ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ώρα που η Ελλάδα περιμένει ακόμα την απευθείας αεροπορική σύνδεση με Πεκίνο που υποτίθεται ότι θα φέρει τις ορδές των κινέζων τουριστών, η Lufthansa ανακοινώνει Mega Deal με την Air China, με νέα δρομολόγια από Ευρώπη προς Κίνα και αντίστροφα. Και αν νομίζετε πως η αποτυχία της τουριστικής συνεργασίας με τους Κινέζους είναι συγκυριακή, μία ακόμα είδηση έρχεται να ξεμπροστιάσει την πλήρη ανικανότητα των κυβερνητικών υπευθύνων στον τομέα του τουρισμού και των αερομεταφορών. Η Ryanair ανακοίνωσε επίσημα πως “κουρεύει” τα δρομολόγιά της στην Ελλάδα, σε ένα ακόμη πλήγμα για τον ταλαίπωρο ελληνικό τουρισμό.
Η Deutsche Lufthansa AG και η Air China Ltd. υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας που θα επιτρέπει στα μέλη της Star Alliance να πραγματοποιούν τις ίδιες διαδρομές μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, όπως και μέσω των εταιριών του ανταγωνιστικού συνεταιρισμού της Skyteam, αυξάνοντας τα κέρδη τους.
Όταν ξεκινήσει το εγχείρημα τον επόμενο χρόνο, οι αεροπορικές της Γερμανίας και της Κίνας σχεδιάζουν να συντονίσουν και να αυξήσουν τις ανταποκρίσεις κατά τον προγραμματισμό των δρομολογίων τους και να επεκτείνουν τον κοινό τους κωδικό στις πτήσεις Κίνας-Ευρώπης, δήλωσε ο Διευθυντής της Air China Cai Jianjiang. Η συνεργασία, για την οποία αναμένεται ρυθμιστική έγκριση στην Ευρώπη και την Κίνα, είναι ό,τι πιο κοντινό μπορούν να κάνουν οι δύο φορείς στον -υπό περιορισμούς- έλεγχο των κινεζικών αεροπορικών εταιριών.
Η συμφωνία ήρθε ύστερα από διαπραγματεύσεις δύο ετών και αναμένεται να δώσει στη Lufthansa και στην Air China ένα ισχυρό έναυσμα ώστε να επεκτείνουν τα μερίδια της αγοράς τους στους προορισμούς που συμπεριλαμβάνονται στα δρομολόγια Κίνας και Ευρώπης. Την ίδια στιγμή, η ομάδα της Air France-KLM έχει εγκαινιάσει κοινοπραξία με τους εταίρους της ανταγωνιστικής ομάδας της Skyteam, China Southern Airlines Co. -την ασιατική αερογραμμή με τον μεγαλύτερο αριθμό επιβατών- και την China Eastern Airlines Corp, η οποία συμπεριλαμβάνει συγχρονισμό του ωραρίου των δρομολογίων και σε ορισμένες διαδρομές τη μεταξύ τους κατανομή των εσόδων και των εξόδων.
Ύστερα από τη λήξη της τελετής που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο για τη συμφωνία, η γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Air China Rao Xinyu δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι προσμένει πως το κοινό μερίδιο της αγοράς θα επεκταθεί μαζί την βελτίωση των παροχών των εταιριών και πως αυτό θα είναι το κλειδί για την αύξηση των εσόδων τους. “Πήραμε την απόφαση να συνεργαστούμε με τη Lufthansa γνωρίζοντας πως και οι δύο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις ίδιες απειλές από τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές εταιρίες”.
Το Μερίδιο της Αγοράς
Σύμφωνα με τη Rao, η Air China αποτελεί τη νο.1 αεροπορική για τις πτήσεις μεταξύ Κίνας και Ευρώπης έχοντας μερίδιο αγοράς στο ποσοστό των 22%, ενώ στη δεύτερη θέση ανέρχεται η Lufthansa με μερίδιο 17%. Η ίδια δήλωσε πως το μερίδιο της αγοράς μπορεί να διαμορφωθεί και πως η συμφωνία που υπεγράφη αποκλείει από το πλάνο τη βόρεια Ευρώπη και τη Ρωσία.
Επιπλέον, η συμφωνία θα βοηθήσει την Air China να μειώσει την εξάρτησή της από την εγχώρια αγορά, από την οποία λαμβάνεται το 60 τοις εκατό των εσόδων της εταιρίας. Ο συνεταιρισμός, του οποίου το προσχέδιο ανακοινώθηκε το 2014, θα επιτρέψει στη Lufthansa να αυξήσει την πρόσβασή της σε μία χώρα που σταδιακά οδεύει να ξεπεράσει τις ΗΠΑ σε επισκεψιμότητα και να την καταστήσει τη μεγαλύτερη αγορά αεροπορικών ταξιδιών στον κόσμο.
Προσθέτει επίσης στο δίκτυο της Lufthansa συμφωνίες επιμερισμού των εσόδων στις μεγαλύτερες αγορές, στο πλαίσιο μίας διαδικασίας αντίκρουσης των απειλών που προέρχονται από άλλες εταιρίες όπως η Emirates και η Qatar Airways. Τον προηγούμενο χρόνο, η γερμανική εταιρία κατόρθωσε να εξασφαλίσει έναν παρόμοιο επιμερισμό εσόδων με τη Singapore Airlines Ltd. και απέκτησε ήδη ορισμένους εταίρους συμπεριλαμβανομένων των United Airlines, Air Canada και Japan’s ANA Holdings Inc.
Η Lufthansa έπεσε κατά 1,7% στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ενώ οι μετοχές της Air China μειώθηκαν κατά 0,9%. Σύμφωνα με το Κέντρο Αεροπορίας CAPA στο Λονδίνο, η συμφωνία της Air China θα ασκήσει επιρροή στη Lufthansa με αποτέλεσμα σχεδόν το μισό των εξόδων για τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων της τελευταίας να προέρχεται από τις εμπορικές κοινοπραξίες.
Εκτός από την πραγματοποίηση πτήσεων με κοινό κωδικό, η Lufthansa και η Air China κατέχουν μαζί την Ameco Beijing, μία εταιρία συντήρησης αεροσκαφών που ίδρυσαν το 1989 και απασχολεί περισσότερους από 11.000 εργαζομένους.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/touristiki-ellada-ta-matia-tiselenas-kountoura/71389
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας
- Γερμανία-Μαγδεμβούργο: Ερωτηματικά για τις υπηρεσίες που διέθεταν πληροφορίες για τον Ταλέμπ Α.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»