ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Για τα μέτρα στήριξης νοικοκυριών και επιχειρήσεων που ανακοινώθηκαν από τον Πρωθυπουργό στο πλαίσιο της ενεργειακής κρίσης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Θεόδωρος Σκυλακάκης
Σε δηλώσεις του στην «Ώρα Ελλάδος» του Open, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών εξήγησε πως δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρει ο κρατικός προϋπολογισμός όλη την αύξηση του ρεύματος, δεν έχει λογική.
«Ζητάμε να πληρώνει ο φορολογούμενος για αυτά που καταναλώνει. Έχουμε μια πρόσθετη επιβάρυνση όλης της εθνικής οικονομίας. Για κάθε 10 ευρώ που αυξάνεται το φυσικό αέριο, είναι 600 εκατομμύριο ευρώ επιβάρυνση στην εθνική οικονομία», σημείωσε ο κ. Σκυλακάκης.
Συμπλήρωσε, επίσης, πως από αυτά, ένα κομμάτι μοιράζεται στον καταναλωτή και ένα κομμάτι στον κρατικό προϋπολογισμό.
«Πρέπει να είμαστε μετρημένοι στο ποιο κομμάτι πρέπει να καλύψει ο καταναλωτής. Καλύπτουμε το 90% στα ευάλωτα νοικοκυριά που έχουν το κοινωνικό τιμολόγιο, 80% μέχρι 150 κιλοβατώρες και 60% για 160-300 κιλοβατώρες, για να υπάρχει και ένα κίνητρο για οικονομία. Το 80% των καταναλώσεων που έχουμε είναι στο πλαίσιο των 300 κιλοβατωρών», πρόσθεσε ο αναπληρωτής υπουργός.
Τόνισε, μάλιστα, πως η βοήθεια που μπορεί να δώσει τη Πολιτεία δε μπορεί να ξεπεράσει το 60-70% της επιβάρυνσης και παραδέχθηκε πως, σε απόλυτους αριθμούς η επιδότηση που ανακοινώθηκε την Παρασκευή είναι μικρότερη από τον προηγούμενο μήνα, αλλά το ίδιο ισχύει και για τις επιβαρύνσεις.
Θεόδωρος Σκυλακάκης: «Τα χρήματα από το Ταμείο Ανάπτυξης θα δώσουν πίσω μέρος της ανάπτυξης»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζελένσκι: Δεν αρκούν οι ευρωπαϊκές εγγυήσεις ασφάλειας – Αληθινή εγγύηση είναι το ΝΑΤΟ
- Helleniq Energy: Πώς υλοποιήθηκε το «Vision 2025» μέσα σε 3 χρόνια
- Πούτιν: Ελπίζει ότι η κεντρική τράπεζα θα λάβει μια «ισορροπημένη» απόφαση σε σχέση με τα επιτόκια
- Σταϊκούρας: Το θέμα του ελληνικού σιδηρόδρομου και της ασφάλειάς του απαιτεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο