ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για ένα «μικρό ταξιδιωτικό θαύμα» στην Ελλάδα κάνει λόγο το δίκτυο RND σε ανταπόκρισή του από την Αθήνα, στον τίτλο της οποίας επισημαίνεται ότι «η τουριστική έκρηξη καθιστά την Ελλάδα νικήτρια του καλοκαιριού».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, έπειτα από ένα αδύναμο ξεκίνημα της θερινής περιόδου, «ο τουρισμός στην Ελλάδα ανθεί – δεν είναι μόνο ο αριθμός των επισκεπτών που αυξάνεται πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, αλλά και οι ταξιδιώτες που ξοδεύουν περισσότερα χρήματα».
Αυτό, επισημαίνεται, «έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Στην ανταπόκριση αναφέρεται μεταξύ άλλων η προσδοκία των Ελλήνων ξενοδόχων για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, χάρη στην καλοκαιρία, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες της άνοιξης.
Στο μεταξύ, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι «ενώ η διασυνοριακή εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο έφτασε μόλις στο 40% του επιπέδου του προ κρίσης έτους 2019, ανήλθε στο 86% στην Ελλάδα».
Επιπλέον, ορισμένοι δημοφιλείς προορισμοί, όπως τα νησιά Μύκονος και Σαντορίνη, κατέγραψαν ακόμη περισσότερους επισκέπτες τον Αύγουστο απ’ ό,τι το προηγούμενο έτος-ρεκόρ 2019, τονίζεται στο δημοσίευμα.
«Η Ελλάδα θεωρείται από τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς ως ο μεγάλος νικητής της σεζόν. Όχι μόνο στην Γερμανία, αλλά και στην Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία, η Ελλάδα ήταν αυτό το καλοκαίρι ο πιο δημοφιλής προορισμός στο εξωτερικό.
Έτσι, η ελληνική ταξιδιωτική βιομηχανία αφήνει πίσω της την κρίση του κορονοϊού», αναφέρει ο συντάκτης και παραθέτει δηλώσεις ειδικών του κλάδου, οι οποίοι εκτιμούν ότι «πρόκειται για επιτυχία του ελληνικού σχεδίου για τον Τουρισμό».
Στο δημοσίευμα περιγράφονται ακόμη η αύξηση των εσόδων από την τουριστική κίνηση, αλλά και τα μέτρα για την προστασία από τον κορονοϊό που ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε ακόμη:
Το διήμερο roadshow της Morgan Stanley, το Fidelity, ο Μυτιληναίος και ο MSCI
Τράπεζα Πειραιώς: Υπέβαλε αίτημα συμμετοχής στο Ταμείο Ανάκαμψης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike