ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα, η εταιρεία του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα είχε συνολικά έσοδα 23 εκατ. δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 8,5 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε μέρισμα για τους μετόχους σε 1,18 δολάρια ανά μετοχή.
Το EBITDA1 διαμορφώθηκε στα 10,6 εκατομμύρια δολάρια και κατά μέσο όρο τα 14 πλοία της ήταν ναυλωμένα με 19.482 δολάρια την ημέρα, ενώ στο εννεάμηνο, ο μέσος όρος απόδοσης ανά πλοίο την ημέρα ήταν 15.478 δολάρια.
Επίσης, στο 9μηνο τα έσοδα έφτασαν τα 55,6 εκατ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη προσέγγισαν τα
20,2 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία παρέλαβε τον μήνα Οκτώβριο το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Jonathan P, δυνατότητας 1.740 teu, το οποίο κατασκευάστηκε το 2006.
Για την απόκτηση του πλοίου, εξασφαλίστηκε δάνειο, ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων με το M/V Jonathan P να χρησιμοποιείται ως εγγύηση.
Το δάνειο θα αποπληρωθεί σε δώδεκα τριμηνιαίες δόσεις των 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο, αμέσως ναυλώθηκε για μια τριετία με ναύλο 26.662 δολάρια την ημέρα.
Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε στις 11 Νοεμβρίου 2021, την απόκτηση του M/V Leo Paramount , που θα μετονομαστεί σε M/V Marcos V. Πρόκειται για ένα πλοίο μεταφοράς κοντέινερ, 6.350 teu που κατασκευάστηκε το 2005 και για την αγορά του οποίου καταβλήθηκαν 40 εκατομμύρια δολάρια.
Το πλοίο, έχει εξασφαλίσει συμβόλαιο χρονοναύλωσης τριών ετών με ημερήσια τιμή 42.200 δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Αριστείδης Πίττας: Στα 16 +2 πλοία ο στόλος της Euroseas
Κέρδη 11,8 εκατ. δολαρίων για την εισηγμένη EuroDry
Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης των ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών για να αποφέρουν αξία στους μετόχους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα