Το Range Rover είναι η επιτομή της σύγχρονης πολυτέλειας, το πρωταρχικό πολυτελές SUV που αποτελεί πρότυπο τα τελευταία 50 χρόνια, συνδυάζοντας απομονωμένο περιβάλλον, άνεση και αυτοκυριαρχία με ικανότητες παντός εδάφους. Η νέα ευέλικτη αρχιτεκτονική MLA-Flex (Modular Longitudinal Architecture) της Land Rover, υποστηρίζει όλες τις εκδόσεις συνδυάζοντας προηγμένες μηχανολογικές τεχνικές. Το SUV διατίθεται σε εκδόσεις SE, HSE και Autobiography. Μία First Edition θα διατίθεται όλο το πρώτο έτος παραγωγής, βασισμένη στην έκδοση Autobiography προσφέροντας μοναδικό εξοπλισμό. Διατίθεται αποκλειστικά σε χρωματισμό Sunset Gold Satin, από μία παλέτα πέντε εξωτερικών χρωμάτων. Τόσο η Standard (SWB) όσο και η Long Wheelbase (LWB) έκδοση αμαξώματος είναι πενταθέσιες, ενώ το μοντέλο New Range Rover LWB διατίθεται με μία τρίτη σειρά καθισμάτων για να μπορούν να ταξιδεύουν με άνεση μέχρι επτά ενήλικες.
Στο εσωτερικό υπάρχει ευρεία γκάμα επιλογών από απόψεως υλικών και φινιρισμάτων, μεταξύ των οποίων καινοτόμα υφάσματα και επενδύσεις Ultrafabrics ενώ συνεχίζεται η πρωτοποριακή σχέση της Land Rover με την Kvadrat κορυφαίου Ευρωπαίου κατασκευαστή premium υφασμάτων. Το ύφασμα αυτό συνδυάζεται με Ultrafabrics για τη δημιουργία ενός υλικού που είναι ελαφρύτερο και παράγει μόνο το ένα τέταρτο των εκπομπών CO2 σε σχέση με το παραδοσιακό δέρμα. Η τρίτη γενιά του συστήματος Active Noise Cancellation «διαβάζει» τους κραδασμούς των τροχών, το θόρυβο των ελαστικών και τους ήχους του κινητήρα που μεταδίδονται στην καμπίνα και παράγει ένα ‘σήμα ακύρωσης’, που αναπαράγεται μέσω των 35 ηχείων του συστήματος. Μεταξύ αυτών είναι δύο ηχεία διαμέτρου 60mm στα τέσσερα βασικά προσκέφαλα των επιβατών, που δημιουργούν προσωπικές αθόρυβες ζώνες επιπέδου αντίστοιχου με hi-fi ακουστικών κεφαλής.
Το Range Rover ήταν το πρώτο SUV που διέθετε αερανάρτηση το 1992, το καινούργιο Range Rover συνεχίζει αυτή την προσέγγιση με Dynamic Response Pro και προληπτικό σύστημα ανάρτησης που χρησιμοποιεί δεδομένα Πλοήγησης eHorizon για να «διαβάζει» το δρόμο εκ των προτέρων και να προετοιμάζει την ανάρτηση για βέλτιστη απόκριση. Η ευφυής τεχνολογία λειτουργεί επίσης σε συνεργασία με το σύστημα Adaptive Cruise Control με Steering Assist για την εξομάλυνση των κινήσεων του αμαξώματος που προέρχονται από ξαφνικές αλλαγές ταχύτητας. Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση υποστηρίζει την ποιότητα κύλισης και περιλαμβάνει πίσω άξονα πέντε συνδέσμων – για πρώτη φορά σε Land Rover, που απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες του εδάφους πιο αποτελεσματικά από ποτέ με τη χρήση προηγμένης αερανάρτησης.
Το Range Rover δίνει τη δυνατότητα φωνητικών εντολών βοηθώντας στη μείωση του γνωστικού φορτίου και προσφέροντας μία αίσθηση αβίαστης, σύγχρονης πολυτέλειας. Μέσω της ψηφιακής βοηθού Alexa, μπορείς να διαχειριστείς τα πάντα, από το infotainment και την επιλογή μουσικού κομματιού έως την πλοήγηση ή τηλεφωνικές επαφές – και όλα αυτά, με τα χέρια στο τιμόνι και το βλέμμα στο δρόμο.
Χάρη στις ικανότητες της Alexa, οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για τις ειδήσεις, τον καιρό και τις όποιες προγραμματισμένες συναντήσεις χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. To σύστημα infotainment Pivi Pro της Land Rover έχει μια οθόνη 13,1 ιντσών που προσφέρει διαισθητικό έλεγχο υιοθετώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες καταναλωτικών προϊόντων, με αποτέλεσμα μία διεπαφή εμπνευσμένη από smartphone σε συνδυασμό με εύχρηστα φυσικά χειριστήρια για το σύστημα ελέγχου κλιματισμού. Το Pivi Pro συνεργάζεται αρμονικά τον πίνακα οργάνων 13.7” που διαθέτει νέα γραφικά υψηλής ευκρίνειας.
Φώτα με ακτίνα 500m
Αποδοτικός και ισχυρός φωτισμός all-LED με υψηλής ευκρίνειας pροβολείς LED να παρέχουν μία δέσμη με εμβέλεια έως 500m, είναι το πιο προηγμένο σύστημα προβολέων που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Land Rover. Ο προσαρμοζόμενος εμπρόσθιος φωτισμός (Adaptive Front Lighting) μπορεί να συσκοτίζει μέχρι 16 αντικείμενα στην πορεία του Νέου Range Rover, εξασφαλίζοντας ότι οι υπόλοιποι χρήστες των δρόμων δεν ‘τυφλώνονται’ και διατηρώντας βέλτιστο φωτισμό για τον οδηγό. Επιπλέον τα φώτα ελιγμών (Manoeuvring Lights) βοηθούν τους οδηγούς να ολοκληρώνουν μανούβρες σε περιοχές με χαμηλό φωτισμό με πλήρη αυτοπεποίθηση, δημιουργώντας ένα φωτεινό χαλί περιμετρικά του οχήματος, σε συνεργασία με το σύστημα 3D Surround Camera για μία άνετη διαδικασία. Το Range Rover διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης (All-Wheel Steering) για οδηγική άνεση με αυξημένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό σημαίνει ότι είναι εξίσου ικανό στο ανοιχτό δρόμο και στους στενούς δρόμους της πόλης. Το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα του πίσω άξονα προσφέρει έως και επτά μοίρες γωνία διεύθυνσης, ενώ στις χαμηλές ταχύτητες περιστρέφει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, έτσι ο κύκλος στροφής μένει κάτω από 11m, μικρότερος από οποιουδήποτε άλλου Land Rover.
Στις υψηλότερες ταχύτητες, ο πίσω άξονας στρίβει ακολουθώντας τους εμπρός τροχούς για αυξημένη ευστάθεια και άνεση. Το σύστημα intelligent All-Wheel Drive (iAWD) ελέγχεται από το σύστημα Intelligent Driveline Dynamics (IDD) της Land Rover, που παρακολουθεί τα επίπεδα πρόσφυσης και τις εντολές του οδηγού 100 φορές το δευτερόλεπτο, για προληπτική κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, με σκοπό τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση στο δρόμο και εκτός δρόμου. Κάθε Range Rover διαθέτει επίσης ενεργό μπλοκέ πίσω διαφορικό (Active Locking Rear Differential). Αυτό βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση από τον πίσω άξονα όταν το όχημα στρίβει με υψηλές ταχύτητες, σε ολισθηρές επιφάνειες αλλά και την άρθρωση των τροχών σε off-road συνθήκες, προσφέροντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση του οδηγού. Όλη αυτή η τεχνολογία τροφοδοτείται στο βραβευμένο σύστημα Terrain Response 2 του Land Rover, που αξιοποιεί τα διάφορα συστήματα του πλαισίου, ώστε να προσφέρει τις βέλτιστες ρυθμίσεις αναλόγως των συνθηκών, επιλέγοντας από έξι driving modes, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται ο φόρτος εργασίας του οδηγού σε όλα τα εδάφη. Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ο ίδιος την πιο κατάλληλη ρύθμιση ή να χρησιμοποιήσει το Configurable Terrain Response για τη δημιουργία ενός ειδικού set-up πλαισίου.
Υπάρχουν δυο υβριδικές εκδόσεις P440e και P510e. Υπάρχουν mild-hybrid (MHEV) P360 και P400 Ingenium βενζίνης και τρεις πετρελαιοκίνητες D250, D300 & D350. Στην κορυφή βρίσκεται ο ισχυρός βενζινοκινητήρας P530 Twin Turbo V8 17% πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο Range Rover V8. Τα μοντέλα Extended-Range PHEV έχουν εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium και μπαταρία ιόντων λιθίου 31.8kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 105kW που ενσωματώνεται στο κιβώτιο μετάδοσης και ηλεκτρική αυτονομία 100km. Το P510e έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,6 δευτ. Ο μέσος χρήστης Range Rover θα μπορεί να ολοκληρώνει το 75% των διαδρομών του χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Με την έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας, κάτω από το όχημα και μέσα στο μεταξόνιο, ούτε ο χώρος αποσκευών ούτε οι off-road ικανότητες επηρεάζονται. Οι εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία 48-volt MHEV που συλλέγει την ενέργεια, η οποία συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Το νέο Range Rover έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και θα κατασκευάζεται στη Μ. Βρετανία στο εργοστάσιο του Solihull.