ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μετά από 13 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί από τη METRO ΑΕΒΕ, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Marketing.
Η Μαριάννα Παπαδοπούλου διαθέτει μακρά και πολύπλευρη διαδρομή σε ένα ευρύ φάσμα Ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, τόσο στα CPGs όσο και στην Λιανική και Χονδρική Τροφίμων, έχοντας συνεργαστεί επίσης με εταιρείες, όπως η Elbisco, η Κατσέλης και η Hasbro, με σημαντική εμπειρία στο Strategy & Business Planning, Brand Building, Franchising, Omnichannel marketing & e-commerce.
Ο CEO της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης δήλωσε: «Στην μακροχρόνια συνεργασία μας, η Μαριάννα είχε καθοριστική συνδρομή στις επιτυχίες μας. Διαμόρφωσε και αναβάθμισε την νέα εικόνα και ταυτότητα των Μy market, ιδίως μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, σχεδίασε το μετασχηματισμό μας σε Omnichannel καθώς και την στρατηγική των METRO Cash & Carry και ώθησε την εξωστρέφειά μας. Την ευχαριστώ και της εύχομαι πάντα επιτυχίες.»
Τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Μ. Παπαδοπούλου δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
Διαβάστε επίσης:
Super Market Awards 2021: H METRO AEBE ανακηρύχθηκε TOP NATIONAL RETAILER
Epsilon Net: “Πράσινο φως” από τη ΓΣ στο split των μετοχών
Ο μετασχηματισμός του Ομίλου ΟΤΕ διδάσκεται σε διεθνή πανεπιστήμια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike