Η επενδυτική τράπεζα ΑΧΙΑ και οι αναλυτές Κωνσταντίνος Ζούζουλας και Αλέξης Χαϊδόπουλος δίνουν σύσταση αγοράς (buy) για τη μετοχή του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών (ΔΑΑ) και η τιμή στόχος είναι τα 9,10 ευρώ ανά μετοχή ή 19,3% υψηλότερα σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα.

«Θεωρούμε ότι ο ΔΑΑ είναι καλά τοποθετημένος σε σχέση με τους ομοειδείς του στην ΕΕ, δεδομένου του χαμηλού προφίλ κινδύνου, της δυναμικής ανάπτυξης και του ισχυρού ισολογισμού του. Επί του παρόντος, οι ομοειδείς εταιρείες της ΕΕ διαπραγματεύονται με μέσο δείκτη P/E και δείκτη EV/EBITDA στις 16,7 φορές και 9,2 φορές αντίστοιχα για το 2025, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, η μετοχή διαπραγματεύεται με δείκτη P/E και δείκτη EV/EBITDA στις 11,9 φορές και 7,9 φορές, αντίστοιχα», εξηγούν οι αναλυτές της ΑΧΙΑ.

«Η σαφώς καθορισμένη σύμβαση παραχώρησης διάρκειας 22 ετών (εναπομένουσα διάρκεια ζωής), το αμυντικό προφίλ κερδών με ρυθμιζόμενες αεροπορικές δραστηριότητες που προσφέρουν έως και 15% σε αποδοτικότητα RoE με περιορισμένη ευαισθησία στην κίνηση, τα λειτουργικά έξοδα και οι επενδύσεις και οι δυνατότητες ανάπτυξης των μη ρυθμιζόμενων δραστηριοτήτων λόγω των συνεχιζόμενων τουριστικών ροών και των σημαντικών επενδύσεων επέκτασης είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της επενδυτικής περίπτωσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Τα παραπάνω θα μεταφραστούν σε σταθερή απόδοση κερδών μεσοπρόθεσμα», εκτιμούν οι Ζούζουλας και Χαϊδόπουλος.

Ο ΔΑΑ είναι ο μεγαλύτερος αερολιμένας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 38% της συνολικής αεροπορικής επιβατικής κίνησης.

Οι ισχυρές τουριστικές ροές, σε συνδυασμό με την εύρωστη οικονομική δραστηριότητα, θα συνεχίσουν να αυξάνουν την κίνηση των αεροδρομίων στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια, με τον ΔΑΑ να είναι ο κύριος αποδέκτης της αυξανόμενης ζήτησης.

Τα ρυθμιστικά έσοδα εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 477,7 εκατ. ευρώ το 2024 ή περίπου το 77% του συνόλου και αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται σταδιακά προς το επίπεδο των 505,4 εκατ. ευρώ έως το 2028.

«Αναμένουμε ότι τα έσοδα για το 2024 θα αυξηθούν κατά 2,2% σε ετήσια βάση στα 617,1 εκατ. ευρώ, με το ρυθμό αύξησης των εσόδων τα έτη 2023-2028 να διαμορφώνεται στο 2,2% λόγω της αύξησης της κίνησης και της επίδρασης του μηχανισμού μεταφοράς.

Το Adj. EBITDA προβλέπεται να μειωθεί κατά 2,1% σε ετήσια βάση το 2024 στα 374,3 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων για την προσαρμογή στην αιφνίδια αύξηση της επιβατικής κίνησης, ενώ αναμένουμε ανάκαμψη και σταδιακή άνοδο στα 416,9 εκατ. ευρώ περίπου έως το 2028 λόγω της υψηλότερης ανώτατης γραμμής και της εξομάλυνσης του κόστους.

Τα καθαρά κέρδη θα φθάσουν τα 194,8 εκατ. ευρώ το 2024 και τα 192,2 εκατ. ευρώ το 2025 και στη συνέχεια θα ομαλοποιηθούν σταδιακά πάνω από τα 180 εκατ. ευρώ, πριν πραγματοποιηθεί το δεύτερο σκέλος της επέκτασης.

Καθώς η διοίκηση σχεδιάζει να συνεχίσει να διανέμει όλα τα επιτρεπόμενα κέρδη στους μετόχους, ο ΔΑΑ προσφέρει μια σταθερή μερισματική απόδοση, με την απόδοση για φέτος και το επόμενο έτος να εκτιμάται κοντά στο 8,5%», καταλήγει η ΑΧΙΑ.

Διαβάστε επίσης:

Barclays για Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών: Αναβαθμίζει σύσταση και τιμή στόχο στα €8,8

ΔΑΑ: Αυξημένη κατά 9,3% η επιβατική κίνηση τον Ιούλιο σε σχέση με πέρσι

Euroxx για Jumbo: «Φθηνή» ξανά η μετοχή – Αναβάθμιση σύστασης σε overweight