ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την παραγγελία οκτώ νέων containerships και την εξαγορά επτά ακόμη bulker η ναυτιλιακή Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου συνεχίζει να σαρώνει τις αγορές.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε σε ναυπηγείο της Ασίας τέσσερα containerships, χωρητικότητας 13.000 TEUs έκαστο και τέσσερα ακόμη, χωρητικότητας 15.000 TEUs έκαστο. Δύο εκ των πλοίων, χωρητικότητας 13.000 TEUs αποτελούν νέα συμφωνία με το ναυπηγείο, ενώ τα υπόλοιπα έξι αποτελούν άσκηση προηγούμενων option.
Η παράδοση των πλοίων θα ξεκινήσεις το τρίτο τρίμηνο του 2023 και θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Κατά την παραλαβή τους θα ξεκινήσουν μακροπρόθεσμες ναυλώσεις με κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών. Σύμφωνα με την Costamare, η αγορά των containerships θα χρηματοδοτηθεί με μετρητά και δανεισμό.
“Είμαστε ευχαριστημένοι που επεκτείνουμε το στόλο των containerships, με την προσθήκη μοντέρνων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων, τα οποία συνοδεύονται με μακροχρόνιες ναυλώσεις” σχολίασε ο CFO της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος.
“Κατά τη διάρκεια του έτους, ναυλώσαμε συνολικά 47 containerships, εξασφαλίζοντας έσοδα 1,8 δισ. δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των δύο νέων συμβολαίων και των options που ασκήσαμε, τα συνολικά έσοδα από ναυλώσεις διαμορφώνονται σε 4,8 δισ. δολάρια και η μέση υπολειπόμενη διάρκεια ναυλώσεων του στόλου αγγίζει τα 6,3 χρόνια” πρόσθεσε.
Nέν μπαράζ εξαγορών bulkers
Η εταιρεία που έκανε φέτος θεαματική είσοδο στην αγορά ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι απέκτησε επτά ακόμη bulkers.
Εκτός από το Soho Trader (χωρητικότητας 63,473 dwt και κατασκευής 2015), που παρέλαβε πρόσφατα, έχει εξαγοράσει ακόμη τα πλοία: Soho Merchant, κατασκευής 2015 και χωρητικότητας 63,800 dwt, Star Damon (χωρητικότητας 63,227 dwt και κατασκευής 2012), George P (χωρητικότητας 81,569 dwt και κατασκευής 2012), Egyptian Mike (χωρητικότητας 81,601 dwt και κατασκευής 2011), Belnor (χωρητικότητας 58,018 dwt και κατασκευής 2010) και Belstar (χωρητικότητας 57,970 dwt και κατασκευής 2009).
Η παράδοση τους αναμένεται το διάστημα Δεκεμβρίου 2021 – Ιανουαρίου 2022, ενώ η χρηματοδότηση των εξαγορών θα γίνει με μετρητά και δανεισμό.
“Επεκτείνουμε το στόλο bulk carriers, φτάνοντας συνολικά τα 44 πλοία, υλοποιώντας την απόφαση μας να επενδύσουμε σε έναν κλάδο, στον οποίο η προσφορά είναι περιορισμένη από το χαμηλό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση ωθείται από τις αυξημένες δαπάνες για υποδομές και την κατανάλωση εμπορευμάτων” επισήμανε ο κ. Ζήκος.
Διαβάστε ακόμη:
Safe Bulkers (Πόλυς Χατζηιωάννου): Δάνειο 100 εκατ. δολαρίων που συνδέεται με τη βιωσιμότητα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike