ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η άποψή μας για τη μετοχή παραμένει ανοδική, λόγω του ελκυστικού χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων και τηςισχυρής δύναμης πυρός των 2 δισ. ευρώ περίπου για νέες ευκαιρίες. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι, κατά τη γνώμη μας, ένα από τα καλύτερα παιχνίδια στην Ελλάδα για την εκμετάλλευση της ανάπτυξης των έργων υποδομής.
Η μετοχή διαπραγματεύεται επί του παρόντος με περίπου 8,3 φορές τον δείκτη EV/EBITDA για το 2028, αφού παγιωθεί πλήρως η παραγωγή EBITDA από τα μεγάλα έργα που αναλαμβάνονται το 2024-2025.
Έχουμε επικαιροποιήσει το μοντέλο μας για να συμπεριλάβουμε την προγενέστερη ενοποίηση της Αττικής Αυτοκινητόδρομος (υποθέτουμε το δ’ τρίμηνο φέτος).
Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στις μακροπρόθεσμες προβλέψεις μας και συνεχίζουμε να υποθέτουμε EBITDA σύμφωνα με την καθοδήγηση των 0,7-0,8 δισ. ευρώ έως το 2028 από περίπου 0,4 δισ. ευρώ το 2024, λόγω της ενοποίησης και της ωρίμανσης των νέων παραχωρήσεων.
Η αποτίμησή μας παραμένει αμετάβλητη και εφαρμόζουμε έκπτωση 10% για τον όμιλο και εξάγουμε τιμή στόχο για το επόμενο δωδεκάμηνο στα 26 ευρώ ανά μετοχή, προσφέροντας 48% περιθώριο ανόδου και σύσταση υπεραπόδοσης έναντι της αγοράς (overweight)», εξηγούν οι αναλυτές της Euroxx Securities.
«Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα αποτελέσματα α’ εξαμήνου σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας.
Τα αποτελέσματα καθορίστηκαν από τα ισχυρά αποτελέσματα από τον τομέα των παραχωρήσεων, αντισταθμίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα ηπιότερα έσοδα από τις κατασκευές και τη συμβατική ενέργεια (τα οποία αναμένουμε να αντιστραφούν σε μεγάλο βαθμό στο β’ εξάμηνο).
Όσον αφορά τις τελευταίες συναλλαγές, η παράδοση για τον Αυτοκινητόδρομο Αττικής είναι πλέον πιθανή το δ’ φετινό τρίμηνο, η πώληση της Τέρνα Ενεργειακής αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο (με την υποχρεωτική προσφορά προς τις μειοψηφίες στη συνέχεια) και το κλείσιμο της Εγνατίας Οδού έχει προγραμματιστεί για το α’ τρίμηνο του 2025», καταλήγουν οι αναλυτές.
Διαβάστε επίσης:
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Συνέλευση των ομολογιούχων την 1η Οκτωβρίου
Δεσμευτική προσφορά από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την «Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων Λασιθίου» μέσω ΣΔΙΤ