Ο βρετανικός οίκος Barclays και οι αναλυτές Andrew Lobbenberg, Marco Limite και Pierre Rousseau διατηρούν τη σύσταση υπεραπόδοσης έναντι της αγοράς για τη μετοχή του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και προχωρούν σε αύξηση της τιμής στόχου στα 9,30 ευρώ από 9 ευρώ πριν

«Η εταιρεία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα δ’ τριμήνου για το 2024 στις 4 Μαρτίου και διατηρούμε την αξιολόγηση overweight και αυξάνουμε την τιμή στόχο από €9,0 σε €9,3. H αύξηση της κίνησης παρέμεινε πολύ ισχυρή κατά το δ’ τρίμηνο, μπροστά από τις προσδοκίες μας, και οι καταθέσεις χειμερινής χωρητικότητας δείχνουν 14,7% αύξηση της χωρητικότητας για το α’ τρίμηνο φέτος. Οι τάσεις της κίνησης προς την Αθήνα παραμένουν εξαιρετικά ευνοϊκές, με ισχυρές ροές κυκλοφορίας από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και τη Μέση Ανατολή», εξηγούν οι αναλυτές του οίκου.

1

«Εκτός από την ισχυρή κίνηση, δεν βλέπουμε κάποιο λόγο για να αλλάξουν οι θετικές τάσεις στα εμπορικά έσοδα στο α’ εξάμηνο της φετινής χρονιάς. Ενώ ο τερματικός σταθμός είναι όντως υπερφορτωμένος, οι εργασίες κατασκευής για το επικείμενο έργο επέκτασης του 33MAP δεν αναμένεται να επηρεάσουν φυσικά τις λειτουργίες του τερματικού σταθμού μέχρι το 2026. Σε ρυθμιστική βάση, αναμένουμε ότι η Αθήνα θα έχει αντισταθμίσει πλήρως τη σωρευτική καταστροφή της αξίας της από την πανδημία κατά τη διάρκεια του 2024. Κατά την άποψή μας, αυτό σημαίνει ότι το 2025, η Αθήνα θα πρέπει να ξεπεράσει τη συμβατική απόδοση ιδίων κεφαλαίων της τάξης του 15%, ελλείψει σημαντικής μείωσης των τιμολογίων. Σημειώνουμε ότι ο κανονισμός επιτρέπει στο αεροδρόμιο να υπεραποδώσει τη ρυθμιστική του σύμβαση σε δύο από τα τέσσερα έτη, χωρίς να χρειάζεται να αποπληρώσει την υπεραπόδοση. Συνεπώς, η Αθήνα κατέχει σταθερά τα τιμολόγια το 2025, προτού τα υψηλότερα κόστη από την επέκταση του 33MAP αρχίσουν να επιβαρύνουν τα οικονομικά μεγέθη», εξηγεί ο οίκος.

«Η Αθήνα εξελίσσεται ως προορισμός για όλο το χρόνο και όχι ως εποχιακός προορισμός παραλίας, ο οποίος αντανακλάται στην αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου της Αθήνας για το οικονομικό έτος 2024, η οποία αυξήθηκε κατά 13,1% σε ετήσια βάση. Εμείς επικαιροποιούμε τις προβλέψεις μας για το 2025 και 2026 για την ισχυρή κίνηση και τα σταθερά τέλη αεροδρομίου το 2025. Αυτό οδηγεί σε αύξηση κατά 3% του σταθμισμένου EBITDA και αύξηση κατά 5% των κερδών για φέτος. Αυξάνουμε επίσης τις εκτιμήσεις μας για το 2026 στα σταθμισμένα EBITDA κατά 3% και τα κέρδη κατά 5%. Κατά συνέπεια, ο στόχος τιμής μας με βάση το υπόδειγμα αποτίμησης μας αυξάνεται στα €9,3 από €9,0 και διατηρούμε την αξιολόγηση Overweight», καταλήγει η ομάδα ανάλυσης της Barclays.

 

Διαβάστε επίσης:

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αύξηση 14,5% στην επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο

Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΔΑΑ, ΕΥΡΩΒ, ΛΑΜΔΑ, ΜΥΤΙΛ

Credit Agricole: Κέρδη υψηλότερα των προβλέψεων – Στο επίκεντρο η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων