ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Royal Dutch Shell προγραμματίζει να αρχίσει την παραγωγή αεροπορικού καύσιμου χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα μέχρι το 2025, σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει τις αεροπορικές εταιρίες να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Η πολιτική αεροπορία ευθύνεται για το 3% της παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, ενώ θεωρείται ένας από τους τομείς στους οποίους είναι περισσότερο δύσκολο να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των εκπομπών ρύπων καθώς δεν υπάρχουν τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν του κινητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν καύσιμα αεριωθουμένων.
Η Shell, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες εμπορίας πετρελαίου σε παγκόσμιο επίπεδο, ανακοίνωσε ότι έχει στόχο να παραγάγει μέχρι το 2025 δύο εκατομμύρια τόνους φιλικού προς το περιβάλλον αεροπορικού καυσίμου (SAF), δεκαπλασιάζοντας τη σημερινή συνολική παραγωγή του καυσίμου αυτού.
Το εναλλακτικό αεροπορικό καύσιμο παράγεται από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι, φυτικά και ζωικά λύπη, ενώ σύμφωνα με τη Shell, το SAF μπορεί να μειώσει την εκπομπή βλαβερών ρύπων της πολιτικής αεροπορίας κατά 80%.
Διαβάστε επίσης
Shell: Υπόσχεται υψηλότερες διανομές κεφαλαίου στους μετόχους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πιερρακάκης για δασμούς: Μικρή η έκθεση της Ελλάδας σε πρώτο επίπεδο – Τι είπε για 13ο και 14ο μισθό
- Moody’s: Ιρλανδία, Σλοβακία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία και Αυστρία, οι χώρες που θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
- Σοκ στους δρόμους: 1 στους 2 οδηγεί με το κινητό στο χέρι – Πόσοι επέτρεψαν οδήγηση σε ανήλικο – mononewsTV
- Πεσκόφ: Παρακολουθούμε «πολύ στενά» την πτώση των τιμών του πετρελαίου
