• Συνεντεύξεις

    Μ. Φραγκοπούλου (HERADO): Η πυρηνική φυσικός που «πάει» στη Σελήνη και συνεργάζεται με κολοσσούς

    Μαριάνθη Φραγκοπούλου, ιδρύτρια της HERADO

    Μαριάνθη Φραγκοπούλου, ιδρύτρια της HERADO


    Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, μια ελληνική εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει στον παγκόσμιο χάρτη της καινοτομίας. Η HERADO, μια πρωτοβουλία που γεννήθηκε από το όραμα μιας νεαρής πυρηνικής φυσικού, έχει θέσει ως στόχο της την προστασία του ανθρώπου από τις αόρατες απειλές της ακτινοβολίας.

    Από την έρευνα στο Διάστημα

    Η ιστορία της HERADO ξεκινά από την έρευνα, όπου η ιδρύτριά της, η Μαριάνθη Φραγκοπούλου, μελετούσε τις ιδιότητες της ακτινοβολίας. Κινούμενη από την επιθυμία να μετατρέψει την επιστημονική γνώση σε πρακτικές εφαρμογές, αποφάσισε να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.

    Σήμερα, η HERADO δεν είναι απλά μια εταιρεία. Είναι ένα όραμα για έναν κόσμο όπου η τεχνολογία είναι στην υπηρεσία του ανθρώπου. Τα προϊόντα της, όπως το πρωτοποριακό σύστημα ατομικής δοσιμετρίας ALMAR, έχουν βρει εφαρμογή σε τομείς αιχμής, από την υγεία μέχρι την εξερεύνηση του διαστήματος. Η συνεργασία της HERADO με κολοσσούς όπως η SpaceX και η Blue Origin είναι απόδειξη της αναγνώρισης που έχει αποκτήσει η ελληνική αυτή πρωτοβουλία σε διεθνές επίπεδο.

     

     

    Ένα Φάρος για την Ελληνική Καινοτομία

    Η HERADO αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα του ελληνικού επιχειρηματικού πνεύματος και της ικανότητας των Ελλήνων επιστημόνων να πρωτοτυπούν και να καινοτομούν.

    Η εταιρεία έχει καταφέρει να συνδυάσει την επιστημονική αριστεία με την επιχειρηματική διορατικότητα, δημιουργώντας ένα μοντέλο που μπορεί να εμπνεύσει άλλους νέους επιχειρηματίες.

    Το Μέλλον

    Το μέλλον της HERADO διαγράφεται λαμπρό. Με νέα προϊόντα, διεθνείς συνεργασίες και ένα όραμα για έναν κόσμο πιο ασφαλή, η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί. Η Μαριάνθη Φραγκοπούλου και η ομάδα της μας δείχνουν ότι τα όρια είναι σχετικά και ότι με πάθος, επιμονή και καινοτομία μπορούμε να κατακτήσουμε οποιονδήποτε στόχο.

    Η HERADO: Μια Ελληνική Καινοτομία στην Ακτινοπροστασία

    Τι είναι η HERADO;

    Η HERADO είναι μια ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών για την προστασία από την ιονίζουσα ακτινοβολία. Ιδρύθηκε το 2018 και από τότε έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στον τομέα της, αναπτύσσοντας προηγμένα συστήματα ατομικής δοσιμετρίας και διαχείρισης δεδομένων ακτινοβολίας. Είναι η μόνη εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο που δίνει μια ολοκληρωμένη λύση στο κομμάτι της ακτινοπρόστασιας.

    Τι έχει καταφέρει η HERADO από το 2018;

    Από την ίδρυσή της, η HERADO έχει σημειώσει σημαντικά επιτεύγματα:

    • Ανάπτυξη του ALMAR: Ένα πρωτοποριακό καινοτόμο σύστημα ατομικής δοσιμετρίας που προσφέρει ακριβή και συνεχή μέτρηση της ακτινοβολίας.
    • Δημιουργία πλατφόρμας διαχείρισης δεδομένων ακτινοβολίας: Μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που διευκολύνει τη διαχείριση και την ανάλυση των δεδομένων ακτινοβολίας.
    • Συνεργασίες με διεθνείς οργανισμούς: Η HERADO έχει αναπτύξει συνεργασίες με κορυφαίους οργανισμούς του χώρου, όπως η NASA, SpaceX και η Blue Origin. Τα συστήματα της πετάξανε μέχρι την Σελήνη.
    • Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση: Η εταιρεία συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ταμείο Άμυνας για την ανάπτυξη τεχνολογιών προστασίας από απειλές ραδιενεργής και χημικής-βιολογικής φύσεως.
    • Δυναμική ανάπτυξη: Η HERADO έχει καταφέρει να αναπτυχθεί με γρήγορους ρυθμούς και να διεισδύσει σε διεθνείς αγορές.

     

    Τι θέλει μια πυρηνική φυσικός στο οικοσύστημα;

    Μια πυρηνική φυσικός, όπως η ιδρύτρια της HERADO, Μαριάνθη Φραγκοπούλου, φέρνει στο οικοσύστημα μια βαθιά κατανόηση της ακτινοβολίας και των κινδύνων που εγκυμονεί.

    Αυτή η γνώση είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη αποτελεσματικών λύσεων προστασίας. Επιπλέον, η πυρηνική φυσικός συμβάλλει στην προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας στον τομέα της ακτινοπροστασίας.

    Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια;

    Οι στόχοι της HERADO για τα επόμενα χρόνια περιλαμβάνουν:

    • Επέκταση της γκάμας των προϊόντων και υπηρεσιών της: Η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν ένα ευρύτερο φάσμα εφαρμογών.
    • Ενίσχυση της παρουσίας της σε διεθνείς αγορές: Η HERADO στόχο έχει να διεισδύσει σε νέες αγορές και να εδραιωθεί ως ένας από τους κορυφαίους παίκτες στον τομέα της ακτινοπροστασίας.

     

    Τι άλλες δυνατότητες ανάπτυξης έχει η εταιρεία;

    Η HERADO έχει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης σε διάφορους τομείς, όπως:

    Υγεία: Τα προϊόντα της HERADO μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε νοσοκομεία και άλλες ιατρικές εγκαταστάσεις για την προστασία του προσωπικού και των ασθενών από την ακτινοβολία.
    Ενέργεια: Η εταιρεία μπορεί να παρέχει λύσεις για την προστασία των εργαζομένων σε πυρηνικούς σταθμούς και άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας.
    Διάστημα: Η HERADO έχει ήδη αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες του διαστήματος και μπορεί να παρέχει λύσεις για την προστασία των αστροναυτών από την κοσμική ακτινοβολία.
    Ασφάλεια: Τα προϊόντα της HERADO μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανίχνευση και την αντιμετώπιση ραδιενεργών απειλών σε μια κομβική στιγμή.

    Τι θα συμβουλεύατε τους start uppers στην Ελλάδα;

    Η συμβουλή μου προς τους start uppers στην Ελλάδα είναι να πιστέψουν στις ιδέες τους, να εργαστούν σκληρά και να μην τα παρατήσουν. Επιπλέον, είναι σημαντικό να αναζητήσουν συνεργασίες με άλλες εταιρείες, ακαδημαϊκά ιδρύματα και επενδυτές.

    Έχετε ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα επιδότησης; Υπάρχει επένδυση στην εταιρεία από το εξωτερικό;

    Η HERADO έχει ενταχθεί σε διάφορα προγράμματα επιδότησης, όπως το Ευρωπαϊκό Ταμείο Άμυνας. Επιπλέον, έχει λάβει επενδύσεις από το εξωτερικό, κυρίως από Ελβετούς επενδυτές.

    Συνολικά, η HERADO αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ελληνικής καινοτομίας και έχει τη δυνατότητα να γίνει ένας παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της ακτινοπροστασίας.

    Διαβάστε επίσης:

    «Λευκός καπνός» στη δημόσια πρόταση για την Epsilon Net, με τη συγκέντρωση μετοχών να ξεπερνά το 90% – Ολο το παρασκήνιο

    Capital Product Partners (Βαγγέλης Μαρινάκης): Αύξηση εσόδων κατά 10% στο δεύτερο τρίμηνο

    Τι είδε στον «Φρεσκούλη» η Μαριάννα Λάτση



    ΣΧΟΛΙΑ