ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, μετοχές δεκαέξι εταιρειών παρουσιάζουν από την αρχή του τρέχοντος έτους έως και τις 20 Σεπτεμβρίου άνοδο, ενώ δέκα μετοχές πτώση.
Τη μεγαλύτερη αύξηση εμφανίζει κατά 116,90% η μετοχή της Navios της Αγγελικής Φράγκου και ακολουθούν η μετοχή της Imperial Petroleum του Χάρη Βαφειά κατά 48,91%, η μετοχής της Seanergy του Σταμάτη Τσαντάνη κατά 48,63%, η μετοχή της Euroseas του Αριστείδη Πίττα κατά 36,56%, η μετοχή της Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη κατά 35,11%, η μετοχή της Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου κατά 35.11%, η μετοχή Dynagas του Γιώργου Προκοπίου κατά 33,33%, η μετοχή της Safe Bulk του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου κατά 25,06%, η μετοχή της Global του Γιώργου Γιουρούκου κατά 23,06%, η μετοχή της Oceanis Eco Tankers του Γιάννη Αλαφούζου κατά 18,91% και η μετοχή της Tsakos Energy Navigation του Νίκου Τσάκου κατά 11%.
Δείτε το video στο TikTok του mononews:
@mononews.gr #shipping #maritime #stockexchange #shipowner #shipowners #angelikifragkou #marinakis #vaggelismarinakis #vafeias #xarisvafeias #georgeprokopiou #giorgosprokopiou #prokopiou #giannisalafouzos #alafouzos #tsakos #pittas #imperialpetroleum #navios #seanergy #euroseas #capital #costamare #dynagas #oceanis #safebulk #news #business #greece #fy #fyp ♬ Powerful songs like action movie music – Tansa
Στον αντίποδα την μεγαλύτερη πτώση είχε η μετοχή της C3is του Χάρη Βαφειά κατά 97,88%, η μετοχή της Top Ships του Ευάγγελου Πιστιόλη κατά 43,19% και η μετοχή της Ocean Pal της Σεμίραμις Παληού κατά 37,19%.
Εντυπωσιακό στοιχείο από τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες είναι το γεγονός ότι οι 26 εταιρείες διαθέτουν στόλο με 1.030 πλοία, που αποτελείται από 280 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 429 φορτηγά πλοία, 240 δεξαμενόπλοια, 18 LNG και 63 LPG.
Τα περισσότερα πλοία μεταφοράς κοντέινερ τα έχει η Danaos, του Γιάννη Κούστα με 72 πλοία, στα φορτηγά πλοία η Star Bulk του Πέτρου Παππά με 161 πλοία, στα δεξαμενόπλοια η TEN, του Νίκου Τσάκου με 60 πλοία, στα LNG, η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη Capital με 12 πλοία και στα LPG, η Stealthgas του Χάρη Βαφειά με 63 πλοία.
Υπενθυμίζεται ότι η Navios Maritime Partners LP της Αγγελικής Φράγκου, είχε έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους 342,2 εκατομμύρια δολάρια και 660,7 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο εξάμηνο του 2024
Τα καθαρά έσοδα, ήταν 101,5 εκατομμύρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και 174,8 εκατομμύρια για το 1ο εξάμηνο του 2024.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Partners δήλωσε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η Navios ανέφερε έσοδα 342,2 εκατ. δολαρίων και καθαρά έσοδα 101,5 εκατ. δολαρίων. Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 3,30 δολάρια».
Η Imperial Petroleum είχε κέρδη 19,5 εκατ. δολάρια.
Η λειτουργική χρησιμοποίηση του στόλου 80,9% το δεύτερο τρίμηνο του 2024, είχε μια σταθερή απόδοση σε σύγκριση με την αξιοποίηση 80,6% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο 24′. Το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η λειτουργική χρησιμοποίηση ήταν χαμηλότερη της τάξης του 75,4%.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 47 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με 41,2 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο 2024 που ισοδυναμούν με άνοδο 14,1% και 59 εκατομμύρια δολάρια έσοδα το δεύτερο τρίμηνο 2023.
Το καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε στα 19,5 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2024, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μέχρι τώρα, κατά 2,8 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2024 και 2,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Τα μετρητά και ισοδύναμα μετρητών συμπεριλαμβανομένων προθεσμιακών καταθέσεων έφτασαν το ύψος των 129,8 εκατομμυρίων δολαρίων στις 30 Ιουνίου 2024.
