Η ναυτιλιακή εταιρεία Olsen Cruise Lines, η οποία ειδικεύεται στις κρουαζιέρες στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδιάζει ένα δεύτερο ρεκόρ διέλευσης το 2023 μέσω της διώρυγας της Κορίνθου.

Η εταιρεία κρουαζιέρας σκοπεύει να δώσει στους πελάτες που αναζητούν την περιπέτεια την ευκαιρία να ξαναζήσουν την ιστορία στο Braemar με μια επανάληψη της διέλευσης από τη Διώρυγα της Κορίνθου.

Η διέλευση έχει προγραμματιστεί για το πρωί της 14ης Μαΐου 2023. Το ταξίδι που προκαλεί υψηλές εντάσεις, το οποίο χρειάζεται τουλάχιστον δύο χρόνια για να προγραμματιστεί, είχε αρχικά προγραμματιστεί για τον Απρίλιο του 2023.

Η διέλευση του κρουαζιερόπλοιου από τη Διώρυγα της Κορίνθου, που είναι μήκους τεσσάρων ναυτικών μιλίων, θα δώσει στους επιβάτες μια μοναδική εμπειρία. Το 2019, το πλοίο της κρουαζιέρας Braemar έγραψε ιστορία όταν έγινε το μεγαλύτερο πλοίο που διέσχισε ποτέ το κανάλι.

«Οι σχεδιαστές ταξιδιών μας εργάζονται σκληρά για να δημιουργήσουν κάθε κρουαζιέρα έχοντας κατά νου τη χαρά του ταξιδιού, αλλά αυτή η κρουαζιέρα προσφέρει μια εμπειρία ναυσιπλοΐας όπως καμία άλλη», δήλωσε η Clare Ward, Εμπορική Διευθύντρια και Εξυπηρέτησης Πελατών. «Εδώ, ο Braemar θα παρουσιάσει ακριβώς αυτό που εννοούμε όταν λέμε «το μικρότερο είναι καλύτερο», ξεκινώντας ένα άλλο ρεκόρ ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου».

Κατά τη διέλευση του 2019, το πλοίο βοηθήθηκε από ένα ρυμουλκό για να αποφύγει τα χτυπήματα στα τοιχώματα. Ωστόσο, με πλάτος 79 ποδιών στο στενότερο σημείο του καναλιού, το κρουαζιερόπλοιο είχε ελάχιστη απόσταση σε κάθε πλευρά. Οι επιβάτες του πλοίου κατάφεραν να αγγίξουν τα τοιχώματα του καναλιού σε ορισμένα σημεία.

Το Braemar έγινε το μεγαλύτερο πλοίο που διέσχισε τη Διώρυγα της Κορίνθου τον Οκτώβριο του 2019. Είναι ένα ταξίδι που παλαιότερα τα πραγματοποιούσαν τα μικρότερα κρουαζιερόπλοια της «Ηπειρωτικής» και των «Μινωϊκών Γραμμών» που πήγαιναν δρομολόγια προς τα ιταλικά λιμάνια. Η διώρυγα συνδέει τον Κορινθιακό κόλπο με τον Σαρωνικό, χωρίζοντας την Πελοπόννησο από την ηπειρωτική Ελλάδα.

Τα τελευταία χρόνια, το κανάλι χάνει την οικονομική του σημασία λόγω της αδυναμίας του να φιλοξενήσει σύγχρονα μεγάλα σκάφη, εξέλιξη που ώθησε τις ελληνικές αρχές να διερευνήσουν σχέδια επέκτασης, αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας. Υπολογίζεται ότι περίπου 15.000 πλοία, κυρίως μικρά πλοία, κρουαζιερόπλοια και γιοτ διέρχονται ετησίως μέσω του τεχνητού καναλιού.

Διαβάστε επίσης:

Η Ελλάκτωρ «κλειδώνει» τον διαγωνισμό 32 εκατ. ευρώ για έργα στη Διώρυγα της Κορίνθου

Έσοδα ρεκόρ 6,3 δισ. δολάρια για τη Διώρυγα του Σουέζ

Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια η κεφαλαιοποίηση των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών