ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ίδιος εκτιμά ότι ότι εάν η κατάσταση συνεχιστεί, μέσα στο επόμενο έτος θα υπάρξει και επιπλέον ανατίμηση στο προϊόν από 4 έως 6%.
Αν και όπως επισημαίνει, το ποσοστό αυξήσεων που έχει περάσει στο προϊόν δεν είναι αντίστοιχο με τις τεράστιες αυξήσεις στο κόστος παραγωγής, ο κ. Αγγελάκης εκφράζει την ανησυχία του για το επόμενο διάστημα επισημαίνοντας ότι κλάδος επιβαρύνεται επιπλέον και με το κόστος της θέρμανσης που είναι απαραίτητη στις πτηνοτροφικές μονάδες καθώς και ότι η κερδοφορία των εταιρειών είναι ήδη μικρή.
Σε σχέση πάντως με άλλες κατηγορίες τροφίμων και τα κρέατα, ο κ. Αγγελάκης σημειώνει ότι το κοτόπουλο, εμφανίζει και θα συνεχίσει να έχει τις μικρότερες ανατιμήσεις και το επόμενο διάστημα.
Οι νέες επενδύσεις
Η εταιρεία πάντως προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας έως το 2026 με στόχο την αύξηση της παραγωγικής της δυνατότητας αλλά και την επέκταση των δραστηριοτήτων της. Οι επενδύσεις αναμένεται να κατευθυνθούν στην επέκταση των εγκαταστάσεων και εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού ενώ θα χρηματοδοτηθούν κατά 20% από ίδια κεφάλαια, κατά 50% από επιδοτήσεις και κατά 30% από τραπεζική χρηματοδότηση. Μέσα στο 2022 αναμένεται να ολοκληρωθεί μία επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ για μηχανολογικό εξοπλισμό ενώ υλοποιείται και άλλη μία για εκκολαπτήριο αυγών.
Ο τζίρος της εταιρείας Κοτόπουλα Αγγελάκης, το 2020 ήταν αυξημένος κατά 10% σε σχέση με το 2019 ενώ οι προσδοκίες της διοίκησης ήταν για αύξηση της τάξεως του 20%. Το χαμηλότερο αυτό ποσοστό ρυθμού ανάπτυξης σχέση με τον προσδοκώμενο οφείλεται στις κατά κύριο λόγο στο κανάλι HORECA που δεν λειτούργησε για αρκετούς μήνες εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία Αγγελάκης προμηθεύει με προϊόντα της κατ΄ αποκλειστικότητα τις αλυσίδες Friday’s και ΚFC.
Φέτος η Αγγελάκης τρέχει με ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 30%. Ουσιαστικά δηλαδή σε σχέση με το 2019 έχει εμφανίσει ανάπτυξη 40%, κάτι που αποδίδεται στην αύξηση του μεριδίων στην ελληνική αγορά αλλά στην ενίσχυση των εξαγωγών.
Οι εξαγωγές της εταιρείας εξάλλου εμφανίστηκαν αυξημένες κατά 35% ενώ στο 8% υπολογίζεται το μερίδιο των εξαγωγών στον τζίρο. Εξάγει σε περισσότερες από 10 χώρες ενώ το προϊόν ελαιοπουλάκι εξάγεται σε Τσεχία, Ουγγαρία, Αυστρία, Γερμανία και πρόσφατα επεκτάθηκε σε Xονγκ Κονγκ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στους στόχος για το 2022 είναι η επέκταση στις ήδη υπάρχουσες χώρες με νέες αλυσίδες αλλά και σε νέες διεθνείς αγορές.
Διαβάστε επίσης: