ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε διψήφιο ποσοστό, σε μία αγορά που στην Ελλάδα τζιράρει περίπου στα 600 εκατ. ευρώ, προσβλέπει σε βάθος χρόνου ο Όμιλος Fourlis o οποίος «μπαίνει» στον κλάδο των προϊόντωv υγείας και ευεξίας. Τα πλάνα για την ανάπτυξη των νέων καταστημάτων περιγράφει στο mononews, o Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου, Γιώργος Αλεβίζος.
H Fourlis με επικεφαλής τον Βασίλη Φουρλή ανακοίνωσε την Τετάρτη επίσημα τη στρατηγική της συνεργασία με τη Holland & Barrett, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία στον κλάδο Health & Wellness και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη.
Έτσι μετά τους κλάδους του οικιακού εξοπλισμού με τα καταστήματα ΙΚΕΑ και αθλητικών ειδών με τα Ιntersport και Αthlete’s Foot, ο τομέας των προϊόντων υγείας και ευεξίας θα αποτελέσει τον τρίτο βραχίονα της λιανικής που θα αναπτυχθεί ο Όμιλος.
Θεωρείται δε ένας από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους, όπως επεσήμανε ο κ. Φουρλής κατά την ανακοίνωση της συνεργασίας με τη Holland & Barrett, κάνοντας λόγο «για πολύ σημαντική ημέρα για τον Όμιλο που ξεκινά μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής».
Τα πρώτα καταστήματα στην Ελλάδα
Σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο mononews o Οικονομικός Διευθυντής της Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος τα πρώτα 4-5 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα από τα συνολικά 120 που θα αναπτυχθούν σε βάθος χρόνου στις χώρες που δραστηριοποιείται Όμιλος, αναμένεται να ανοίξουν τον Σεπτέμβριο του 2022.
Παράλληλα την ίδια περίοδο αναμένεται και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος, οι πωλήσεις του οποίου θεωρούνται σημαντικές στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς αρκετοί καταναλωτές επιλέγουν να παραγγέλνουν Online προϊόντα υγείας και ευεξίας, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι θέλουν να αγοράσουν.
Όπως προβλέπει το πλάνο της Fourlis αναμένεται να ανοίξουν συνολικά 40 καταστήματα σε περιοχές της Ελλάδας, 60 στη Ρουμανία και 20 στη Βουλγαρία.
Καταστήματα 120-150 τμ. σε εμπορικά κέντρα και δρόμους με εύκολη προσβασιμότητα
Σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο τα καταστήματα που αναζητούνται για να στεγάσουν τη νέα δραστηριότητα της Fourlis είναι επιφάνειας περίπου 120 -150 τ.μ. και αναμένεται να αναπτυχθούν τόσο εντός εμπορικών κέντρων όσο και σε εμπορικούς δρόμους με εύκολη προσβασιμότητα.
Οι πρoμήθειες των προϊόντων που θα διατίθενται προβλέπεται να γίνονται και μέσω των συνεργασιών που έχει η Holland & Barrett στο εξωτερικό αλλά και από Έλληνες προμηθευτές.
Ποια είναι η Holland & Barrett
H Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 από τον Alfred Slapps Barrett και τον Major William Holland και αρχικά ήταν ένα παντοπωλείο στο Bishop’s Stortford.
Σήμερα διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία καθώς και σημαντική παρουσία σε χώρες όπως η Ολλανδία , το Βέλγιο , η Κίνα , το Χονγκ Κονγκ , η Ινδία , η Σαουδική Αραβία και τα ΗΑΕ. Διαθέτει επίσης ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Παρέχει προϊόντα όπως καινοτόμες βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, αθλητικά συμπληρώματα, προϊόντα εξειδικευμένης διατροφής, φυσικά και οργανικά καλλυντικά.
Η Holland & Barrett, η οποία κατά τη διάρκεια της ιστορίας έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια, τον Ιούνιο του 2017 πωλήθηκε στην L1 Retail, Ομιλο που ελέγχεται από τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο Mikhail Fridman έναντι 1,8 δισ. δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
Fourlis: Εισέρχεται στον κλάδο προϊόντων Υγείας και Ευεξίας – Στρατηγική συνεργασία με Holland & Barrett
Βασίλης Φουρλής: Από το πρώτο ΙΚΕΑ στη Θεσσαλονίκη στο κατάστημα νέας γενιάς στο The Mall Αthens
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike