• Κοινωνία

    400.000 κλήσεις σε 3 μήνες στον αριθμό 1555 του υπουργείου Εργασίας

    Τηλεργασία: Το ύψος της αποζημίωσης για εξοπλισμό και τηλεπικοινωνίες που θα καταβάλλουν οι εργοδότες στους εργαζόμενους

    Κωστής Χατζηδάκης, υπουργός Εργασίας


    Περισσότερες από 400.000 κλήσεις έχει δεχθεί το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων από το τέλος Ιούλιου μέχρι σήμερα, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο ο αρμόδιος υπουργός, Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξη Τύπου.

    Οι κλήσεις προέρχονται από ασφαλισμένους, συνταξιούχους και εργαζόμενους και έχουν λάβει απάντηση στο ερώτημά τους το 99%.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Χατζηδάκης, σε πρώτο επίπεδο απαντήθηκε το 84,4% των τηλεφωνημάτων, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο στάδιο από την αρμόδια ομάδα υποστήριξης και μόνο το 2,8% παραπέμφθηκε σε επόμενο στάδιο και ίσως ακόμη βρίσκονται σε αναμονή.

    Ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε ότι μέσω τους τηλεφωνικού κέντρου μπορούν να εξυπηρετηθούν 6,5 εκατ. εργαζόμενοι και συνταξιούχοι για ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα. Μόνο για ζητήματα του ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ο αριθμός των κλήσεων ξεπέρασε τις 280.000.

    Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με την σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα με την απασχόληση 990 υπαλλήλων, εκ των οποίων οι 320 προέρχονται από τις εταιρείες αναδόχους του ιδιωτικού τομέα που έχουν αναλάβει την εύρυθμη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.

    «Έχει γίνει ένα πολύ μεγάλο άλμα ποιοτικά και ποσοτικά για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Τίποτα δεν γίνεται πλέον στο περίπου. Υπάρχει επαγγελματική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων», ανάφερε ο κ. Χατζηδάκης.

    Τα επτά κέντρα που υπήρχαν αντικαταστάθηκαν από τον ενιαίο αριθμό 1555 που λειτουργεί 24ωρες του 24ωρο δωρεάν για τον πολίτη. Από 800 κλήσεις που δέχονταν αρχικά ο ΕΦΚΑ πλέον οι κλήσεις που εξυπηρετούνται ανέρχονται σε 4.700 κλήσεις ημερησίως. Ο χρόνος αναμονής είναι από 20 λεπτά που ήταν, πλέον με το 1555 είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα. Υπήρχε ημέρα που το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 8.500 κλήσεις. Ο χρόνος συνομιλίας με τον πολίτη φτάνει τα πέντε λεπτά ανά κλήση.

    Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη σε επόμενο στάδιο θα δημιουργηθεί ειδική εφαρμογή για το 1555 στα κινητά τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ θα ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα ηλεκτρονικών ραντεβού μέσω ιστοσελίδας που θα δημιουργεί. Σταδιακά θα καταργηθούν οι κλήσεις στα υποκαταστήματα και τους φορείς του υπουργείου και όλα τα τηλεφωνήματα θα εξυπηρετούνται μόνο του ενιαίου κέντρου 1555.

    Δείτε την παρουσίαση

    Διαβάστε επίσης:

    Χατζηδάκης: Νέα αύξηση στον κατώτατο μισθό εντός του 2022

    Λύθηκε το θέμα με τις 444 συντάξεις χηρείας του ΝΑΤ

    Πύργος Ελέγχου στον ΕΦΚΑ για την παρακολούθηση των συντάξεων



    ΣΧΟΛΙΑ