ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράλληλα, επισήμανε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί το 2023 και εντός του προσεχούς Γενάρη θα αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος για το Flyover.
Σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καλαφάτης αναφέρθηκε στη Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων του Τομέα Μακεδονίας – Θράκης, σημειώνοντας πως κάποιοι βιάστηκαν να κάνουν κριτική μιλώντας για κατάργηση και μεταφορά της στην Αθήνα.
«Αυτό τελικά δεν έγινε. Με τον τελευταίο νόμο που ψηφίσθηκε πριν από δύο μέρες έγινε καθαρό ότι η Διεύθυνση διατηρείται, παραμένει στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα αυξάνει και τον όγκο της δουλειάς της κατά 40%» ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι εκτός από τους φακέλους που έχει, θα διαχειρίζεται και επενδυτικά σχέδια ύψους από 1 μέχρι 3 εκατ. ευρώ.
Σχετικά με την υπηρεσία του προγράμματος INTERREG, ο υφυπουργός Εσωτερικών υπογράμμισε ότι «πουθενά στο κείμενο του προσχεδίου νόμου δεν αναφέρεται ότι η υπηρεσία φεύγει από τη Θεσσαλονίκη».
Αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ επισήμανε ότι υπάρχει θεματική βελτίωση στην εξυπηρέτηση του κοινού και παρέπεμψε στην αύξηση του αριθμού των λεωφορείων που κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους, από 250 σε 400.
Για την πανδημία, ο κ. Καλαφάτης τόνισε ότι πρέπει να μιλούν αυτοί που έχουν γνώση και όχι αυτοί που έχουν γνώμη. «Διαθέτουμε το πυρηνικό όπλο που λέγεται εμβολιασμός και θα πρέπει όλοι οι Έλληνες να το χρησιμοποιήσουμε» είπε και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει όλα τα μέτρα που απαιτούνται «ώστε να μπορέσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα να βγούμε απ΄ αυτόν τον εφιάλτη».
Διαβάστε επίσης:
Ανοικτά τα καταστήματα τις Κυριακές 12 και 19 Δεκεμβρίου
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Έμφαση στην αποθήκευση με μπαταρίες μετά την αντλησιοταμίευση-Νέες άδειες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα