Η Glovo συμφώνησε να αγοράσει δύο εταιρείες παράδοσης ειδών παντοπωλείου μετά από συγκέντρωση 450 εκατομμυρίων ευρώ (531 εκατομμύρια δολάρια) νωρίτερα φέτος.

Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνία για την εξαγορά της Lola Market, επεκτείνοντας τις υπηρεσίες της στην Ισπανία και το Mercadao με έδρα την Πορτογαλία, όπως ανέφερε η Glovo σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία που εδρεύει στη Βαρκελώνη δεν αποκάλυψε την αξία οποιασδήποτε συναλλαγής.

Η Glovo, όπως και οι ομότιμοι της, έχει επεκτείνει τις υπηρεσίες γρήγορης παράδοσης και τις δραστηριότητες της στην Ευρώπη μέσω μιας σειράς εξαγορών.

Η εταιρεία αγόρασε φέτος τις δραστηριότητες της Delivery Hero SE στην ανατολική Ευρώπη έναντι 170 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι εταιρείες του κλάδου έχουν επωφεληθεί από την αύξηση της ζήτησης για γρήγορες παραδόσεις ειδών παντοπωλείου και φαγητού εστιατορίων.

Η Glovo δήλωσε ότι αναμένει ότι η ακαθάριστη αξία συναλλαγών στο τμήμα q-commerce θα τριπλασιαστεί, ξεπερνώντας το δισ. ευρώ, έως το τέλος του 2022.

Παρ ‘όλα αυτά, οι νομοθέτες έχουν καταπολεμήσει το μοντέλο gig-working στο οποίο βασίζονται πολλές από αυτές τις εφαρμογές. Το Glovo, που είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα delivery της Ισπανίας, αντιμετωπίζει μια αλλαγή στη νομοθεσία καθώς ο πρώτος ευρωπαϊκός νόμος που μετέτρεψε τους ντελιβεράδες σε υπαλλήλους τέθηκε σε ισχύ στην Ισπανία.

Η Lola Market και η Mercadao θα διατηρήσουν την ταυτότητά τους και θα λειτουργήσουν ανεξάρτητα από το Glovo.

Ο Gonçalo Soares da Costa, διευθύνων σύμβουλος της Mercadao, θα είναι υπεύθυνος και για τις δύο εταιρείες, οι οποίες αρχικά θα επεκταθούν στην Πολωνία και την Ιταλία.

Διαβάστε επίσης:

Eurobank Factors: Σταθερά πρώτη στις υπηρεσίες factoring στην Ελλάδα

Mytilineos: Γιατί η Citi ανεβάζει τον στόχο στα 21,50 ευρώ ανά μετοχή