Menu
-1.85%
Τζίρος: 150.27 εκατ.

Ιράν: Δεν θα αντιμετωπίσει κατηγορίες η Ιρανή φοιτήτρια που γδύθηκε δημοσίως

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζον Πόλσον: Στα 1,15 δισ. η αξία των μετοχικών του θέσεων στην Ελλάδα – Το πέρασμα στα κέρδη με «όπλο» την Πειραιώς
Ο άτσαλος πωλητής της Intralot, γιατί ο Περιστέρης δεν πουλάει Αττική Οδό, οι αιχμές Εξάρχου – Καραβία, οι αγαπημένοι τραπεζίτες του Πόλσον, η διπλή επιτυχία του Shopflix, τι τρέχει με την Εθνική Ασφαλιστική, ο Έλληνάρας εφοπλιστής και οι Χούθι, και τι λέει ο Στουρνάρας στο My story
Ο Εξάρχου, οι επενδύσεις μαμούθ των 2 δισ. και η ΑΜΚ των 200 εκατ, έρχεται το placement στα ΕΛΠΕ, τα χαμόγελα Πιτσιλή, οι γκρίνιες βουλευτών για τον Θεοχάρη, οι «κωφοί» υπουργοί, το «καψώνι» στον Ταχιάο και η κίνηση της εγγονής του εφοπλιστή
Το «στοίχημα» του ΤΑΙΠΕΔ με τα placements σε ΕΥΑΘ, ΕΥΔΑΠ και Helleniq Energy
ΕΥΔΑΠ: Τα σχέδια για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στην Αττική – Περίπου τριπλάσιο το κόστος νερού από αφαλάτωση
Σκυλακάκης: Στρατηγικές αντιμετώπισης της λειψυδρίας και ολοκληρωμένη διαχείριση νερού
ΕΥΔΑΠ: «Δεν θα μείνουμε από πόσιμο νερό», λέει ο Χάρης Σαχίνης – Οι εναλλακτικές που εξετάζει η εταιρεία
Η υποτιμητική κερδοσκοπία στην Πειραιώς, οι νέες εξαγορές του δαιμόνιου Εξάρχου, το «μπλόκο» στη βίλα Κούστα, ο πόλεμος Τσαντάνη-Οικονόμου, ο μικροεφοπλιστής Ιζνογκούντ, η νέα ζωή της Όλγας, το ξύλο στο Κολλέγιο και το πάρτι του Δαυίδ
ΕΥΔΑΠ: Αύξηση εσόδων 7,2% στο εξάμηνο – Επένδυση 400 εκατ ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας
Growthfund: Το καινούργιο επενδυτικό ταμείο με τη βοήθεια της Blackrock