Pioneers

Eurolife FFH

 

Σε έναν κόσμο που αλλάζει και μάλιστα σε δύσκολες συνθήκες, όπως έγινε και τη χρονιά που πέρασε με την πανδημία της Covid-19, αυτό που έχει αξία είναι να έχεις κάποιον δίπλα σου. Να αφουγκράζεται τις ανάγκες σου, να σε στηρίζει, να σε εμπνέει. Να σε βοηθά να απολαμβάνεις ό,τι έχει αξία για σένα. Να σε ενθαρρύνει να ζεις τη ζωή που επιθυμείς.

Αυτόν τον ρόλο έχει η Eurolife FFH. Μια εταιρεία, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, που στα 21 χρόνια παρουσίας της στην ασφαλιστική αγορά είναι δίπλα στον άνθρωπο, βοηθώντας τον να αξιοποιεί κάθε σημαντική ευκαιρία που συναντά.

Πάντα στον παλμό των εξελίξεων, το 2021, η Eurolife FFH απέδειξε, για μία ακόμη φορά, ότι αυτό που έχει αξία είναι να παραμένεις δυνατός στις προκλήσεις, συνεχίζοντας το πλάνο ανάπτυξής της, ακολουθώντας σταθερά επενδυτικές στρατηγικές που δημιουργούν υπεραξία, διαφοροποιώντας προϊόντα και υπηρεσίες, ενισχύοντας το κοινωνικό αποτύπωμά της και διατηρώντας την ηγετική θέση της στην αγορά.

Με το βλέμμα στραμμένο στον ψηφιακό μετασχηματισμό, που οδηγεί τις εξελίξεις και στον χώρο των ασφαλειών, κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε η Eurolife FFH ανακοίνωσε νέες πρωτοβουλίες, όπως η πρωτοποριακή εκπαιδευτική πρωτοβουλία Eurolife Business Academy σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation, η οποία, απευθυνόμενη σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές γνώρισε τεράστια απήχηση, ενώ συνέχισε να αναβαθμίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ανακοινώνοντας, για παράδειγμα, ένα νέο πακέτο ασφάλισης τουριστικών επιχειρήσεων, αλλά και ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν αξία σε πελάτες και συνεργάτες. Η εταιρεία, εδώ και αρκετά χρόνια άλλωστε, επενδύει συστηματικά και με συνέπεια στην έρευνα, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης κάθε ανθρώπου που την εμπιστεύεται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πλατφόρμες Eurolife Partners και Eurolife Connect. Δύο πλατφόρμες που απευθύνονται η πρώτη στα δίκτυα συνεργατών της Eurolife FFH, προσφέροντάς τους μια σειρά από σημαντικές λύσεις και δυνατότητες που διευκολύνουν καθημερινά το έργο τους, και η δεύτερη στους πελάτες της, παρέχοντάς τους έναν χώρο μέσω του οποίου μπορούν να διαχειρίζονται ό,τι αφορά τις συναλλαγές τους με την εταιρεία.

Κατά τη διάρκεια του έτους, επίσης, η Eurolife FFH αναβάθμισε την υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης κατοικίας, αναπροσαρμόζοντας το όριο του κόστους αποκατάστασης για ζημιές κατοικιών από 3.000 σε 10.000 ευρώ. Αναβάθμιση που ήρθε ως «απάντηση» στην πολύ θετική ανταπόκριση των ασφαλισμένων της Eurolife FFH κατά το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης.

Τον Νοέμβριο του 2021, η Eurolife FFH παρουσίασε ένα νέο καινοτόμο ασφαλιστικό πρόγραμμα για προστασία στο διαδίκτυο, με στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια που νιώθουν οι χρήστες κατά τις online περιηγήσεις τους. Αξιοποιώντας τις παροχές του My Cyber Protection, μπορεί κανείς να αποκτήσει κάλυψη για online αγορές από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα παγκοσμίως, σε περιπτώσεις κλοπής ψηφιακής ταυτότητας, όπως λογαριασμούς e-mail και social media, και πιθανές απώλειες από μη εξουσιοδοτημένες διαδικτυακές συναλλαγές σε λογαριασμούς ή κάρτες όλων των ελληνικών τραπεζών, καθώς και των ηλεκτρονικών πορτοφολιών.

Τον ίδιο μήνα, η Eurolife FFH προχώρησε σε μία ακόμη σημαντική κίνηση, με την απόφασή της να υπογράψει τη Χάρτα Διαφορετικότητας και να συμμετάσχει σε αυτήν ως Founding Member. Η εταιρεία δεσμεύεται να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό της, διασφαλίζοντας την ίση μεταχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, χρώματος, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενεαλογικών καταβολών, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης, ηλικίας, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Eurolife FFH συνέχισε τις δράσεις που υλοποιεί από το 2019 σε συνεργασία με τη HOPEgenesis για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, τον Μάιο του 2021 ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2023 και υιοθέτησε συνολικά δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας: Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Λειψοί, Άνω Κουφονήσι, Τήλος, Ανάφη, Νίσυρος, Χάλκη και Κάσος. Μέχρι στιγμής, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν γεννηθεί 69 παιδιά και άλλα 24 αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευθεί να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές. Ήδη έχουν παραδοθεί οι δύο πρώτοι σταθμοί, σε Πάτμο και Άγραφα, ενώ έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τους υπόλοιπους οκτώ.

Με αφορμή την ολοκλήρωση του παιδικού σταθμού στην Πάτμο, η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας CSE, υλοποίησαν μελέτη για το κοινωνικό αποτύπωμα της κοινής δράσης της με τη HOPEgenesis για το διάστημα 2019-2020. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του Social Return on Investment (SROI), ένα διεθνές πρότυπο για τη μέτρηση της αξίας που δημιουργεί στην κοινωνία ένα πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, υπολογίστηκε ότι για κάθε €1 που επενδύει η Eurolife FFH, δημιουργείται κοινωνική αξία ισοδύναμη με €3,80.

Τέλος, η Eurolife FFH προχώρησε με την πιστοποίησή της ως κλιματικά ουδέτερης εταιρείας το 2020 και δεσμεύεται να συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια να μετρά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη λειτουργία της, προχωρώντας παράλληλα σε παγκόσμια έργα για την αντιστάθμιση των ρύπων της. Η μελέτη υλοποιήθηκε από το Κέντρο Αειφορίας CSE και η επαλήθευσή της έγινε από τη First Climate, έναν κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών εκπομπών άνθρακα και διαχείρισης νερού, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας. Για την εταιρεία, αξία έχει να συμμετέχει σε σημαντικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα το δικό της αποτύπωμα.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα