Titans

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Μέσα στο εξαιρετικά σύνθετο περιβάλλον του οργανωμένου λιανεμπορίου, ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης είναι εκείνος που ξέρει καλύτερα από τον κάθε άλλο τη δουλειά. Με όλη τη σημασία της λέξης.

Εξαιρετικά έμπειρος, άριστος γνώστης ακόμη και των μικρότερων λεπτομερειών που κρίνουν την πορεία μιας αλυσίδας σούπερ μάρκετ, αλλά και με πολύωρη καθημερινή εποπτεία σε όλο το πλαίσιο της λειτουργικής δραστηριότητας.

Περίπου 4 χρόνια μετά το υψηλών απαιτήσεων deal της εξαγοράς της Μαρινόπουλος, ο CEO του Ομίλου Σκλαβενίτης μπορεί να αισθάνεται δικαιωμένος για το ρίσκο που ανέλαβε.

Στην παρελθούσα οικονομική χρήση του 2020 η Σκλαβενίτης εμφάνισε κέρδη, για πρώτη φορά μετά το 2017. Παραμένοντας παράλληλα ο ηγέτης του κλάδου των σούπερ μάρκετ με συνολικό τζίρο 3,791 δισ. ευρώ.

Αν και οι συνθήκες της πανδημίας ανέβασαν όλους τους «παίκτες» του οργανωμένου λιανεμπορίου, ο Όμιλος Σκλαβενίτη εκτιμάται ότι «κέρδισε» περίπου δύο χρόνια, στην προσπάθεια να καλύψει το επιχειρηματικό πλάνο, που είχε τεθεί με την εξαγορά της Μαρινόπουλος. Μάλιστα, όπως όλα δείχνουν η αναπτυξιακή δυναμική χαρακτηρίζει και τις επιδόσεις της περσινής χρονιάς.

Οι κινήσεις του Γεράσιμου Σκλαβενίτη που βρίσκεται στο «τιμόνι» της εταιρείας απέδειξαν για άλλη μία φορά τις ικανότητες του, σε έναν χώρο που γνωρίζει πολύ καλά. Και στον οποίο ο ίδιος έχει μέγιστη επιδραστικότητα.

Αν και συνεχίζει με ένα διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, πιστεύοντας κυρίως στη δύναμη του brand και τη σχέση που έχει «χτίσει με τους καταναλωτές, έκανε εν τέλει το μεγάλο βήμα και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μία κίνηση που είχε μεν δρομολογηθεί, ωστόσο επιταχύνθηκε λόγω των συνθηκών της πανδημίας.

O Γεράσιμος Σκλαβενίτης έδειξε ταχύτατα αντανακλαστικά, συνεργαζόμενος αρχικά με την πλατφόρμα e-food για τη διανομή των προϊόντων της αλυσίδας και λίγους μήνες μετά, στο τέλος του 2020 λάνσαρε το Sklavenitis.gr.

Μόλις έναν χρόνο μετά, η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ήδη αποτιμάται ως ιδιαίτερα επιτυχημένη. Μετά την Αθήνα το Sklavenitis.gr επεκτάθηκε σταδιακά σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη ενώ η ανάπτυξή του αναμένεται να συνεχιστεί και σε άλλες πόλεις εντός του 2022.

Ο Ομίλος δρομολόγησε πέρσι επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ, που αφορούσαν εκτός από την ενδυνάμωση της λειτουργίας του e-shop και στην ανάπτυξη των φυσικών καταστημάτων με τη δημιουργία 7 νέων αλλά και ανακαίνιση των υφιστάμενων.

Ήδη την τριετία 2017-2019 είχε προχωρήσει στην ανακαίνιση 308 καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος ενώ πλέον προχωρά και στην ανακαίνιση καταστημάτων που ανήκαν ήδη στο δίκτυο Σκλαβενίτης.

Άλλωστε, ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης συνεχίζει να δίνει βαρύτητα στα φυσικά καταστήματα, όπου θεωρεί ότι η αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές είναι ξεχωριστή.

Η λιανεμπορική αλυσίδα αποτελεί αυτή τη στιγμή τον μεγαλύτερο εργοδότη της χώρας αριθμώντας συνολικά 30.351 εργαζομένους στον Όμιλο και με τον διοικητικό της ηγέτη να έχει την εικόνα ενός επιχειρηματία που λειτουργεί με συνέπεια.

Η υπογραφή της νέας Επιχειρησιακής Σύμβασης Εργασίας με ισχύ από τον περασμένο Σεπτέμβριο η οποία προβλέπει αυξήσεις αποδοχών και παροχές που συνολικά υπερβαίνουν τα 15,7 εκατ. ευρώ, ήρθε ως έμπρακτη επιβράβευση των εργαζομένων της εταιρείας για τη συμβολή τους στη θετική πορεία της.

Όντως ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης ξέρει καλά τη δουλειά.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα