array(0) {
}
        
    
Menu
-0.2%
Τζίρος: 38.55 εκατ.

Alter Ego Media: Υπερκάλυψη 6,1 φορές και 350 εκατ. ευρώ η μέχρι τώρα ζήτηση στη δημόσια προσφορά

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΥΔΑΠ: Στο 11,33% το ποσοστό του Υπερταμείου
Ολοκληρώθηκε η έκτακτη σύσκεψη για τα νέα ευρήματα στον Κηφισό – «Λήξη συναγερμού»
Πόσο ανησυχητικά είναι τα νέα ευρήματα κάτω από τον Κηφισό – Σήμερα η έκτακτη σύσκεψη
Σκυλακάκης: Έρχονται δύο έργα προς αντιμετώπιση της υπερχείλισης λυμάτων στην Ποσειδώνος
ΕΥΔΑΠ για πλημμυρικά φαινόμενα στη λεωφόρο Ποσειδώνος
ΕΥΔΑΠ: Διακοπή νερού ανήμερα των Χριστουγέννων σε 5 περιοχές της Αττικής
Χάρης Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): 2,5 δισ. επενδύσεις- Πάμε σε πορτοκαλί συναγερμό λειψυδρίας- Αγώνας δρόμου για νερό από τα Κρεμαστά
ΕΥΔΑΠ: Αύξηση τζίρου στα €105,2 εκατ. στο 9μηνο – Άλμα 6,4%
Στεργίου (ΕΥΔΑΠ): Ενεργοποιείται το Αδριάνειο Υδραγωγείο στις πηγές της Πάρνηθας – Κατασκευή νέου δικτύου
Χάρης Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): Αύξηση στους λογαριασμούς του νερού όσο ένας καφές το μήνα- Επενδύσεις 2,5 δισ. ευρώ