ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, η Technogym δήλωσε ότι θα πουλήσει διαδρόμους, πάγκους άρσης βαρών και μπάλες γυμναστικής με την επωνυμία Dior, σύμφωνα με όσα προβλέπει η συμφωνία. Η περιορισμένης έκδοσης σειρά θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα καταστήματα του Dior παγκοσμίως, από τον Ιανουάριο.
Οι πωλήσεις εξοπλισμού γυμναστικής για το σπίτι αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι ανησυχίες για τον ιό και τα lockdown κράτησαν τους καταναλωτές μακριά από τα γυμναστήρια.
Η συνεργασία με τον Dior είναι μέρος της προσπάθειας της εταιρείας με έδρα τη Τσεζένα της Ιταλίας, να διατηρήσει τα περιθώριά της εστιάζοντας σε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας.
Την ίδια ώρα, οι εταιρείες πολυτελών ειδών αναζητούν όλο και περισσότερο τρόπους για να προσελκύσουν νέους πελάτες, και στρέφονται το τελευταίο διάστημα στις δραστηριότητες αναψυχής.
Η Burberry έφτιαξε προσωρινά ένα beach club στην Ίμπιζα για αυτό το καλοκαίρι, διακοσμώντας ξαπλώστρες και πετσέτες με το λογότυπό της. Η Cheval Blanc του ομίλου LVMH άνοιξε πρόσφατα ένα ξενοδοχείο στο Παρίσι, που διαθέτει spa με την επωνυμία Dior.
Η μετοχή της Technogym αυξήθηκε κατά 1,5% στο Μιλάνο, με την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να φτάνει περίπου στα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Τα όργανα γυμναστικής της εταιρείας βρίσκονται σε περίπου 80.000 γυμναστήρια και 500.000 σπίτια σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμα:
Louis Vuitton: Η Μήλος ως ιδανικό σκηνικό σε μια καμπάνια σαν έργο τέχνης (video)
Justin Bieber: Ένας ακόμη σταρ εισέρχεται στην hot αγορά της κάνναβης
LVMH (Louis Vuitton): Επεκτείνεται στο streetwear με την εξαγορά του 60% της Off-White
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα