Με αφορμή το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση, συζητούμε με τον επικεφαλής της Nissan Νικ.Ι.Θεοχαράκης Α.Ε. για την αυτοκίνηση.
Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. από το 2013, μηχανολόγος μηχανικός, του ΕΜΠ αλλά και πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. είναι ένας από τους ανθρώπους που έχουν καίριο ρόλο στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας μας.
Έχει εκπαιδευτεί στη διοίκηση μονάδων συναρμολόγησης οχημάτων και στον έλεγχο ποιότητας, στα εργοστάσια του Tokyo και του Tochigi της Nissan Motor Co. στην Ιαπωνία. Θέματα της συζήτησής μας ήταν αναπόφευκτα η ηλεκτροκίνηση, το επιχειρηματικό περιβάλλον, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η οδήγηση, το πάθος για τα κλασσικά αυτοκίνητα…
1. Περάσαμε μια δύσκολη περίοδο λόγω πανδημίας. Πόσο σας επηρέασε επιχειρηματικά; Χρειάστηκε να πάρετε δύσκολες αποφάσεις;
Αναμφισβήτητα οι απώλειες στον κλάδο μας, από τότε που μπήκαμε στην φάση αντιμετώπισης της πανδημίας, είναι πολύ μεγάλες. Σε κάθε περίπτωση, προτιμώ να διατηρώ την ψυχραιμία μου και την συγκρατημένη μου αισιοδοξία για την επόμενη μέρα.
Έστω και αν χάνεται αυτή την περίοδο μεγάλος αριθμός πωλήσεων, εκτιμώ πως μόλις αρχίσει η ελληνική οικονομία να επιστρέφει στην κανονικότητα, το ίδιο θα συμβεί και στον κλάδο μας. Δηλαδή, η περίοδος αυτή θα αποτελέσει μια παρένθεση, καθώς η αγορά μας, προ κορωνοϊού, είχε μια σταθερά θετική πορεία τα τελευταία πέντε χρόνια.
Μην ξεχνάμε ότι αντιμετωπίσαμε, ως χώρα και ως κλάδος, μια εξαιρετικά δύσκολη δεκαετία και τα έχουμε καταφέρει. Θα τα καταφέρουμε και πάλι! Όσο για τις αποφάσεις, όσο δύσκολες και αν είναι, αυτή την περίοδο έχουν ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών του οργανισμού μας.
2. Ποιο ήταν το όραμά σας όταν αναλάβατε την επιχείρηση και ποιες οι μεγαλύτερες επιτυχίες αλλά και δυσκολίες που αντιμετωπίσατε;
Στα πρώτα χρόνια της πρόσφατης οικονομικής κρίσης, οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις βρέθηκαν αντιμέτωπες με μείωση πωλήσεων, προβλήματα στη χρηματοδότησή τους και εν τέλει θέματα βιωσιμότητας. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, έπρεπε να αναδιαρθρώσουμε τις επιχειρηματικές μας λειτουργίες και διαδικασίες με απώτερο στόχο η Nissan Νικ.Ι.Θεοχαράκης Α.Ε. να μπει σε μια σταθερή, ανοδική τροχιά.
Δουλεύοντας με προσεκτικό επιχειρηματικό σχεδιασμό, επιμονή και υπομονή και κοιτώντας στο μέλλον, κατορθώσαμε να κερδίσουμε τα τελευταία χρόνια υψηλά μερίδια αγοράς, έχοντας κατακτήσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.
Παράλληλα με τις υψηλές εμπορικές μας επιδόσεις και την εμπιστοσύνη των πελατών μας, η Nissan Νικ.Ι.Θεοχαράκης Α.Ε. πέτυχε τα τελευταία χρόνια, πέρα από τις αντιξοότητες του οικονομικού περιβάλλοντος, θετικά οικονομικά αποτελέσματα.
Μέσα σε ευμετάβλητες και πολλές φορές απρόβλεπτες οικονομικές συνθήκες, όπως αυτές του κορωνοϊού, έχουμε κατορθώσει να διατηρούμε πλήρως εξυπηρετούμενο δανεισμό, υγιές cashflow και συνέπεια στις πληρωμές μας. Αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών είναι το ότι οι σχέσεις μας με το σύνολο των Ελληνικών Τραπεζών είναι σχέσεις καθημερινής συνεργασίας, σταθερότητας και εμπιστοσύνης, πράγμα εξίσου σημαντικό για την θετική οικονομική μας πορεία.
3. Έγινε νόμος του κράτους το σχέδιο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Πιστεύετε ότι όντως θα αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας;
Η σημερινή κυβέρνηση κινείται γρήγορα και μεθοδικά προς την σωστή κατεύθυνση, προωθώντας κίνητρα και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που προάγουν την ηλεκτροκίνηση. Αναμφίβολα τα κίνητρα που έχουν ψηφιστεί κάνουν δελεαστική την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και σε συνδυασμό με τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις, θα γίνεται ολοένα και πιο αντιληπτό το θετικό “αποτύπωμα” της ηλεκτροκίνησης, σε οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Θεωρώ ότι η ηλεκτροκίνηση θα γνωρίσει ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια και στην Ελλάδα, κάτι που ήδη γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο, επιτρέψτε μου σε αυτό το σημείο να τονίσω και την σπουδαιότητα που έχει η δημιουργία ενός ευρύτερου δικτύου για την ανάπτυξη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
4. Υπάρχει κάποιες τάσεις στο καταναλωτικό κοινό για την ηλεκτροκίνηση όπως «μόδα είναι θα περάσει», ή «ας περιμένουμε να ωριμάσει η τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων». Τι απαντάτε;
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι νέος οικολογικός τρόπος μετακινήσεων. Εδώ και αρκετά χρόνια, τόσο οι υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες αλλά και όλος ο πλανήτης, έχουν αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα ως προς την διαχείριση του ορυκτού πλούτου, την αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την περιβαλλοντική μόλυνση είναι πολλές και σύνθετες. Γι’ αυτό και η ηλεκτροκίνηση θα εδραιωθεί στον κόσμο της αυτοκίνησης και στο προσεχές μέλλον θα δούμε περαιτέρω εξέλιξη στις μπαταρίες, στην τεχνολογία και στις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
5. Αρκετοί επαγγελματίες (οδηγοί ταξί, μεταφορείς) αξιολογούν θετικά τα κυβερνητικά κίνητρα της επιδότησης, αλλά προβληματίζονται θεωρώντας πως δεν υπάρχουν προτάσεις στην αγορά που να καλύπτουν τις ανάγκες τους. Τι προτείνετε;
Η Nissan προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που μπορούν να καλύψουν στο έπακρο τις ανάγκες των επαγγελματιών αυτοκινητιστών.
Συγκεκριμένα, διαθέτουμε το LEAF, ένα αυτοκίνητο εμπλουτισμένο με πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως το e-Pedal που επιτρέπει στον οδηγό του να οδηγεί και να φρενάρει με έναν εντελώς νέο και απρόσκοπτο τρόπο. Επιπλέον, το Nissan LEAF έχει μεγαλύτερη αυτονομία, που φτάνει τα 528 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 62KWh, σε αστικό κύκλο οδήγησης και σύμφωνα με τα νέα Ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών και κατανάλωσης του WLTP.
Για τους επαγγελματίες που χρειάζονται ένα ευέλικτο βαν αστικών μεταφορών ή 7θέσιο όχημα, το e-NV200 (και το e-EVALIA στην 7θέσια έκδοσή του) αποτελεί την ιδανική λύση, καθώς μπορούν να διανύσουν έως και 301 χιλιόμετρα σε συνθήκες πόλης, με μία μόνο φόρτιση. Τόσο το LEAF όσο και τα e-NV200 / EVALIA, γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία ως ταξί αλλά και ως οχήματα αστικών διανομών, σε πολλές χώρες της Ευρώπης.
6. Είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, η ηλεκτροκίνηση;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν τεράστια κεφάλαια και τεχνογνωσία πάνω στην ηλεκτροκίνηση, καθώς αποτελεί την “απάντησή” τους, στους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα εξελίσσονται συνεχώς, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και ακόμα υψηλότερες επιδόσεις. Συνεπώς, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι παροδικό αλλά το μέλλον που ήδη έχει φτάσει!
7. Τι ποσά επενδύει η Nissan παγκοσμίως για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης;
Η Nissan είναι μια εταιρεία που πρωτοπορεί στην ηλεκτροκίνηση, έχοντας πολύ νωρίς αντιληφθεί τα πλεονεκτήματά της αλλά και το ότι αποτελεί το μέλλον που έρχεται και μάλιστα πιο γρήγορα από ότι νομίζουμε. Για την Nissan, η ηλεκτροκίνηση είναι το αποτέλεσμα της έρευνας και ανάπτυξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων για περισσότερα από 70 χρόνια, καθώς και για πάνω από 25 έτη στην έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών.
Σύμφωνα με το προσφάτως ανακοινωθέν μεσοπρόθεσμο επενδυτικό της πλάνο, η Nissan σκοπεύει να διευρύνει την παρουσία της στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος e-POWER, στοχεύοντας σε περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, έως το τέλος της χρήσης 2023.
Για να αντιληφθούμε το μέγεθος των πόρων που επενδύει η Nissan στην ηλεκτροκίνηση (καθώς τα στοιχεία αυτά είναι μη ανακοινώσιμα για ευνόητους λόγους), στην Ιαπωνία θα λανσάρει, στο αμέσως προσεχές διάστημα, δύο ακόμη ηλεκτρικά οχήματα και τέσσερα ακόμη οχήματα e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των πωλήσεων των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60%.
Από το 2010, με την πρώτη γενιά του Nissan LEAF, του αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, η Nissan επενδύει συνεχώς στην βιώσιμη κινητικότητα, τόσο με το δεύτερης γενιάς LEAF αλλά και με τα επαγγελματικά οχήματα με τα e-NV200 & e-Evalia, όσο και με οχήματα υψηλότερων επιδόσεων, όπως το προσφάτως αποκαλυφθέν ηλεκτρικό coupe crossover Nissan Ariya.
To Nissan Ariya αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία μετασχηματισμού της Nissan καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται στα ισχυρά “όπλα” της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των SUV. Το ολοκαίνουργιο crossover, καταδεικνύει τη δέσμευση της Nissan να ανταποκριθεί στη ζήτηση των πελατών μας, για νέες ηλεκτρικές, αυτόνομες και συνδεδεμένες τεχνολογίες.
8. Ποια είναι τα σχέδιά σας για τα επόμενα χρόνια (επενδυτικά, επέκτασης); Το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πιο ελκυστικό για επενδύσεις;
Στοχεύουμε στην κορυφή της ικανοποίησης του πελάτη μας, δίνοντας έμφαση στην συνεχή και σταθερή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας, της προβολής μας, καθώς και της εν γένει επικοινωνίας και της εικόνας της μάρκας Nissan.
Έμπρακτη απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, γεγονός που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή μας, για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες μας.
Παράλληλα επενδύουμε στην πράσινη ανάπτυξη, καθώς πρόσφατα ολοκληρώσαμε μια μεγάλη επένδυση φωτοβολταϊκών συγκροτημάτων στις εγκαταστάσεις μας σε Αθήνα, Ασπρόπυργο και Καλοχώρι Θεσσαλονίκης, προωθώντας και ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση, ως αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας κουλτούρας.
Τα συγκεκριμένα φωτοβολταϊκά συγκροτήματα συνολικής ονομαστικής ισχύος 700kW, εκτιμάται ότι θα καλύψουν το 50% της συνολικής ανάγκης των αντίστοιχων εγκαταστάσεων μας σε ενέργεια, ενώ η εκτιμώμενη ετήσια αποφυγή εκπομπών CO₂ (σε σχέση με ενέργεια προερχόμενη από ορυκτά καύσιμα) θα ανέλθει αθροιστικά σε 678 τόνους!
Σε ότι αφορά την ελκυστικότητα του σημερινού επενδυτικού περιβάλλοντος, δεν χωρά αμφιβολία ότι βρισκόμαστε σε καλύτερο σημείο από τα προηγούμενα δέκα χρόνια. Αυτό που χρειάζεται και αυτό που κάνουμε και εμείς είναι να διερευνούμε συνεχώς τα δεδομένα, στοχεύοντας σε επενδύσεις και συνεργασίες, που θα αποδώσουν καρπούς μακροπρόθεσμα.
9. Η συνεργασία με την Blink σε τι αποσκοπεί;
Με την συνεργασία αυτή, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στοχεύει στη διεύρυνση των επιλογών για λύσεις φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων της, τόσο σε επίπεδο αντιπροσώπων, όσο και πελατών. Η Blink είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες των ΗΠΑ στον τομέα της διάθεσης προϊόντων κι υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία αυτή θα στεφθεί με τη μέγιστη επιτυχία.
10. Πιστεύετε πως θα μπορούσε να υπάρξει γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων ή εξαρτημάτων (μπαταρίες, φορτιστές, ανταλλακτικά) στη χώρα μας; (Μεγαλόπολη ή και Δυτ. Μακεδονία λόγω κινήτρων)
Μια τέτοιου είδους επένδυση προϋποθέτει τη δημιουργία ενός σταθερού φορολογικού και επενδυτικού περιβάλλοντος, σε συνδυασμό με μια άρτια οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα (πάρκο προμηθευτών). Κατά συνέπεια, αυτή την στιγμή, θεωρώ δύσκολο να επιτευχθεί ένα τέτοιο εγχείρημα, όχι όμως και ακατόρθωτο.
11. Σας αρέσει να οδηγείτε;
Η οδήγηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.
12. Ποια είναι η αγαπημένη σας διαδρομή;
Μια ιδανική διαδρομή, είναι αυτή που συνδυάζει αρκετή δόση αδρεναλίνης με την ηρεμία και την γαλήνη που προσφέρει η απόλαυση των τοπίων, που εναλλάσσονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
13. Ποιο όχημα θα επιλέγατε, θα παίρνατε παρέα μαζί σας;
Το ARIYA, το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό coupé crossover της Nissan, που σύντομα θα δούμε και στην Ελλάδα.
14. Προσωπικά χρησιμοποιείτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Ποια είναι η καθημερινότητά σας μ’ αυτό;
Χρησιμοποιώ το Nissan LEAF σε πολλές, καθημερινές μετακινήσεις. Απολαμβάνω την ηρεμία της ηλεκτροκίνησης και την ξεκούραστη οδήγηση με το e-PEDAL. Αρκετά συναρπαστικό είναι και το ProPILOT, ειδικά στο μποτιλιάρισμα, όπου το αυτοκίνητο σταματά και ξεκινά μόνο του, διατηρώντας την προβλεπόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Φυσικά, το συναίσθημα που σε κυριεύει όταν κινείσαι με βιώσιμο τρόπο, χωρίς να ρυπαίνεις το περιβάλλον, είναι κάτι το μοναδικό!
15. Ποια σημεία στην αυτοκινητική κουλτούρα των Ελλήνων επιδέχονται βελτίωση;
Ο Έλληνας οδηγός έχει τρομερές ικανότητες που όμως απέκτησε σε ένα ιδιότυπο “καθεστώς” απειθαρχίας! Μπορεί να λάβει και να εκτελέσει αποφάσεις κατά την οδήγηση με αστραπιαίο τρόπο, αψηφώντας το κίνδυνο και τις συνέπειες των πράξεων του. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει πιο πειθαρχημένος, τηρώντας ευλαβικά τον Κ.Ο.Κ., προασπίζοντας με την συμπεριφορά του την οδική ασφάλεια, τόσο τη δική του, όσο και των γύρω του.
16. Συγκρούεται ένα αυτοκίνητο δεκαετίας (Nissan Primera) με ένα ολοκαίνουργιο (Nissan Micra) με σχετική ταχύτητα 50 km/h. Σε ποιο από τα δυο θα νιώθατε ποιο ασφαλής; Γιατί;
Θεωρώ ότι ένα τελευταίας γενιάς αυτοκίνητο (εν προκειμένω το Nissan MICRA) είναι πιο ασφαλές, καθώς τόσο τα υλικά κατασκευής του, όσο και η τεχνολογία του στον τομέα της παθητικής ασφάλειας έχουν εξελιχθεί, προς όφελος της ασφάλειας των επιβαινόντων. Αυτό άλλωστε επιβεβαιώνεται και από τα ολοένα και πιο αυστηρά crash tests ανεξάρτητων οργανισμών, όπως του EuroNCAP.
17. Οι νέοι καταναλωτές, κάτω των 30 ετών, ενδιαφέρονται περισσότερο για κινητήρες, κιβώτια, αναρτήσεις και οδική συμπεριφορά ή για συνδεσιμότητα, μεγάλες οθόνες πολυμέσων και χαμηλότερο φόρτο κατά την οδήγηση;
Αναμφίβολα, οι νεότερες γενιές, που άλλωστε έχουν και το προβάδισμα στην νέα ψηφιακή εποχή, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις τεχνολογίες και την συνδεσιμότητα των νέων μοντέλων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αγνοούν τα υπόλοιπα.
18. Τα ολοένα και πιο παρεμβατικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, συμβάλλουν στην οδική ασφάλεια. Θεωρείτε πως φτάνουν να στερούν τη χαρά της οδήγησης, σε όσους αρέσκονται σ’ αυτή;
Τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο “έξυπνα”, με χαρακτηριστικά και λειτουργίες που απαλλάσσουν τον οδηγό από την ρουτίνα της καθημερινής οδήγησης, όπως για παράδειγμα το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT της Nissan. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι στερούν το πάθος και το συναίσθημα στην οδήγηση, αφού ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, έχοντας πάντα μια “ασπίδα” προστασίας στον δρόμο του.
19. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι ένας σημαντικός τομέας. Ποιες δράσεις έχετε οργανώσει; Πέτυχαν; Συνέβαλαν θετικά στην εικόνα της εταιρείας;
Με την καμπάνια GENERATION N, αποφασίσαμε να στηρίξουμε για δύο συνεχόμενες χρονιές, ανθρώπους, οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της Nissan “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτέλεσε μια επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα nissangenerationn.gr νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α., ψηφίστηκαν από το κοινό και εμείς επιβραβεύσαμε τους 10 νικητές της κάθε χρονιάς, δίνοντάς τους από ένα μοντέλο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους.
Όσο για το θετικό αντίκτυπο, αυτό για εμάς ήρθε μέσα από την ευρεία αναγνώριση αυτών των πολλά υποσχόμενων νέων ανθρώπων και της περαιτέρω υποστήριξης που αυτή έφερε, στην προσπάθεια υλοποίησης του έργου τους.
20. Τι σας συγκινεί περισσότερο σ’ ένα αυτοκίνητο; Η σχεδίαση, η αίσθηση οδήγησης, η άνεση, η πολυτέλεια;
Το ένα συμπληρώνει το άλλο. Ένα αυτοκίνητο σε ενθουσιάζει όταν μπορεί να σου προσφέρει κάθε στιγμή, αυτό που πραγματικά σε εκφράζει.
21. Διατηρείτε στην κατοχή σας κάποιο κλασσικό αυτοκίνητο; Σας ευχαριστεί να το οδηγείτε;
Με τα κλασσικά αυτοκίνητα έχω ιδιαίτερη σχέση. Με πολύ δουλειά, κόπο αλλά και μεράκι, έχουμε φτιάξει μια ειδική πτέρυγα – μουσείο ιστορικών μοντέλων Datsun και Nissan που έχουμε στην κατοχή μας και φυλάσσονται στις εγκαταστάσεις μας, στον Ασπρόπυργο. Μάλιστα, κάποια εξ αυτών τα εκθέτουμε κατά περιόδους στην κεντρική μας έκθεση, με την πλειονότητά τους να είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση.
Ιδιαίτερα απολαυστική είναι η οδήγηση του Datsun Fairalday roadster του 1965, όπως εξίσου συναρπαστική είναι και η ιστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Ως γνωστόν, το Fairlady δεν εισήχθη επίσημα στην Ελλάδα. Ωστόσο ένα τέτοιο αυτοκίνητο “αφίχθη” επί ελληνικού εδάφους το 1966, προκειμένου να παρουσιαστεί στην 31η Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης. Είναι πολύ πιθανό ότι το συγκεκριμένο μοντέλο που έχουμε στην κατοχή μας είναι αυτό το αυτοκίνητο που βρέθηκε τότε στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, το οποίο και ανακαινίσαμε εξ ολοκλήρου!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα