ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την απόφαση του να αποχωρήσει από τη θέση του αντιπροέδρου του ομίλου Libra και να διαχειριστεί το family office Alithea Capital ανακοίνωσε ο Κωνσταντίνος Λογοθέτης, αδελφός του εφοπλιστή Γιώργου Λογοθέτη.
Ο όμιλος Libra, δραστηριοποιείται σε 35 χώρες σε έξι ηπείρους, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του. Επικεντρώνεται σε έξι βασικούς τομείς: την αεροπορία, την ενέργεια, τη φιλοξενία, τα ακίνητα, τη ναυτιλία -μέσω της εταιρείας Lomar– και τις επενδύσεις, ενώ ανήκει εξ’ ολοκλήρου στην οικογένεια Λογοθέτη.
“Μετά από περισσότερα από 21 χρόνια στη Lomar και στη συνέχεια ως συνιδρυτής του Libra Group, παραιτήθηκα από τη θέση του αντιπροέδρου του ομίλου. Παραμένω μέλος του διοικητικού συμβουλίου και μέτοχος του Libra Group και θα συνεχίσω να το κάνω και στο μέλλον”, εξήγησε με ανάρτηση του στο LinkedIn.
Στόχος του κ. Λογοθέτη είναι να επικεντρωθεί στο οικογενειακό γραφείο που ίδρυσε, με την ονομασία Alithea Capital, να “διαχειριστεί τις επενδύσεις του και να εξερευνήσει τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε πολλούς, διαφορετικούς τομείς της επιχειρηματικής ζωής”.
“Η Alithea Capital ιδρύθηκε με την παραδοχή ότι η ειλικρίνεια και η αλήθεια αποτελούν το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και δεσμευόμαστε και ανυπομονούμε να το αξιοποιήσουμε με τιμή και ταπεινότητα”, τόνισε ο κ. Λογοθέτης.
“Με μεγάλο ενθουσιασμό ξεκινάω αυτή τη νέα φάση και ανυπομονώ να συνεργαστώ με πολλούς από εσάς στο μέλλον”, συμπλήρωσε.
Πρόεδρος και CEO της Libra Group παραμένει ο Γιώργος Λογοθέτης, ενώ ο τρίτος αδελφός, Νικόλας Λογοθέτης, είναι εκτελεστικό μέλος του ΔΣ.
Ο Κωνσταντίνος Λογοθέτης ξεκίνησε την καριέρα του στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Λογοθέτη με έδρα το Λονδίνο, Lomar Shipping, το 2000, και ήταν βασικό μέλος της διοικητικής ομάδας πριν γίνει Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου Libra όταν ιδρύθηκε το 2003.
H Lomar Shipping έχει προχωρήσει φέτος σε μπαράζ πωλήσεων containerships εκμεταλλευόμενη την εκρηκτική άνοδο της ναυλαγοράς και τις υψηλές τιμές στη second hand αγορά. Σύμφωνα με τη VesselsValue η εταιρεία έχει πουλήσει πάνω από 20 containerships έναντι περίπου 750 εκατ. δολαρίων.