ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το… πάρτι συνεχίζεται για τον κ. Νίκο Βαρβέρη. Με τη διαφορά ότι αυτό έχει αλλάξει χαρακτήρα και πλέον αφορά τους αριθμούς και τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει τελευταίως σε κάθε εταιρική περίοδο.
Ο κ. Βαρβέρης και η Moda Bagno δεν ευνοούνται μόνο από την αύξηση της οικοδομικής δραστηριότητας, όπου η οικοδομή και ο εξοπλισμός των ακινήτων αποτελεί το κύριο αντικείμενο της δραστηριότητάς του. Η εταιρεία του κ. Βαρβέρη μπορεί να απέχει έτη φωτός από τους τζίρους των 44 εκαττ. ευρώ του μακρινού 2008, αλλά, τηρουμένων των συνθηκών, η βελτίωση της κατάστασης στο μέτωπο της πανδημίας λειτούργησε καταλυτικά για τα αποτελέσματά της.
Η επαναλειτουργία του Interni στην Μύκονο αύξησε το περιθώριο του μικτού κέρδους στη μητρική κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω της συμμετοχής του εστιατορίου, που έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Αποτελεί τον βασικό παράγοντα που επηρέασε την αύξηση του τζίρου, αφού η έναρξη της λειτουργίας του εστιατορίου στη Μύκονο έγινε στις 27 Μαΐου και ο τζίρος του μέχρι τις 30/6 ήταν 784.261 ευρώ. Υπενθυμίζεται δε ότι κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο το εστιατόριο ήταν κλειστό λόγω της κυβερνητικής απόφασης για την έναρξη της εστίασης και του τουρισμού, τότε, την 1η Ιουλίου.
Ο κ. Βαρβέρης που υπέγραψε την οικονομική έκθεση, κάνει λόγο για αύξηση του τζίρου κατά 2,175 εκατ. ευρώ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αυτές της πανδημίας. Η αύξηση αυτή, που συντελέστηκε σε ποσοστό 70%, είναι μεγάλη επιτυχία, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά και οφείλεται, όπως γράφει, στον στρατηγικό σχεδιασμό της διοίκησης της εταιρείας. Αναφέρει δε ότι η επιτυχία αυτή λαμβάνει μεγαλύτερη διάσταση καθότι στο μεγαλύτερο διάστημα του πρώτου 6μήνου, τα καταστήματα λιανικής ήταν κλειστά, λόγω των κυβερνητικών μέτρων για την αποτροπή της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Πέρα από τα πάρτι και τις φωτογραφίες αγκαλιά με τους celebrities φίλους του, ο κ. Βαρβέρης είναι πολύ περήφανος για την στρατηγική που ακολούθησε η εταιρεία του. Στρατηγική η οποία βασίστηκε στο τρίπτυχο χονδρική, προώθηση, πελατολόγιο.
Αναλυτικότερα, η Moda Bagno στηρίχθηκε:
1) Στη δυνατότητα που δόθηκε για την πώληση σε χονδρική, ήτοι σε επαγγελματίες του κλάδου, κυρίως της οικοδομής.
2) Στο τρόπο προώθησης των ειδών που εμπορεύεται, σε συνδυασμό με την μεγάλη αύξηση της οικοδομησιμότητας.
3) Στο πελατολόγιο που δείχνει πάντα εμπιστοσύνη στα είδη που εμπορεύεται η εταιρεία.
Πλην όμως, δεν είναι όλα ρόδινα, διότι υπάρχει και ο απρόβλεπτος παράγοντας στην Τουρκία, χώρα στην οποία δραστηριοποιείται από το 2000.
Όσον αφορά το συναλλαγματικό κίνδυνο που αφορά τη θυγατρική στην Τουρκία, ο κίνδυνος συγκεντρώνεται στις επιπτώσεις επί των αποτελεσμάτων (λόγω των υποχρεώσεών της σε ευρώ) από τις μεταβολές στην ισοτιμία της τουρκικής λίρας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μία κατά 10% μεταβολή στην ισοτιμία υπέρ του ευρώ θα βελτιώσει τα αποτελέσματα & τα Ίδια Κεφάλαια κατά περίπου 1.940 εκατ. τουρκικές λίρες, ενώ μια ότι μία κατά 10% μεταβολή στην ισοτιμία υπέρ της τουρκικής λίρας θα επιβαρύνει τα αποτελέσματα & τα Ίδια Κεφάλαια κατά περίπου 1.940 εκατ. τουρκικές λίρες.
Διαβάστε επίσης:
Ο ευζωιστής Νίκος Βαρβέρης και το απόλυτο success story με το μυκονιάτικο, χλιδάτο εστιατόριο Interni
Πώς η Μύκονος ανασταίνει οικονομικά τον bon vivant επιχειρηματία Νίκο Βαρβέρη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;