ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σημερινή έκθεση της Euroxx, o όμιλος εμφάνισε θετικό momentum και σημαντική βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας, παρά τη χαμηλή τουριστική συμβολή, καθώς οι δραστηριότητες που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό έχουν ενισχυθεί.
Οι πωλήσεις του ομίλου το α’ εξάμηνο και το EBITDA αυξήθηκαν 46% και 28,1% ετησίως στα 308,8 εκατ. ευρώ και 73,9 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Όσον αφορά τις προοπτικές του β’ εξαμήνου, δεδομένης της ιδιαίτερα έντονης τουριστικής ζήτησης κατά το τρίτο τρίμηνο και της μεγάλης επένδυσης στην προετοιμασία του στόλου (η Autohellas επένδυσε 100 εκατ. ευρώ για την αγορά 7.000 νέων οχημάτων), οι προσδοκίες είναι πολύ θετικές, σχολιάζει η χρηματιστηριακή.
Επιχειρηματικό μοντέλο
Συνολικά, το διαφοροποιημένο και καλά ισορροπημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Autohellas, έθεσε το έδαφος για μια πολύ ισχυρή απόδοση για το σύνολο του έτους, το οποίο αναμένεται να κυμανθεί στα ίδια ή και να υπερβεί τα επίπεδα του 2019 σε ορισμένες γραμμές P&L.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ευτ. Βασιλάκης είπε ότι η δυναμική του 2ου τριμήνου πιστοποιεί την ωριμότητα της συμβολής των δραστηριοτήτων του ομίλου στην κερδοφορία. Οι συνέργειες αλλά και τα μερίδια αυξάνονται και φέρνουν σημαντικό αποτέλεσμα, ακόμα και σε περιβάλλον με χαμηλές τουριστικές αφίξεις. «Με βάση την τουριστική ζήτηση, που ήταν ιδιαίτερα ισχυρή το τρίτο τρίμηνο του 21, και τη μεγάλη επένδυση που κάναμε εγκαίρως στην προετοιμασία του στόλου, η προσδοκία για ολόκληρο το οικονομικό έτος 2021 είναι πολύ θετική» ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα