ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Το Κατάρ προχώρησε στην παραγγελία τεσσάρων νέων LNG cariers αξίας άνω των 2,8 δισεκατομμυρίων ριάλ (762 εκατομμύρια δολάρια) από κινεζικό ναυπηγείο, καθώς η ζήτηση για καύσιμα κορυφώνεται.
Η κρατική ενεργειακή εταιρεία Qatar Petroleum ανακοίνωσε ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Hudong-Zhonghua Shipbuilding, θυγατρική της China State Shipbuilding.
Είναι η πρώτη φορά που η QP παραγγέλνει πλοία μεταφοράς LNG από την Κίνα. Πρόκειται για την πρώτη παρτίδα πλοίων που θα ναυλωθούν για το έργο επέκτασης του πεδίου North Field της εταιρείας, ενώ τα έξοδα για την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της κατά περισσότερο από 50% θα ανέλθουν σε σχεδόν 30 δισ. δολάρια.
Η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο – του οποίου το Κατάρ είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας στον κόσμο – αναμένεται να αυξηθεί έντονα τις επόμενες δεκαετίες, καθώς οι χώρες θα σταματήσουν τη χρήση των λιγότερο καθαρών ορυκτών καυσίμων, όπως ο άνθρακας και το πετρέλαιο.
Η παγκόσμια αγορά LNG δέχεται σημαντικές πιέσεις τις τελευταίες εβδομάδες λόγω ελλείψεων φυσικού αερίου και άνθρακα σε περιοχές της Ευρώπης και της Ασίας. Ο υπουργός Ενέργειας του Κατάρ, Σαάντ Αλ Κάαμπι, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η ζήτηση ήταν «τεράστια» και «δεν μπορούμε να τους καλύψουμε όλους».
Διαβάστε ακόμα:
Οι Έλληνες εφοπλιστές που πρωταγωνιστούν στα LNG carriers
Γιατί η Ευρώπη, αν και είναι απελπισμένη για φυσικό αέριο, δεν αγοράζει LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λιανεμπόριο: Αυξήθηκε κατά 7,9% ο τζίρος τον Οκτώβριο – Οι δραστηριότητες με τη μεγαλύτερη αύξηση
- Διαβητικό πόδι: Η σημασία της πρόληψης και του τακτικού ελέγχου
- Δήμος Αθηναίων: Από σήμερα η επιστροφή των πινακίδων – Ποιοι δεν θα μπορέσουν να τις πάρουν
- efood: Οι αγαπημένες αλυσίδες supermarket έρχονται στην πόρτα σου