array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων

Business

efood: Delivery αγάπης άνω των 900.000 ευρώ

Περισσότερα από 900.000 ευρώ έχουν δώσει συνολικά για κοινωφελείς σκοπούς, τα τελευταία τρία χρόνια, η κοινότητα του efood και η ίδια η εταιρεία που, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της, φροντίζει να επιστρέφει στην κοινωνία με κάθε δυνατό τρόπο.

Έχοντας ενσωματώσει από την πρώτη στιγμή στο DNA του την κοινωνική προσφορά, το efood επιδιώκει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, στηρίζοντας τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, αλλά και να συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία, προσφέροντας σε κάθε δυνατό επίπεδο. Κι αυτό γιατί για το efood η κοινωνική προσφορά αποτελεί βασικό κομμάτι της κουλτούρας του, τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας όσο και στη σχέση του με τους πελάτες.

Αυτή, λοιπόν, η επιθυμία του efood, να συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία, ήταν η βασική αφορμή για να αναπτύξει το πλάνο κοινωνικής υπευθυνότητας Love Delivered, το οποίο αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την εταιρική συνεισφορά στην τοπική κοινωνία με δράσεις σχετικά με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την προσφορά γευμάτων, τη δυνατότητα που δίνει στους χρήστες του να συνεισφέρουν μέσω της πλατφόρμας για διαφορετικούς σκοπούς και, τρίτον, τις εθελοντικές δράσεις των εργαζομένων του.

Το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία του προγράμματος Love Delivered ήταν ότι η εταιρεία θα μπορούσε να ενώσει τις δυνάμεις της με τις δυνάμεις των ίδιων των χρηστών της πλατφόρμας για την υλοποίηση κοινωνικών δράσεων. Αυτό έγινε το 2019 ενεργοποιώντας τη δυνατότητα συνεισφοράς μέσα από την πλατφόρμα για κάθε ενδιαφέρομενο χρήστη. Έτσι, τα τελευταία τρία χρόνια, το συνολικό ποσό προσφοράς των χρηστών και της συνεισφοράς του efood σε κοινωνικές δράσεις και προγράμματα ξεπέρασε το ποσό των 900.000 ευρώ, με 201.123 χρήστες efood να έχουν συμμετάσχει, προσφέροντας 365.316 γεύματα σε οικογένειες και άτομα σε ανάγκη, υποστήριξη σε 30 οργανισμούς και φορείς, όπως η ένωση Μαζί για το Παιδί, το Make a Wish, το Dog’s Voice, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το ΚΕΘΕΑ κ.ά..

efood CSR

Με το πρόγραμμα Love Delivered, το efood συμμετέχει, επίσης, ενεργά και σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών, έχοντας δημιουργήσει έναν μηχανισμό άμεσης ενεργοποίησης σε γεγονότα που η συμμετοχή της κοινωνίας είναι επιβεβλημένη. Έτσι, βρέθηκε στην πρώτη γραμμή, στηρίζοντας τους πυροσβέστες και τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών και πλημμυρών, τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας περισσότερα από 10.000 γεύματα, είδη πρώτης ανάγκης και ηλεκτρονικών συσκευών και χάρη στην πολύτιμη συνεισφορά των δωρεών που κάνουν οι χρήστες της μέσα από τις παραγγελίες τους συνολικά οικονομική βοήθεια ύψους 124.000 ευρώ με το πρόγραμμα «Προσφέρω Έμπρακτα – Fire Relief» για τις πυρόπληκτες περιοχές τον Αύγουστο του 2021.

Το efood βρέθηκε επίσης στους σεισμούς της Κρήτης (Σεπτέμβριος 2021), της Ελασσόνας (Μάρτιος 2021), στις πλημμύρες του Μουζακίου (Οκτώβριος 2020), στις πυρκαγιές στην Εύβοια (Αύγουστος 2019), στο Μάτι (Αύγουστος 2018), στην Εύβοια, στα Βίλια και στην Βαρυμπόμπη (Αύγουστος 2021) και θα συνεχίσει να ενεργοποιεί τον μηχανισμό προσφοράς, όταν και όπου υπάρχει ανάγκη.

Η κοινότητα του efood δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ούτε από τον μεγάλο αγώνα που γίνεται για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, ανταποκρινόμενη άμεσα στην ανάγκη στήριξης του συστήματος υγείας και των ηρώων του, παρέχοντας οικονομική βοήθεια 330.000 ευρώ για υλικοτεχνική υποδομή στις ΜΕΘ με 33 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών, καθώς και 21.000 γεύματα στους ανθρώπους που έδιναν τη μάχη στην πρώτη γραμμή της υγείας.

Βασικός πυλώνας κοινωνικής υπευθυνότητας του efood είναι, όμως, και η θετική συνεισφορά του στην αντιμετώπιση της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης, έχοντας θέσει ως βασική προτεραιότητα τη συνεχή διεύρυνση του θετικού του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Το 2020, το efood κατάφερε να διατηρήσει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα με μείωση του συνολικού αποτυπώματός του που ισούται με την μέση κατανάλωση ενέργειας 5.242 Ευρωπαίων πολιτών.

Φυσικά, η προσφορά του efood στο κοινωνικό σύνολο δεν τελειώνει εδώ, αλλά συνεχίζεται δυναμικά με στόχο την κινητοποίηση όλο και περισσότερων δυνάμεων προς όφελος όλων. Έχοντας πάντα ως γνώμονα τον σεβασμό στον άνθρωπο, τη ζωή και τη φύση και αναπτύσσοντας την κοινωνική του δράση παράλληλα με τα επιχειρηματικά του σχέδια, φιλοδοξώντας να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλες εταιρείες στη χώρα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρευνα efood: Οι διανομείς βαθμολογούν θετικά τη συνεργασία τους με την εταιρεία
efood local: Το efood καλωσορίζει το δεύτερο κατάστημα νέας γενιάς, ενισχύοντας τη φυσική του παρουσία στην αγορά
Delivered by efood: H υπηρεσία διανομής του efood, διαθέσιμη στην Κέρκυρα
Έρχεται τροπολογία για τα tips σε εστιατόρια, μπαρ και delivery – Όλες οι αλλαγές για εργαζόμενους και εργοδότες
efood: Συμμετέχει στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome4Students – Μεγάλες προσφορές για φοιτητές
efood με το πάσο σου: Το νέο πρόγραμμα με προσφορές και εκπτώσεις αποκλειστικά για φοιτητές
efood: Προσφορά κοντόληκτων προϊόντων μέσω του efood market, για τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
Το efood και το Dogs’ Voice ενώνουν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν τα ζώα που διασώθηκαν από φυσικές καταστροφές
Γιατί η efood κατεβαίνει στις γειτονιές
‘Burger Fest x efood’: Το efood μεγάλος χορηγός του κορυφαίου food festival στην Ελλάδα