H μετοχή της μητρικής της Gucci, Kering, υποχώρησε υπό το βάρος μία σπάνιας σύστασης “sell” που διατύπωσε για αυτήν η Bank of America.

Συγκεκριμένα, η αναλύτρια της αμερικανικής τράπεζας, Ashley Wallace υποβάθμισε τον γαλλικό όμιλο ειδών πολυτελείας σε underperform την Δευτέρα, και έγινε η δεύτερη από τους συνολικά 32 αναλυτές που παρακολουθεί το Bloomberg, που δίνει αρνητική σύσταση.

Η αδυναμία της Κίνας

Η μετοχή της σημείωσε πτώση έως και 4,3% στο Παρίσι, υποχωρώντας στο χαμηλότερο επίπεδο του τελευταίου έτους, αντιστρέφοντας τα κέρδη που πυροδότησε την Παρασκευή ο νέος σχεδιαστής της Gucci, Sabato de Sarno, που παρουσίασε την πρώτη του συλλογή στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου.

H Wallace εκτίμησε ότι η προβληματική οικονομία της Κίνας θα καταστήσει δύσκολο για την Kering να αντιστρέψει την πορεία της ναυαρχίδας της, Gucci.

Τόνισε ακόμη ότι είναι πιο εκτεθειμένη από τους ανταγωνιστές στους λιγότερο εύπορους αγοραστές, οι οποίοι είναι πιθανό να μειώσουν τις δαπάνες κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής ύφεσης, σε σύγκριση με τους εξαιρετικά πλούσιους πελάτες που είναι έτοιμοι να ξοδέψουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για μια τσάντα Birkin της Hermes.

Η Kering, η οποία πουλά υψηλή ραπτική, κοσμήματα και γυαλιά εμπορικών σημάτων όπως οι Balenciaga, Gucci και Bottega Veneta, έχει ήδη ακολουθήσει τους Ευρωπαίους ομολόγους της του κλάδου ειδών πολυτελείας κατά τη φετινή φρενίτιδα του χρηματιστηρίου.

Συνήθως θεωρείται ο αδύναμος κρίκος σε σύγκριση με τους Γάλλους ανταγωνιστές της LVMH και Hermes International.

Kering Trails French Luxury Rivals | Kering erased all year-to-date gains

Δύσκολη η επανεκκίνηση

H BofA μείωσε τη τιμή στόχο από τα 600 ευρώ στα 430 ευρώ, το χαμηλότερο επίπεδο, στις εκτιμήσεις των αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Η τιμή της μετοχής της Kering διαπραγματεύεται στα 440  ευρώ, ύστερα από την σημερινή πτώση.

H Wallce ανέφερε ότι η Gucci ήταν ένα κορυφαίο brand την περίοδο της πανδημίας, αλλά από τότε άρχισε να χάνει έδαφος στην αγορά της πολυτέλειας. Με τους φόβους ότι οι Κινέζοι καταναλωτές δεν θα επανέλθουν σύντομα στην καταναλωτική δυναμική που ίσχυε πριν τον Covid, θα είναι δύσκολο για τη Gucci να διαφοροποιηθεί αυτή τη δύσκολη περίοδο, ανέφερε.

Το ίδιο παραδέχθηκε και ο CEO της Kering, Francois-Henri Pinault, ο οποίος σημείωσε ότι ένα επιτυχημένο σόου στο Μιλάνο δεν αρκεί για να αναστρέψει την πορεία της Gucci.

Το σημάδι ενός νέου σχεδιαστή θέλει χρόνο και το κλίμα δεν θα αλλάξει σύντομα.

Διαβάστε επίσης:

Kering: Πόλεμος Pinault και ακτιβιστών επενδυτών για το μέλλον της Gucci

Σε τροχιά αναδιάρθρωσης η Gucci: Αποχωρεί ο CEO, Marco Bizzarri

Francois-Henri Pinault: Από την Gucci στην εξαγορά πρακτορείου ταλέντων με αποτίμηση 7 δισ. δολ.