ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O Baltic Index, που είναι ο κυριότερος δείκτης θαλάσσιων μεταφορών ξηρού φορτίου έφτασε χθες στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 13 ετών.
Ο συνολικός δείκτης, που επηρεάζεται από τα ποσοστά για τα πλοία capesize, panamax, supramax και handysize, αυξήθηκε 73 μονάδες, ή 1,6%, στις 4.717, που είναι το υψηλότερο από τον Σεπτέμβριο του 2008.
Οι αναλυτές της ναυτιλίας ερμηνεύουν το ράλι στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου στους περιορισμούς που υπάρχουν σε αυτή τη φάση στη ναυτιλία, στη συμφόρηση λιμένων στην Κίνα λόγω του COVID-19 και στη συνολική ανάκαμψη της ζήτησης βασικών προϊόντων.
Εξάλλου, ο δείκτης capesize αυξήθηκε κατά 207 μονάδες, ή 3% και διαμορφώθηκε στις 7.600, φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν 12 ετών.
Τα ημερήσια κέρδη για τα capesizes, τα οποία μεταφέρουν φορτία 150.000 τόνων, όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα, αυξήθηκαν 1721 δολάρια και έφτασαν στα 63.030 δολάρια.
Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης κινεζικού σιδηρομεταλλεύματος αυξήθηκε χθες περισσότερο από 5% πάνω από το βασικό επίπεδο των 700 γιουάν (108,26 δολάρια).
Ο δείκτης panamax αυξήθηκε 8 μονάδες στις 4.020, το υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 11 εβδομάδων.
Τα κέρδη για τα panamaxes, τα οποία μεταφέρουν φορτία άνθρακα ή σιτηρών 60.000-70.000 τόνων, αυξήθηκαν 76 δολάρια σε 36.180 δολάρια.
Ο δείκτης supramax αυξήθηκε 4 μονάδες και διαμορφώθηκε στις 3.363, το υψηλότερο επίπεδο σε διάστημα τριών εβδομάδων.
Διαβάστε επίσης:
Salamis Tours: Στα πλαίσια ανανέωσης του στόλου της η πώληση του πλοίου ALASA
Γιώργος Κουμπενάς: Χρειαζόμαστε εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό για την κρουαζιέρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Θα απαιτήσει από τα κράτη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν στο 5% τις αμυντικές τους δαπάνες
- ΕΟΠΥΥ: Από το 2025 κάθε ΑΜΚΑ θα είναι συνδεδεμένο με ένα μοναδικό πιστοποιημένο τηλεφωνικό αριθμό
- Ευρωαγορές: Βουτιά 20% για τη Novo Nordisk μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα για νέο χάπι αδυνατίσματος
- Hellenic Cables: Υπέγραψε σύμβαση με την RTE για το έργο Bretagne Sud