Η Seanergy Maritime Holdings, του Σταμάτη Τσαντάνη, διαχειρίζεται 17 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας άνω των 3 εκατ. dwt, ενώ αναμένεται να παραλάβει δύο ακόμη πλοία.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, ο καθαρός κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 38,3 εκατ. δολάρια έναντι 18,0 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023. Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 10,2 εκατ. και 11,6 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές ύψους 4,2 εκατ. δολαρίων και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ύψους 0,4 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το EBITDA και το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 21,6 εκατ. και 23,2 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, έναντι 8,2 εκατ. και 3,9 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2023. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 24.073 δολάρια, σε σύγκριση με τα 11.005 δολάρια την ίδια περίοδο του 2023.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 31 Μαρτίου του 2024, ανέρχονταν σε 24,2 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 240,6 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 223,2 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου του 2024, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 442,0 εκατ. δολάρια.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Danaos Corporation, του Γιάννη Κούστα, η οποία υλοποιεί ένα πρόγραμμα ναυπήγησης είκοσι πλοίων, έχει εξασφαλίσει έσοδα για τα επόμενα χρόνια ύψους 3,2 δισ. δολάρια.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα του τμήματος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανήλθε σε 265,9 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με 292,0 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα του τμήματος πλοίων ξηρού χύδην ανήλθαν σε 2,6 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με κανένα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, καθώς η εταιρεία δεν ασχολείτο με το τμήμα πλοίων ξηρού χύδην κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Η Star Bulk, του Πέτρου Παππά, είχε κέρδη στο εξάμηνο 180,936 εκατ. δολάρια, έναντι 90.1 εκατ. δολαρίων στην αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στους πρώτους έξι μήνες σε 612,2 εκατ. δολάρια, ενώ τα αντίστοιχο διάστημα ήταν 462,7 εκατ. δολαρίων.
Κέρδη και ρευστότητα είναι τα κεντρικά χαρακτηριστικά της Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου.
Η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 1, 118 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 102 εκατ. δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 509 εκατ. δολάρια και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που θα διατεθεί στους μετόχους φτάνει τα 91,4 εκατ. δολάρια, που σημαίνει 0,77 δολάρια ανά μετοχή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, το 100% και 88% των καθαρών ημερών λειτουργίας του στόλου των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων έχουν εξασφαλιστεί για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα.
Τα συμβασιοποιημένα έσοδα για τον στόλο containerships είναι ύψους περίπου 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σταθμισμένη διάρκεια 3,5 ετών.
Επίσης, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτήσει 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία συνολικού ύψους περίπου 285 εκατ. δολαρίων.
Τα συνολικά έσοδα στο 6μηνο ήταν 947,655 εκατ. δολάρια και τα κέρδη 205,547 εκατ. δολάρια.
Υπέρ του δέοντος ικανοποιητικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα για την ΤΕΝ του Νίκου Τσάκου.
Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στα 416 εκατ. δολ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 179 εκατ. δολ. στα οποία περιλαμβάνονται κεφαλαιακά κέρδη 49 εκατ. δολ.
Υπενθυμίζεται ότι τα καθαρά κέρδη για το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν 130,4 εκατ. δολάρια ή 3,96 δολάρια ανά μετοχή. Τα προσαρμοσμένα EBITDA στο ίδιο χρονικό διάστημα έφτασαν τα 214 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία επίσης γνωστοποίησε εξαμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,90 δολάρια ανά μετοχή μετά τα 0,60 δολάρια ανά μετοχή που πλήρωσε στους μετόχους τον Ιούλιο, διαμορφώνοντας στα 1,50 δολ. ανά μετοχή το συνολικό μέρισμα των δραστηριοτήτων του 2024.
Με άλλα λόγια, αυτό σημαίνει κατά 50% αύξηση του μερίσματος σε σύγκριση με το ποσό του 2023.
Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, τα λειτουργικά έσοδα της Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου ήταν 354,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 10,3%, από 321,4 εκατομμύρια δολάρια που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Το καθαρό εισόδημα διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ανέρχεται σε 85,6 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, το καθαρό εισόδημα που ήταν διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους ήταν 175,1 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18,6% επί των καθαρών εσόδων 147,6 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Δημιουργήθηκε προσαρμοσμένο EBITDA 122,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αυξημένο κατά 13,0% έναντι του προσαρμοσμένου EBITDA των 108,2 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 247,7 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 16,2% έναντι του προσαρμοσμένου EBITDA των 213,1 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν 2,43 δολάρια, αυξημένα κατά 14,1% σε σχέση με τα κέρδη ανά μετοχή 2,13 δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 4,98 δολάρια, αυξημένα κατά 20,0% σε σχέση με τα κέρδη ανά μετοχή 4,15 δολαρίων για την περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα συνολικά έσοδα στο εξάμηνο ήταν 354,6 εκατ. δολάρια και τα κέρδη 175, 1 εκατ. δολάρια.
Η Dynagas LNG Partners LP του Γιώργου Προκοπίου, είχε καθαρό εισόδημα και κέρδη ανά κοινή μονάδα μετοχή ανήλθε σε 22,5 εκατομμύρια δολάρια και 0,43 δολάρια, αντίστοιχα.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 24,7 εκατομμύρια δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά κοινή μετοχή στα 0,50 δολάρια.
Το καθαρό εισόδημα και κέρδη ανά κοινή μετοχή, στο δεύτερο τρίμηνο, διαμορφώθηκαν στα 10,7 εκατ. δολάρια και 0,20 δολάρια, αντίστοιχα.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 12,4 εκατομμύρια δολάρια και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά κοινή μετοχή 0,25 δολάρια.
Σημαντική κερδοφορία κατέγραψαν οι τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες του Χάρη Βαφειά: Stealthgas, Imperial Petroleum και C3is Inc, που διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στα 84 εκατομμύρια δολάρια.
Ο συνολικός τζίρος των τριών εταιρειών ανήλθε σε 143 εκατ. δολάρια. Αναλυτικότερα, τα οικονομικά αποτελέσματα των εισηγμένων εταιρειών του Χάρη Βαφειά:
Τα κέρδη της εταιρείας Stealthgas ήταν υπερδιπλάσια σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, δεδομένου ότι διαμορφώθηκαν στα 25,8 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και αποτελούν το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών για την εταιρεία τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της.
H Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη, διαχειρίζεται 13 πλοία, 11 bulk carriers και δύο containerships, συνολικής χωρητικότητας 0,9 εκατ. dwt.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου Panamax για 16,4 εκατομμύρια δολάρια.
Η συμφωνία υπεγράφη στις 23 Μαΐου και αφορά στην πώληση του πλοίου Magic Vela, ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατηγορίας Panamax, κατασκευής του 2011, στην τιμή των 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία αναμένει τώρα να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Πέτρος Παναγιωτίδης γνωστοποίησε την απόκτηση πλοίου, που ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2021 στις 28 Απριλίου 2021 από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος έναντι 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ένα μήνα αργότερα, στις 12 Μαΐου 2021, η Castor παρέλαβε το Magic Vela , άλλο ένα πλοίο Panamax, που κατασκευάστηκε το 2011 στην Κίνα, που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει. Η αγορά του πλοίου χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου με μετρητά από το ταμείο της εταιρείας.
Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, κατέχει 38 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt. Επίσης, ναυπηγεί δύο bulkers, τύπου kamsarmax.
Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ήταν 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό συγκρίνεται με καθαρά έσοδα 22,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 0,01 δολάρια, σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή 0,22 δολάρια βασικά και μειωμένα στο ίδιο τρίμηνο του 2023.
Τα έσοδα από τις ναυλώσεις των πλοίων ήταν 57,6 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με 72,6 εκατομμύρια δολάρια για το ίδιο τρίμηνο του 2023.
Η μείωση των εσόδων από την απασχόληση των πλοίων, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, οφειλόταν στη μείωση των μέσων τιμών ναύλωσης.
Η εταιρεία έχει δηλώσει μέρισμα σε μετρητά επί της κοινής της μετοχής 0,075 δολάρια ανά μετοχή, με βάση τα αποτελέσματα εργασιών της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.
Το μέρισμα σε μετρητά θα καταβληθεί στις 18 Ιουνίου 2024 για όλους τους κοινούς μετόχους καταγραφής στις 12 Ιουνίου 2024. Η εταιρεία έχει σήμερα 120.321.240 κοινές μετοχές που έχουν εκδοθεί και είναι σε κυκλοφορία.
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα αποτελέσματα για τις τρίμηνες και έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024.
Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024, τα καθαρά έσοδα ήταν 13,9 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση (“TCE”) ήταν 12,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 41,9%, σε σύγκριση με την περίοδο του 2023.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, το 2024, ήταν 5,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη συγκρίσιμη περίοδο το 2023.
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή ήταν 0,48 δολάρια, σε σύγκριση με το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή 0,25 δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 8,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.
Στις 20 Ιουνίου 2024, η εταιρεία πλήρωσε 2,5 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά 100.000 μετοχών της Σειράς Α.
Η Okeanis Eco Tankers (OET), του Γιάννη και Αριστείδη Αλαφούζου, που διαχειρίζεται 14 μεγάλα σύγχρονα δεξαμενόπλοια, ανέφερε επιβράδυνση κερδών το δεύτερο τρίμηνο από τα επίπεδα ρεκόρ που είχε επιτύχει την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 39,6 εκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα κατά 25% από έτος σε έτος. Η Okeanis Eco Tankers Corp. διευκρίνισε σχετικά με το μέρισμα: Ποσό μερίσματος: 1,10 USD ανά κοινή μετοχή.
H Safe Bulkers, του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, διαχειρίζεται στόλο 46 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 4,6 εκατ. dwt, ενώ υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραμμα για οκτώ ακόμη βαπόρια.
Η εταιρεία κατέγραψε μια σημαντική κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους που ανήλθε 25,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 81,7 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 66,8 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.
Όσον αφορά το πρόγραμμα της εταιρείας σε νεότευκτα πλοία ναυπηγούνται επτά πλοία συμπεριλαμβανομένων δύο Kamsarmax πλοίων διπλού καυσίμου, συμβατικού και μεθανόλης, ενώ η παράδοση θα υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2027.
Ήδη, η εταιρεία έχει παραλάβει τα πλοία: MV Vassos, το MV Climate Respect, το MV Climate Ethics, το MV Climate Justice, το MV Pedhoulas Trader, το MV Morphou, καθώς και για το MV Rizokarpaso, MY Ammoxostos, MY kyrenia.
Η συνολική κεφαλαιουχική δαπάνη του προγράμματος newbuild είναι περίπου 579,5 εκατομμύρια δολάρια, από τα οποία απομένουν να πληρωθούν 200,6 εκατομμύρια δολάρια.
Η EuroDry, του Αριστείδη Πίττα, ελέγχει 13 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 918.502 dwt.
Τα συνολικά καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 14,4 εκατ. δολάρια. Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 2,1 εκατομμύρια δολάρια. Η καθαρή ζημία ανήλθε σε 1,8 εκατ. δολάρια.
Κατά μέσο όρο τα δεκατρία πλοία του στόλου της εταιρείας είχαν ναύλο με 12.455 την ημέρα.
Από τις 21 Μαΐου 2024, η εταιρεία επαναγόρασε 299.646 μετοχές, αξίας 4,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, διαχειρίζεται 22 containerships, συνολικής χωρητικότητας 66.261 TEUs, ενώ ναυπηγεί τέσσερα ακόμη νεότευκτα, χωρητικότητας 9.200 TEUs.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είχε συνολικά καθαρά έσοδα 46,7 εκατ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ήταν 20 εκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα για την περίοδο ήταν 18,5 εκατομμύρια δολάρια ή 2,67 ανά μετοχή.
Το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 24,6 εκατομμύρια δολάρια. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 η εταιρεία κατείχε και λειτουργούσε κατά μέσο όρο 19,6 πλοία κερδίζοντας μια μέση ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης 27.806 δολάρια την ημέρα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τριμηνιαίο μέρισμα 0,60 δολάρια ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024 καταβλητέο στις 19 Ιουνίου 2024.
H OceanPal, της Σεμίραμις Παληού, διαχειρίζεται έναν στόλο τεσσάρων bulk carriers, χωρητικότητας 395.356 dwt.
Η εταιρεία είχε έσοδα από χρονοναύλωση 5,7 εκατομμυρίων δολαρίων, και εμφάνισε καθαρή ζημιά 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρή ζημιά που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό συγκρίνεται με έσοδα χρονοναύλωσης 3,9 εκατομμυρίων δολαρίων, καθαρά έσοδα 88.000 δολαρίων και καθαρή ζημιά που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους ύψους 472 χιλιάδων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Η Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, διαχειρίζεται συνολικά επτά tankers, χωρητικότητας περίπου 740.00 dwt, ενώ διαθέτει και ένα βιβλίο παραγγελιών τεσσάρων δεξαμενόπλοιων.
Στο πρώτο τρίμηνο είχε έσοδα 11,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα
που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους ύψους 11,0 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Τα κέρδη ανά μετοχή, για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 0,89 δολάρια.
Τα έσοδα ήταν 22,4 εκατομμύρια δολάρια (21,6 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από έξοδα ταξιδιού) για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με 29,5 εκατομμύρια δολάρια (28,0 εκατ. δολάρια καθαρά έξοδα ταξιδιού) για την ίδια περίοδο το 2023.
H Pyxis Tankers, του Βαλέντιου Βαλεντή, διαχειρίζεται τέσσερα πλοία, από τα οποία τα τρία tankers και ένα bulk carrier. Ταυτόχρονα διαθέτει πλειοψηφικό μερίδιο σε ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Η χωρητικότητα του στόλου της εταιρείας είναι στα 294.125 dwt.
Τα έσοδα ήταν 11,8 εκατομμύρια δολάρια, ενώ για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση ήταν 10,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 10,2%, σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο του 2023.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το πρώτο τρίμηνο, ήταν 3,4 εκατομμύρια δολάρια. Για το πρώτο τρίμηνο του 2024, το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή ήταν 0,33 δολάρια, μειωμένο για την ίδια περίοδο το 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου , το 2024, ήταν 6,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 1,8 εκατομμυρίων δολάρια σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο το 2023.
Στις 15 Φεβρουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε, από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος, ένα πλοίο ξηρού φορτίου 82.013 dwt που κατασκευάστηκε το 2015 στο Jiangsu New Yangzi. Η αγορά με 26,625 εκατομμύρια δολάρια του οικολογικά αποδοτικού Kamsarmax, εξοπλισμένου με σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος και πλυντήριο, χρηματοδοτήθηκε από έναν συνδυασμό εξασφαλισμένου τραπεζικού δανείου 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητών.
Η United Maritime Corporation, του Σταμάτη Τσαντάνη, γνωστοποίησε ενός ακόμα τριμηνιαίου μερίσματος ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 10,6 εκατ. δολαρίων έναντι 2,8 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023. Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το τρίμηνο ήταν 1,3 εκατ. και 1,1 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις καθαρές ζημιές και τις προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές ύψους 4,9 εκατ. και 3,7 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 3,7 εκατ. δολάρια έναντι του αρνητικού προσαρμοσμένου EBITDA ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2023. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 15.165 δολάρια, σε σύγκριση με τα 10.294 δολάρια την ίδια περίοδο του 2023.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 31 Μαρτίου του 2024, ανέρχονταν σε 9,8 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του πρώτου τριμήνου ήταν 64,0 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 93,5 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου του 2024, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 150,2 εκατ. δολάρια.
H Top Ships, του Ευάγγελου Πιστιόλη, διαχειρίζεται στόλο οκτώ δεξαμενοπλοίων, χωρητικότητας 1,43 εκατ. dwt, ενώ διαθέτει ποσοστό 50% σε δύο ακόμη δεξαμενόπλοια.
Η Globus Maritime Limited του Γιώργου και του Αθανάσιου Φειδάκη, γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και την εξάμηνη περίοδο έληξε στις 30 Ιουνίου 2024.
Τα έσοδα στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν στα 17,2 εκατομμύρια δολάρια και τα κέρδη στα 3 εκατ. δολάρια.
Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα 6 εκατ. δολάρια.
Το ημερήσιο έσοδο των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 14.578 δολάρια, ενώ στο πρώτο τρίμηνο ήταν 13.246 δολάρια.
Οι θυγατρικές εταιρείες της Globus κατέχουν και εκμεταλλεύονται επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, αποτελούμενα από ένα Supramax, τέσσερα Kamsarmax και δύο Ultramax.
Διαβάστε επίσης:
Βαγγέλης Μαρινάκης: Πούλησε για 118,4 εκατ. δολάρια πέντε πλοία κοντέινερ
Icon Energy (Ισμήνη Παναγιωτίδη): Διαθέτει ρευστότητα για αγορά πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ικανοποίηση Αθήνας: Η βρετανική κυβέρνηση δεν θα σταθεί εμπόδιο για τα Γλυπτά του Παρθενώνα σε συμφωνία με το Βρετανικό Μουσείο
- Εθνική Τράπεζα: Πρωτοβουλία «ΕΝ.Ν.ΟΙ.Α» για την ενδυνάμωση των νοικοκυριών στις οικονομικές τους αποφάσεις
- Το υπουργείο Ναυτιλίας παραχωρεί 40 θέσεις στις ΑΕΝ για σπουδαστές από την Κύπρο
- Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μια συμφωνία είναι κοντά» μεταξύ Ελλάδας και Βρετανικού Μουσείου, δηλώνει πρ. σύμβουλος της κυβέρνησης