Menu

ΗΠΑ: Ο ειδικός εισαγγελέας Σμιθ αναμένεται να κλείσει τις έρευνες για τον Ντόναλντ Τραμπ

Charge Ν Go

Tα καλύτερα και από τους δυο κόσμους!

Τα επαναφορτιζόμενα οχήματα κινούνται ηλεκτρικά στο κέντρο της πόλης, χωρίς άγχη αυτονομίας εκτός αυτής.

Η Mercedes μέχρι το τέλος του χρόνου θα παρουσιάσει επαναφορτιζόμενα μοντέλα σε όλη τη γκάμα της. Ήδη υπάρχει η A Class 250e, η A Sedan 250e, η GLA 250e, η Β Class 250e, η C-Class Sedan Hybrid, όπως και η CLA Coupé Hybrid, η GLC SUV Hybrid, η GLE SUV Hybrid.

Η Mercedes όπως ίσως γνωρίζετε διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στη γκάμα της, όπως η EQC αλλά και το Smart.

 

Η ηλεκτροκίνηση είναι εξαιρετικά συμφέρουσα εντός πόλης, καθώς λύνει όλα τα προβλήματα ρύπανσης και ηχορύπανσης. Σκεφτείτε την ουρά των αυτοκινήτων σε ένα μόνιμα μποτιλιαρισμένο σημείο. Όντας ακίνητα, είναι όλα σβηστά, ξεκινούν ηλεκτρικά, μηδέν ρύποι, μηδέν θόρυβος οι κάτοικοι των όμορων κτιρίων ξαφνικά θα δουν την ποιότητα ζωής τους ν’ αλλάζει. Παράλληλα ο κάτοχος μιας επαναφορτιζόμενης Mercedes όπως η A Class 250e αλλά και η GLA 250e δεν έχει κανέναν περιορισμό όσον αφορά στην αυτονομία ταξιδιού που πιθανόν να χρειαστεί κάποια Σαββατοκύριακα.

Το υβριδικό σύστημα της Mercedes συνδυάζει τον εξαιρετικό θερμικό κινητήρα των 1.33lt απόδοσης 118kw με ένα ηλεκτροκινητήρα 75kw που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο 8αρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 160kw ή 218hp αν προτιμάτε. Ταυτόχρονα και εδώ είναι το μεγάλο ατού των επαναφορτιζόμενων οχημάτων η συνδυαστική ροπή φτάνει τα 450Nm. Σημειώστε πως το 70% αυτής της ροπής είναι διαθέσιμο σε όλο το φάσμα στροφών χάρη στη σταθερή ροπή των 300Nm του ηλεκτροκινητήρα.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Αβίαστη επιτάχυνση σε όλο το φάσμα στροφών, με τις αλλαγές σχέσεων να μην γίνονται καν αντιληπτές. Μια τέτοια πολυτελή λειτουργία μέχρι πρότινος απολάμβανε μόνο ο οδηγός μιας μεγάλης S Class. Σήμερα χάρη στη σταθερή ροπή του ηλεκτροκινητήρα, τέτοιας ποιότητας μετακίνηση είναι διαθέσιμη και στους αγοραστές της κατηγορίας Α.

Ανάκτηση ενέργειας

Όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή φρενάρει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αξιοποιεί μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική που φορτίζει τη μπαταρία. Η ενέργεια αυτή χρησιμοποιείται στη φάση της επιτάχυνσης. Έτσι ανεβαίνει ο συντελεστής απόδοσης από το 35% του θερμικού κινητήρα στο 50% για την υβριδική μηχανή της Mercedes.

Η Mercedes έχει σαρώσει νίκες και πρωταθλήματα στη F1 από το 2014 που ξεκίνησε η νέα υβριδική εποχή του αθλήματος. Έχει κάνει το νταμπλ 6 συνεχόμενα χρόνια και όλα δείχνουν πως θα διατηρήσει και τους δυο τίτλους (οδηγών και κατασκευαστών) και φέτος. Οι μηχανικοί της εταιρείας αξιοποιούν την πολύτιμη γνώση που έχουν αποκομίσει από τις υβριδικές μηχανές της F1, στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Το ζητούμενο στη F1 είναι η απόδοση για δεδομένη ποσότητα καυσίμου (110kg για 310km). Αντίστοιχα στα υβριδικά σύνολα που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα παραγωγής ζητούμενο είναι η βέλτιστη διαχείριση της χημικής ενέργειας του καυσίμου. Έτσι βλέπουμε την μεικτή κατανάλωση να είναι στα 1,3 lt/100 km, τις εκπομπές CO2 στα 30 g/ km και τις επιδόσεις σε κορυφαίο επίπεδο.

Η μπαταρία των A Class, GLA έχει χωρητικότητα 15.6 kwh και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 70km (WLTP). Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να φτάσει σε ταχύτητα έως και τα 140 km/h – πάνω από τα νόμιμα όρια στη χώρα μας – χωρίς να ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας.

Τα πρώτα compact αυτοκίνητα με EQ power, οι A250e & A250e Sedan βρίσκονται ήδη στη χώρα μας και είναι διαθέσιμα στις Εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Mercedes-Benz EQ για μια δοκιμαστική οδήγηση. Με μηδενική φορολόγηση για τον εταιρικό χρήστη, μηδέν τέλη κυκλοφορίας πλούσιο εξοπλισμό και το γνωστό για την ποιότητα και αξιοπιστία «αστέρι» στο καπό, είναι σίγουρο ότι δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

Οι τιμές ξεκινούν από €47.141 για τη 5θυρη A 250 e και από €47.771 για την 4θυρη A 250 e.

Εξοπλισμός

• Υποβοήθηση φρεναρίσματος
• Αυτόματο κιβώτιο 8G-DCT 400 Η
• Σύστημα διατήρησης ταχύτητας
• DYNAMIC SELECT
• MBUX σύστημα πολυμέσων
• Διατήρηση ορίου ταχύτητας
• Σύστημα κλιματισμού
• Touchpad
• Αερόσακος γονάτων οδηγού
• Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα
• Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
• Ζάντες αλουμινίου
• Ήχος προειδοποίησης πεζών
• Καθίσματα από συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα “Bertrix” μαύρο
• Καλώδιο φόρτισης 5m, για walbox και δημόσιους σταθμούς φόρτισης type 2
• Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα type E/F
• Κάμερα οπισθοπορείας
• Σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
• Πακέτο άνεσης καθισμάτων
• Πακέτο φωτισμού και ορατότητας
• Προβολείς LED
• Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
• Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

Διαβάστε ακόμη:

Δοκιμάζουμε την επαναφορτιζόμενη Mercedes A Class Sedan 250e!

 

Διαβάστε περισσότερα για την ηλεκτροκίνηση και τις αλλαγές που φέρνει στη ζωή μας στο μεγάλο αφιέρωμα Charge N Go του mononews.gr

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
F1: Να γιατί η Alpine προτίμησε Mercedes!
bluePass: Νέα υπηρεσία από τη ΔΕΗ για πιο προσιτή ηλεκτροκίνηση
H ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος!
Sunlight Group: Εξαγόρασε πλήρως τη γαλλική θυγατρική της
F1 Μεξικό: Ταχύτερος ο Σάινθ στα ελεύθερα!
Έρευνα Κομισιόν: Η τιμή «κρίνει» την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου – Πού δίνουν προτεραιότητα οι αυτοκινητοβιομηχανίες
ΔΕΗ: Ανεβάζει τον ανταγωνισμό στην ηλεκτροκίνηση με το Blue Pass
BMW: O CEO προειδοποιεί – «Μη ρεαλιστικό το σχέδιο πλήρους ηλεκτροκίνησης της ΕΕ»
Blink: Ο σωστός συνεργάτης για εταιρικές φορτίσεις!