Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εκμεταλλεύτηκε τη σύγκρουση Χάμιλτον – Φερστάπεν και πήρε την 1η νίκη του για τη McLaren στη Μόντσα.
Το Ιταλικό GP ήταν ένας επεισοδιακός αγώνας, που θα μείνει στην ιστορία ως το πρώτο 1-2 για τη McLaren μετά από το Καναδικό GP του 2010. Επίσης θα συζητηθεί πολύ η σύγκρουση των Χάμιλτον, Φερστάπεν η οποία κατά την άποψή μου είναι αγωνιστικό συμβάν. Οι δυο τους είχαν τζαρτζαριστεί και στον πρώτο γύρο εκεί όπου ο Φερστάπεν δεν άφησε περιθώριο στο Χάμιλτον, o Βρετανός βρέθηκε στιγμιαία εκτός πίστας.
Η τύχη τα έφερε μετά από ένα αργό πιτ στοπ της Red Bull να βρεθούν ξανά δίπλα δίπλα στην 1η στροφή. Ο Χάμιλτον μόλις είχε βγει από τα πιτ και είχε την εσωτερική, ο Φερστάπεν με τέρμα γκάζι ολοκλήρωνε την ευθεία προσπαθώντας να φρενάρει οριακά για να μπει μπροστά από τον αντίπαλό του. Έστριψαν πλάι, πλάι στην πρώτη στροφή του «S» με το Φερστάπεν να είναι στην εσωτερική. Ο Χάμιλτον πάτησε στη μέση της πίστας στη δεύτερη στροφή, ο Φερστάπεν βρέθηκε στριμωγμένος πάτησε αριστερά εκτός πίστας, το κερμπ τον αποσταθεροποίησε και βρέθηκε πάνω στη Mercedes καθώς ο πίσω δεξιά τροχός του «διάβασε» τον πίσω αριστερά του Χάμιλτον. Η Red Bull ανέβηκε πάνω στη Mercedes και ο τροχός της πάτησε το κράνος του Χάμιλτον. Ο Βρετανός ζει από τύχη! Θεωρώ αγωνιστικό συμβάν τη σύγκρουση των δυο πρωτοπόρων του πρωταθλήματος. Ας περιμένουμε όμως και την ετυμηγορία των αγωνοδικών για το συμβάν.
Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Φερστάπεν δεν πήγε να ρωτήσει το Χάμιλτον αν είναι ΟΚ. Προσωπικά πιστεύω πως δεν είχε εικόνα για το τι ακριβώς είχε συμβεί. Οι δυο πρωταγωνιστές βρέθηκαν εκτός και ο αγώνας συνεχίστηκε με τις McLaren να πρωταγωνιστούν. Ο Ρικιάρντο κέρδισε, ο Νόρις περιορίστηκε πίσω του παίζοντας σωστά το ομαδικό παιχνίδι και ο Μπότας που εκκινούσε τελευταίος εκμεταλλεύτηκε τη δυναμική της Mercedes για να ανέβει στο βάθρο. Μάλιστα ο Φινλανδός που του χρόνου θα αγωνίζεται για την Alfa Romeo έριξε νερό στο μύλο της αντιπαράθεσης με την Red Bull: «Είναι σημαντικό ότι πήραμε ως κατασκευαστές περισσότερους βαθμούς». Πράγματι η Mercedes αύξησε τη διαφορά της στους 18 βαθμούς από τη Red Bull. Από την άλλη η McLaren με τους 43 σημερινούς βαθμούς πήρε σημαντικό προβάδισμα στη μάχη της 3ης θέσης έναντι της Ferrari (14.5 βαθμούς).
Οι κόκκινοι κατάφεραν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις στον εντός έδρας αγώνα τους και παρότι το μονοθέσιο υστερούσε στη Μόντσα να πάρουν 20 βαθμούς με τον Λεκλέρκ 4ο και το Σάινθ 6ο. Ανάμεσά τους ο Σέρτζιο Πέρεζ που για έναν ακόμη αγώνα δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο την δυναμική της Red Bull. Αξίζει να τονιστεί πως ο Ράσελ από την 9η θέση έδωσε ξανά 2 βαθμούς στη Williams.
Μετά από 3 συνεχόμενους αγώνες η F1 έχει ανάπαυλα μιας βδομάδας. Μετά ακολουθεί το Ρώσικο GP στο Σότσι στις 26/9, σε μια πίστα όπου και πάλι έχουν θεωρητικό προβάδισμα οι Mercedes.
Η σημερινή τελική κατάταξη είναι:
Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν προηγείται πλέον με 6 βαθμούς μετά τους 3 που πήρε για την νίκη του στον κατατακτήριο αγώνα.
Διαβάστε επίσης:
F1 Ιταλία: Όλα δουλεύουν για το Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας