύβεται πίσω από την εταιρεία, αλλά πιστεύουν τυφλά σε αυτήν.

    -Όπως σε κάθε λατρεία, μια νεοσύστατη εταιρεία διαθέτει τη δική της γλώσσα. Στη HubSpot η λέξη “ευτυχής” σημαίνει “εξυπηρέτηση των πελατών μας”.

    -Όταν ένας εργαζόμενος παραιτείται ή απολύεται από την HubSpot λέει ότι αποφοιτά.

    -Ο κόσμος των startup έχει τον δικό του ρυθμό. Για παράδειγμα, η εταιρεία δίνει την εντολή να πάψουν για μία μέρα όλοι να εργάζονται, προκειμένου να συμμετάσχουν σε αυτό που ονομάζουν “Fearless Friday”. Kατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης ημέρας όλοι οι εργαζόμενοι, χωρίζονται σε ομάδες και κάποιοι ασχολούνται ζωγραφίζοντας σε χαρτόνι το λογότυπο HubSpot, ενώ κάποιοι άλλοι γράφουν ευχαριστήριες σημειώσεις προς τους πελάτες.

    -To “Disrupted” είναι μια σατιρική ματιά στο τι συμβαίνει στο εσωτερικό των επιχειρήσεων, όταν υπάρχει αύξηση των εσόδων και γίνονται οι ιδρυτές πλούσιοι και οι επενδυτές πλουσιότεροι. Οι νέοι υπάλληλοι εργάζονται σκληρά για το “Kόμμα”, λέει χαρακτηριστικά.

    -O Lyons δεν είναι σίγουρος ποιος τρέχει την εταιρεία. Αυτός προτείνει ένα έργο στους ιδρυτές, που δείχνουν ενθουσιασμένοι, και με κάποιο μυστηριώδη τρόπο ακυρώνεται. Όταν ρωτά δε ποιος είναι υπεύθυνος για την απόφαση αυτή, δεν παίρνει καμία απάντηση.

    Διαβάστε ακόμα:

    Φοβερή ανακάλυψη: Αυτό είναι το μεταλλικό υλικό που σταματάει τις σφαίρες

    bullets



    ΣΧΟΛΙΑ