Mετά τη Λάρισα και την Πάτρα, η Θεσσαλονίκη αποτελεί τον επόμενο σταθμό του ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας Σκλαβενίτης που λανσαρίστηκε πριν από περίπου έναν χρόνο, καλύπτοντας αρχικά την Αττική.

Λίγο μετά τα μέσα Νοεμβρίου, το sklavenitis.gr άρχισε να εξυπηρετεί και τη Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της.

Η κίνηση αυτή, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία έρχεται να ενδυναμώσει περαιτέρω την ψηφιακή δραστηριότητα της Σκλαβενίτης με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές νέες δυνατότητες προμήθειας βασικών αγαθών στο ηλεκτρονικό περιβάλλον. Το 2022 η Εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει το eMarket της μέσω ενεργοποίησης του σε νέες πόλεις και εμπλουτισμού των διαθέσιμων κατηγοριών.

Περισσότεροι από 10.000 κωδικοί

Στο Σκλαβενίτης eMarket οι καταναλωτές της συμπρωτεύουσας μπορούν να βρουν πάνω από 10.000 κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης και να προμηθευτούν τα βασικά αγαθά που χρειάζονται εύκολα, γρήγορα και απλά.

Επιπλέον, μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, με όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

Oι παραδόσεις για αγορές άνω των 30€ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ.

Ε-Hub στην Πυλαία

Για την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών στην περιοχή, η Σκλαβενίτης προχώρησε στη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου e-hub 3.200 τ.μ το οποίο βρίσκεται στην Πυλαία.

Παράλληλα, για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών η εταιρεία διαθέτει πάνω από 60 οχήματα και έχει ήδη προχωρήσει σε προσλήψεις ανθρώπινου δυναμικού.

Διαβάστε επίσης:

Σκλαβενίτης: Δυναμική επέκταση και στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Οι επόμενοι σταθμοί

Σκλαβενίτης: Τα τρία κλειδιά που ξεκλείδωσαν την κερδοφορία