Εξοπλισμένο με πεντακύλινδρο κινητήρα 400 PS/500 Nm συνδυάζει γρήγορη επιτάχυνση με μεθυστικό ήχο. Διευρυμένο εύρος ισχύος (400 PS στις 5.600 – 7.000 σ.α.λ.), ευρεία καμπύλη ισχύος. Επιτάχυνση: 3,8 δευτερόλεπτα 0-100 χλμ./ώρα (0,3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον προκάτοχό του) Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), προαιρετικά 280 χλμ./ώρα, 290 χλμ./ώρα με RS dynamics package plus. Αδιαμφισβήτητος και συναρπαστικός ήχος κινητήρα λόγω χαρακτηριστικής 1-2-4-5-3 ανάφλεξης, πλήρως μεταβλητός έλεγχος πτερυγίων εξάτμισης για μεγάλη ποικιλία ηχητικών χαρακτηριστικών.
Νέα λειτουργίας οικονομικής απόδοσης (efficiency mode) και ελεύθερος τροχασμός στο ρελαντί με τον κινητήρα αναμμένο. Επτατάχυτο κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη με πολύ μικρούς χρόνους αλλαγής, σπορ σχέσεις και Launch Control. Τετρακίνηση quattro με κατανεμητή ροπής RS: η ροπή κατανέμεται ενεργά και μεταβλητά μεταξύ των πίσω τροχών για μέγιστη ευελιξία και σταθερότητα, ο κατανεμητής ροπής RS μειώνει την τάση υποστροφής κατά τις στροφές με υψηλή ταχύτητα
Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου όπως αυτές που απαντώνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας.
Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Ένα σύνολο 3×5 pixel τμημάτων LED, παρέχει μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση – μια καρώ σημαία εμφανίζεται στον αριστερό προβολέα και τα γράμματα RS 3 εμφανίζονται από την πλευρά του οδηγού. Κατά την οδήγηση, η καρώ σημαία ανάβει και στις δύο πλευρές.
Το RS3 διαθέτει χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 25 χιλιοστά σε σύγκριση με το Α3, κατά δέκα χιλιοστά σε σύγκριση με το S3. Το βάρος χωρίς οδηγό είναι: RS 3 Sportback 1.570 κιλά, RS 3 Sedan 1.575 κιλά. Η ανάρτηση περιλαμβάνει Γόνατα McPherson με ρουλεμάν ειδικά για RS 3 για περίπου μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ σε σύγκριση με το A3 εμπρός, σε συνδυασμό με ψαλίδια, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική. Αντίστοιχα πίσω υπάρχουν πολλαπλοί (4) σύνδεσμοι με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αμορτισέρ, υποπλαίσιο και σωληνοειδής αντιστρεπτική ειδικά για RS, με υψηλότερο βήμα ελατηρίου για βέλτιστη απόδοση.
Περίπου μισή μοίρα πιο αρνητικό camber σε σύγκριση με το A3. Στάνταρ σπορ ανάρτηση RS με νέα εξελιγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων ειδικά για το RS 3, προαιρετική σπορ ανάρτηση RS με προσαρμοστικό έλεγχο αποσβεστήρα. Semi-slick ελαστικά διατίθενται με εργοστασιακή τοποθέτηση για πρώτη φορά. Δύο νέα Drive Modes ειδικά για το RS 3: RS Performance και RS Torque Rear, για συνολικά επτά Audi drive select Modes (μαζί με τα efficiency, comfort, auto, dynamic, RS Individual).
Νέο σύστημα χαλύβδινων δίσκων με διαστάσεις 375×36 χιλιοστά μπροστά και 310×22 χιλιοστά πίσω, μεγαλύτερο και πιο σταθερό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Νέοι μορφοποιητές αέρα μειώνουν τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%.
Λιγότερη φθορά χάρη στα νέα τακάκια φρένων χωρίς χαλκό, τα οποία είναι μεγαλύτερα κατά 15%. Στα εξτρά προσφέρονται κεραμικοί δίσκοι με διαστάσεις 380×38 χιλιοστά μπροστά, το οποίο είναι δέκα κιλά ελαφρύτερο από το σύστημα χαλύβδινων φρένων και διαθέτει υψηλότερη θερμική σταθερότητα. To RS3 έχει διευρυμένο μετατρόχιο κατά 33 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και κατά 10 χιλιοστά στον πίσω άξονα (Sportback).
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν μπροστά τα σπορ καθίσματα με στάνταρ ανάγλυφα και ραφές αντίθεσης RS. Διατίθενται προαιρετικά σπορ καθίσματα RS μπροστά από λεπτό δέρμα Nappa με ραφή με μοτίβο κηρήθρας, ειδικά για RS σε συνδυασμό με ανάγλυφο RS. Ειδικά σχεδιασμένα πατάκια RS με ραφές αντίθεσης και κέντημα RS, ώμοι καθισμάτων, άκρα ζωνών ασφαλείας και λεπτομέρειες γύρω από τους αεραγωγούς σε κόκκινο ή πράσινο χρώμα. Πολυλειτουργικό σπορ δερμάτινο τιμόνι RS με σχέδιο τριών ακτίνων, πεπλατυσμένο στο κάτω μέρος, με προαιρετικά διαθέσιμο δείκτη 12 ωρών, εναλλακτικά στρογγυλό τιμόνι με ανίχνευση επαφής των χεριών.
Νέο κουμπί στο τιμόνι για γρήγορη επιλογή των RS driving modes, paddles αλλαγής ταχυτήτων Audi Virtual Cockpit plus, με νέο σχεδιασμό ταχύμετρου, όργανα και γραφικά για RS: μετρητής g, ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει, θερμοκρασία λαδιού κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και ψυκτικού υγρού, πίεση ελαστικών, επιταχυνσιόμετρο και χρονόμετρο γυρολόγιου πίστας. Προαιρετικό head-up display με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει, μεταξύ άλλων.
Συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογής myAudi, Audi phone box και διεπαφής Audi smartphone, ψηφιακό κλειδί Audi connect για Android smartphone, εξατομίκευση με μεμονωμένες ρυθμίσεις για έως και έξι χρήστες.
Η Kosmocar-Audi θα ανακοινώσει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για το νέο Audi RS 3 στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του έτους, παράλληλα με την έναρξη των παραγγελιών.
Διαβάστε επίσης:
Intelli-Lux LED: Η νύχτα μέρα!
Ανάρμοστη συμπεριφορά σε Bentley!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