ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία νέα εποχή για τη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια σηματοδοτεί η δημιουργία της AVRAMAR, του Ομίλου που έφερε κάτω από την ίδια στέγη τέσσερις ελληνικές και ισπανικές ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου: τις εταιρείες Ανδρομέδα, Σελόντα, Νηρέα και Περσέα.
Η AVRAMAR, το όνομα της οποίας αποτελεί συνδυασμό της ελληνικής λέξης «ΑΥΡΑ», δηλαδή «απαλός αέρας», και της ισπανικής λέξης «MAR» που σημαίνει «θάλασσα», συνθέτει ουσιαστικά όχι μόνο την τεχνογνωσία και τις καλύτερες πρακτικές από κάθε εταιρεία, αλλά και τις δύο μεγαλύτερες αγορές στη Μεσόγειο, Ελλάδα και Ισπανία.
Με συνολικό όγκο παραγωγής άνω των 70.000 τόνων και παρουσία σε περισσότερες από 30 αγορές, η AVRAMAR αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στην παραγωγή σε λαβράκι και τσιπούρα, αλλά και τον μεγαλύτερο παραγωγό μεσογειακών ψαριών ανώτερης ποιότητας. Άλλωστε αποτελεί την ένωση πρωτοπόρων εταιρειών στη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια, οι οποίες εκτρέφουν εδώ και αρκετές δεκαετίες ελληνικά ψάρια στο Αιγαίο και το Ιόνιο Πέλαγος και ισπανικά ψάρια, κατά μήκος των ακτών της Μεσογείου και των Καναρίων Νήσων.
Παράλληλα, με τη δημιουργία της AVRAMAR, η ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια μπαίνει και πάλι στο τιμόνι των διεθνών εξελίξεων του κλάδου, όπως της αξίζει, καθώς διαθέτει ένα υγιές προϊόν που έχει ανάγκη ο καταναλωτής. Απαιτείται ωστόσο σκληρή δουλειά για να το επιτύχει ενώ ο Όμιλος έχει ακόμη μεγαλύτερο δρόμο να διανύσει, καθώς βρίσκεται ακόμη στην αρχή του ενοποιημένου σχήματος. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι από τον Ιούλιο 2021 έχει προχωρήσει η διαδικασία ενιαίας τιμολόγησης και πλέον απευθύνεται στους πελάτες, ως μια ενιαία εταιρεία.
Στόχος της ΑVRAMAR είναι να φέρει τη Μεσόγειο στα τραπέζια των καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο, προσφέροντας καλύτερα ψάρια για καλύτερη και πιο υγιεινή ζωή.
Να προάγει την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη μέσω ποιοτικών προϊόντων και μιας βιώσιμης επιχειρηματικής δραστηριότητας προσανατολισμένης προς το μέλλον.
Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης, οι επενδύσεις και τα νέα προϊόντα
Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης, για το οποίο ο Όμιλος εκφράζει την αισιοδοξία ότι θα έχει την πλήρη στήριξη και τη συνεργασία του ευρύτερου θεσμικού συστήματος, προβλέπει υψηλές επενδύσεις. Στόχος είναι η δημιουργία μιας πλήρως καθετοποιημένης και ολοκληρωμένης αλυσίδας αξίας, η οποία ακολουθεί τη λογική «από το γόνο στο πιάτο».
Αυτό εξασφαλίζει την πλήρη ιχνηλάτηση των προϊόντων της, τόσο για τους πελάτες όσο και για τον τελικό καταναλωτή. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει επίσης η θετική μακροπρόθεσμη τάση που αφορά στην κατανάλωση ψαριών ως μέρος μιας υγειούς και ισορροπημένης διατροφής.
Παράλληλα, ο Όμιλος βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης μεγαλύτερων και πιο αποδοτικών μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας, ενώ επενδύει τόσο στα βασικά, τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων υποδομών και εξοπλισμού ασφαλείας, όσο και στη μελλοντική του εξέλιξη.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εξωστρέφεια, η ανάλυση και η κατανόηση των αγορών που στοχεύει η ΑVRAMAR οδήγησαν και στη στρατηγική επέκτασης της εκτροφής σε νέα είδη. Έτσι το μεσογειακό μενού εμπλουτίζεται περαιτέρω, πέρα από τα δύο δημοφιλή είδη, τσιπούρα και λαβράκι, με τον κρανιό και το φαγκρί.
Στο ίδιο πλαίσιο εξάλλου, εντάσσεται η προώθηση και κυκλοφορία νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας ώστε η κατανάλωση ψαριού να γίνει πιο εύκολη και εύχρηστη για τον καταναλωτή. Όπως για παράδειγμα, ψάρια ολόκληρα ή φιλεταρισμένα χωρίς κόκκαλα, έτοιμα για μαγείρεμα σε μοντέρνες και εύχρηστες συσκευασίες καθώς και έτοιμα γεύματα με συνταγές.
Η εταιρεία παράλληλα προσπαθεί διαρκώς να δραστηριοποιείται σε νέες αγορές και να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της με καινοτόμες και ελκυστικές προσφορές, με όραμα να εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές σε ετήσια βάση να εντάξουν τα καλύτερα ψάρια της Μεσογείου στη διατροφή και την καθημερινότητά τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι εναερίτες της Αράχοβας και των Δελφών
- Κυρανάκης σε YouTube: Να μπει τέλος στις αμοιβές για περιεχόμενο βίας
- Ρωσία: Στρατηγικά βομβαρδιστικά πραγματοποίησαν πτήσεις περιπολίας στην Αρκτική
- Κωτσόβολος: Στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία για ΜΜΕ Β’»