H ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα πρόσθεσε ένα ακόμη bulker στο στόλο της συνεχίζοντας το μπαράζ εξαγορών στο οποίο έχει επιδοθεί κατά τη διάρκεια του έτους.

Στο εβδομαδιαίο της report η Advanced Shipping & Trading αναφέρει ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 93,257 dwt post panamax Mayfair Spirit, κατασκευής 2011, στην τιμή των 19 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο πουλήθηκε από την Taconic Capital.

Πρόκειται για το ένατο bulker που αποκτά φέτος η NGM Energy, η οποία έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο ενεργούς παίκτες της second hand αγοράς το 2021.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές η ναυτιλιακή είχε ενισχύσει το στόλο της με τέσσερα capesize και τέσσερα panamax μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου η NGM Energy συνδέθηκε με την εξαγορά του χωρητικότητας 176,000 dwt φορτηγού πλοίου DS Charme, κατασκευής 2011, στην τιμή των 28 εκατ. δολαρίων και του χωρητικότητας 181,356 dwt bulker Frontier Phoenix, κατασκευής 2011.

Τον Ιούλιο, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, απέκτησε το capesize Lowlands Tenacity, χωρητικότητας 179,000 dwt και κατασκευής 2011, έναντι 29,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε NN Tenacity.

Το πρώτο capesize που εξαγόρασε φέτος, στις αρχές του έτους, ήταν το αδελφό πλοίο του DS Charme, έναντι 18,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με την Equasis ο στόλος της NGM Energy αποτελείται από 26 πλοία συμπεριλαμβανομένων 16 τάνκερ και 20 bulk carriers.

Στον κλάδο των τάνκερ, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, η NGM από τις αρχές του έτους έχει προχωρήσει στην εξαγορά δύο δεξαμενόπλοιων suezmax, ενώ έχει πουλήσει αντίστοιχα δύο παλαιότερα τάνκερ suezmax και ένα τάνκερ LR2.

Στο στόλο της ναυτιλιακής εντάχθηκε και ένα τάνκερ VLCC της ιαπωνικής εταιρείας NYK Line. Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, πρόκειται για το χωρητικότητας 314,000 dwt, Τakahashi, κατασκευής 2007. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 34,35 εκατ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη:

Δράγνης-Νομικός: Νέες κινήσεις στην αγορά ξηρού φορτίου