Η Citi και ο αναλυτής Maksim Nekrasov επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις του Οκτωβρίου παρέμειναν στο +6% σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις σε ετήσια βάση +7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τις προσδοκίες τους.

Η δίκαιη αποτίμηση και τιμή-στόχος της Jumbo, βάσει των υπολογισμών της Citi, είναι τα 32 ευρώ βάσει του μέσου όρου της αποτίμησης με βάση τον πολλαπλασιαστή EV/EBITDA (αναμένοντας ότι η μετοχή θα διαπραγματεύεται στις 9 φορές τον δείκτη EV/EBITDA το 2025 με ελαφρύ premium έναντι του μέσου όρου 5ετίας και της αποτίμησης με βάση τη DCF μεθοδολογία (υποθέτοντας WACC 9%). Η τιμή στόχος υποδηλώνει περίπου στις 14 φορές για τον δείκτη P/E το 2024 και 12,5 φορές το 2025 για τον δείκτη P/E.

«Παρόλα αυτά η Jumbo διατήρησε τις προβλέψεις της για φέτος στο +4%, το οποίο πιστεύει ότι είναι εφικτό με δύο νέα καταστήματα που εγκαινιάστηκαν τον Οκτώβριο. Σημειώνουμε ότι το τέταρτο τρίμηνο είναι το πιο σημαντικό τρίμηνο λόγω εποχικότητας (αντιπροσωπεύει περίπου το 35% των ετήσιων πωλήσεων).

Όπως επισημάναμε σε πρόσφατο σημείωμά μας, παραμένουμε πάνω από την καθοδήγηση για +5,5% αύξηση πωλήσεων και +4% αύξηση καθαρών κερδών το 2024 και βλέπουμε περιθώρια για περαιτέρω μερίσματα, εκτός από την πρόσφατη έναρξη επαναγοράς μετοχών. Τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο της φετινής χρήσης, δεδομένων των σκληρότερων συγκρίσεων, θα περιμέναμε ότι η αύξηση των εσόδων θα επιβραδυνθεί σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό.

Οι πωλήσεις του Οκτωβρίου έφτασαν το +6% σε ετήσια βάση και το +7% στο δεκάμηνο. Στα επιμέρους μεγέθη, η Ελλάδα με +8% σε ετήσια βάση, και +7% από τις αρχές τους έτους, η Ρουμανία: +4% σε ετήσια βάση και +11% από τις αρχές τους έτους, η Βουλγαρία: +6% σε ετήσια βάση και +8% από τις αρχές τους έτους και τέλος η Κύπρος +2% σε ετήσια βάση και +1% από τις αρχές τους έτους.

Η Jumbo άνοιξε 3 καταστήματα από τις αρχές τους έτους, συμπεριλαμβανομένων δύο τον Οκτώβριο στη Ρουμανία και την Κύπρο», εξηγεί ο Maksim Nekrasov.

Οι βασικοί καθοδικοί κίνδυνοι για την πρόβλεψη της και την τιμή-στόχο περιλαμβάνουν: (1) πολιτικοί και οικονομικοί κίνδυνοι (ύφεση στην Ευρωζώνη), (2) εισαγωγή νέων περιορισμών στο λιανικό εμπόριο, (3) κίνδυνοι στην αλυσίδα εφοδιασμού (περίπου το 70% των προϊόντων του Ομίλου προέρχεται από την Κίνα), (4) αυξανόμενος ανταγωνισμός, συμπεριλαμβανομένου του offline (κυρίως υπεραγορές) και του online, και (5) η εποχικότητα των πωλήσεων και η αδυναμία της Jumbo να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την αυξημένη ζήτηση κατά τη διάρκεια της υψηλότερης περιόδου, οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις ή η λιγότερο αποτελεσματική διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τα αποτελέσματα.

Διαβάστε επίσης

Jumbo: Γιατί ο Βακάκης «επενδύει» στον Τραμπ και τι κέρδη και πωλήσεις περιμένει

Jumbo: Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις στο 10μηνο – Τι λέει ο Βακάκης για νίκη Τραμπ

Alpha Finance: Ανεβάζει στα 32,70 ευρώ την τιμή στόχο της Jumbo