• Αγορές

    Νέα υπηρεσία δίνει τέλος στην εξωπραγματική συνδρομή γυμναστηρίου, δωρεάν!


    Έχουμε περάσει όλοι από εκεί, να γραφτούμε αφελώς σε ένα γυμναστήριο στην αρχή του έτους και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε με γελοίες προφάσεις να διακόψουμε την συνδρομή μέλους, αφού έχουμε εγκαταλείψει κάθε ελπίδα να αθληθούμε πραγματικά.

    Η εταιρεία «Trim», που ξεκίνησε με προσωπική χρηματοδότηση και έχει έδρα την Καλιφόρνια, θα αντέξει αυτή την επώδυνη διαδικασία για εσάς. Και θα το κάνει δωρεάν. Η δουλειά της είναι να ακυρώνει τις ανεπιθύμητες συνδρομές γυμναστηρίου και να σας βοηθά σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία που μπορεί να κολλήσετε χωρίς καμία επιβάρυνση.

    Η «Trim» χρησιμοποιεί τον αριθμό της κάρτας που προμηθεύτηκε από τους χρήστες κατά την εγγραφή για να εντοπίσει τις συνδρομές και στη συνέχεια στέλνει με μήνυμα μια λίστα της κάθε υπηρεσίας, που συνδέεται με τη συγκεκριμένη κάρτα. Μόλις οι πελάτες επιλέξουν αυτά, που θέλουν να ακυρώσουν, η εταιρεία χειρίζεται τα υπόλοιπα: αποστέλλει πιστοποιημένο mail στο γυμναστήριο ή μιλάει στο τηλέφωνο με τον πάροχο καλωδιακής τηλεόρασης.

    Ανάμεσα στις πιο συνηθισμένες ανεπιθύμητες υπηρεσίες, που ταλαιπωρούν το κοινό, η «Trim» ανακάλυψε ότι είναι οι πιστωτικές αναφορές. Οι άνθρωποι συχνά γράφονται για δωρεάν δοκιμές από πιστωτικούς ανιχνευτές όπως η «Experian» όταν υποβάλλουν αίτηση για ένα διαμέρισμα ή σπίτι, και στη συνέχεια ξεχνούν να ακυρώσουν. Μήνες ή χρόνια αργότερα, μπορεί να εξακολουθούν να πληρώνουν για αυτό.

    Υπηρεσίες ηχητικών βιβλίων όπως η «Audible» συγκαταλέγονται επίσης στις συνδρομές , που ακυρώνονται συχνά από την «Trim», είπε ο συν-ιδρυτής Thomas Smyth στο Quartz. «Τα ηχητικά βιβλία είναι περισσότερο ένας φιλόδοξος στόχος παρά η πραγματικότητα», είπε. Η «Trim» ανακάλυψε επίσης ότι κάποιοι άνθρωποι πληρώνουν για συνδρομές και δεν θυμούνται καν ότι έχουν υπογράψει, από εταιρείες που δεν έχουν ακούσει.

    Όταν η «Trim» ξεκίνησε για το κοινό το Δεκέμβριο, ο Smyth και ο συν-ιδρυτής του Daniel Petkevich ήταν αρκετά επιφυλακτικοί σχετικά με το αν η επιχείρησή τους θα πήγαινε καλά. Οι ακυρώσεις συνδρομών είναι ένα βάσανο, αλλά πόσοι άνθρωποι θα αναθέσουν σε τρίτους αυτόν τον αγώνα; Μέχρι στιγμής, 10.000 άτομα έχουν υπογράψει με την «Trim», και η εταιρεία λέει ότι εξοικονομεί στους χρήστες κατά μέσο όρο $ 180 το χρόνο, ή $ 15 το μήνα.

    Η «Trim» είναι μία από τις λίγες νέες εταιρείες που προκύπτουν για να χειριστούν τις γνωστές εκνευριστικές εργασίες, για να μην χρειαστεί ν’ ασχοληθούμε εμείς. Για $ 5, μια εταιρεία που ονομάζεται «AirPaper» θα ακυρώσει την συνδρομή σας στην «Comcast» για λογαριασμό σας.

    Για να βγάλει χρήματα η «Trim» στην πραγματικότητα, σχεδιάζει να επεκταθεί σταδιακά, στις υπηρεσίες παροχής οικονομικών συμβουλών στο μέλλον και προς το παρόν συζητούν με τους πελάτες σχετικά με άλλες χρηματοοικονομικές εργασίες που μπορεί να θέλουν να διώξουν από πάνω τους.

    Υπάρχει μία υπηρεσία που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα αφήσουν να την αγγίξει κανείς, δήλωσε ο Smyth: «Οι άνθρωποι είναι πραγματικά δεμένοι με το «Netflix» τους».



    ΣΧΟΛΙΑ