Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.
Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση
Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.
Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.
Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.
Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.
Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.
Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike