Menu
-0.96%
Τζίρος: 101.59 εκατ.

Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»

Ταξιδεύουμε ηλεκτρικά

Εύκολα, γρήγορα και ασφαλώς!

Το γεφύρι της Πλάκας απέχει από την Αθήνα 400km και χρειάζονται κάτι περισσότερο από 4 ώρες για να φτάσεις ως εκεί.

Είναι αλήθεια πως η Ελλάδα έχει αλλάξει οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι όπως η Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Ιόνια οδός επιτρέπουν να επισκεφτείς άνετα και γρήγορα το μεγαλύτερο μέρος της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Αρκεί μια επιλογή στο πρόγραμμα πλοήγησης (απέφυγε διόδια) για να δεις το χρόνο να διπλασιάζεται και το ταξίδι ν’ απομακρύνεται. Το να φτάσεις σήμερα στα Γιάννενα από την Αθήνα πιθανόν να είναι πιο σύντομο από το να ανεβοκατέβεις τον Κηφισό μια ένδοξη μέρα σε ώρα αιχμής.

Το ταξίδι μας με την αμιγώς ηλεκτρική EQB ήταν σύννομο και σύντομο. Σ’ αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο και η Ιόνια Οδός καθώς από το 2018 ως και σήμερα είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος στη χώρα που προσφέρει δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, καθ’ όλο το μήκος του, σε όλους τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, σχεδόν ανά 30 χιλιόμετρα. Εμείς επιλέξαμε να κάνουμε μια φόρτιση στο Ευηνοχώρι που βρίσκεται λίγο μετά τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου. Είναι αλήθεια πως το ταξίδι από την Αθήνα ως τα Γιάννενα  μέσω κλειστού αυτοκινητόδρομου είναι εύκολο. Χρειάζεται μια στάση από άποψη ασφαλείας κάπου στη μέση που στην περίπτωση μας συνδυάστηκε με 45λεπτη φόρτιση της EQB.

Για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο στην Ιόνια Οδό υπάρχουν πολύ χαρακτηριστικά πανέμορφα σημεία της διαδρομής όπως αυτό πάνω από τη γέφυρα του Άραχθου. Μετά την Άρτα μπαίνεις στον επαρχιακή οδό Άρτας Ιωαννίνων βγαίνοντας στην έξοδο προς Πέντε Πηγάδια – Καμπή. Ο επαρχιακός δρόμος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, αλλά ένα είναι βέβαιο: Η σταθερή ροπή των ηλεκτροκινητήρων στην περίπτωσή μας αποτελεί λύση για όλα τα προβλήματα. Προσπερνάς πριν προλάβεις να ολοκληρώσεις τη σκέψη σου με πρωτόγνωρους ρυθμούς για μεγάλο SUV.

Mε την EQB πήγαμε και σε βατούς χωματόδρομους, ενώ περάσαμε και από την κοίτη ενός παραπόταμου του Αράχθου. Η απόσταση των 21cm από το έδαφος, το εντελώς λείο πάτωμα και η 4κινηση καθιστούν ιδιαίτερα εύκολη τη ζωή του οδηγού. Με τα κατάλληλα ελαστικά μεικτών συνθηκών είμαι σίγουρος ότι αυτή η Mercedes θα διαπρέπει και σε ολισθηρό τερέν (χιόνι, λάσπη, άμμο). Το κομμάτι του δρόμου από το γεφύρι της Πλάκας ως τα Γιάννενα μήκους 47km, είναι λίγο παρατημένο στην τύχη του και χρειάζεται προσοχή καθώς καραδοκούν λακκούβες αλλά και γλιστερά σημεία που δεν τα βλέπει ο ήλιος το χειμώνα.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα Ταξιδεύουμε ηλεκτρικά εδώ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

F1: Να γιατί η Alpine προτίμησε Mercedes!
F1 Μεξικό: Ταχύτερος ο Σάινθ στα ελεύθερα!
Έρευνα Κομισιόν: Η τιμή «κρίνει» την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου – Πού δίνουν προτεραιότητα οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Ταξιδεύουμε ηλεκτρικά με incharge ως το Μέτσοβο!
Οδηγούμε τη Mercedes GLC 400e 4MATIC Coupé
F1: Το λάθος του Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη!
Η Mercedes οδηγεί για σας έως και τα 95 χλμ/ώρα!
Mercedes: Μειώνει τις προβλέψεις για τα αποτελέσματα – Νέο πλήγμα στη γερμανική βιομηχανία
BMW: Βουτιά 7% στις μετοχές της λόγω ανάκλησης 1,5 εκατ. οχημάτων
F1: Papaya Rules!