Ολοκλήρωσαν τις δοκιμές τους με το νέο Hyundai i20 N Rally2 και είναι έτοιμοι για το ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY, 9ο γύρο του WRC 9-12/9.
Λίγα 24ωρα πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY και καθώς οι ομάδες έχουν ήδη καταφτάσει στη χώρα μας, τα πληρώματα πραγματοποιούν τις δοκιμές τους ενόψει του εθνικού μας αγώνα, ο οποίος επιστρέφει στο WRC μετά από 8 χρόνια. Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, πλήρωμα με σπουδαίες διακρίσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, είναι πανέτοιμοι για αυτή τη νέα πρόκληση. Το ελληνικό πλήρωμα θα αγωνιστεί με το Νο.40 στις πόρτες του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 N Rally2, το οποίο κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια.
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, που θα διεκδικήσουν τη διάκριση στο πλαίσιο του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, πραγματοποίησαν δοκιμές διήμερης διάρκειας, ώστε να εξοικειωθούν με το νέο τους αυτοκίνητο. Οι πρώτες ενδείξεις ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές. Έπειτα από σχεδόν 80 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε διαδρομές κοντά στο Λουτράκι, το πλήρωμα έκανε αρκετά βήματα εμπρός, φέρνοντας το Hyundai i20 N Rally2 πιο κοντά στα “θέλω” του, προκειμένου να κινηθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα και αποτελεσματικά, στον αγώνα. Μετά από την αίσια ολοκλήρωση της πρώτης επαφής με το νέο τους αυτοκίνητο, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος ετοιμάζονται για τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα, οι οποίες ξεκινούν τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου. Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Λάμπρος με τον Νίκο θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της Red Grey, ομάδας που είναι υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, της Hyundai Motorsport.
Σε αυτό το πλαίσιο, το ελληνικό πλήρωμα θα έχει ουσιαστικά κάτω από την ίδια τέντα τους Όλιβερ Σόλμπεργκ, Άαρον Τζόνστον οι οποίοι αγωνίζονται στην κατηγορία WRC2, με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2.
Hyundai i20 N Rally2 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού
Κιβώτιο: 5 σχέσεων, σειριακό
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Διαφορικά: Μηχανικά (εμπρός/πίσω)
Τροχοί: 7×15 ιντσών για χώμα
Ελαστικά: Pirelli 205/65–15
Βάρος: 1.230 κιλά ελάχιστο – 1.390 κιλά με το πλήρωμα
Λάμπρος Αθανασούλας: Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και αρκετών αλλαγών, νιώθουμε με το Νίκο ότι το Hyundai i20 N Rally2 μπορεί να ακολουθήσει εμάς και εμείς, αυτό. Είμαστε ευχαριστημένοι με το setup που έχουμε διαμορφώσει, καθώς το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλουμε. Σίγουρα θα κάνουμε αλλαγές ξανά, όμως νιώθουμε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Από αύριο, θα ξεκινήσουμε τις αναγνωρίσεις, ώστε να τσεκάρουμε τις ειδικές διαδρομές. Από ότι φαίνεται ο καιρός θα είναι και βροχερός, οπότε οι επόμενες ημέρες αναμένονται δύσκολες, μεγάλες και κουραστικές. Συνολικά, ξεκινάει μια επίπονη εβδομάδα για αυτοκίνητα και πληρώματα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει ο αγώνας, ώστε να μπούμε σε αυτόν τον ρυθμό, που αποτελεί την πιο ευχάριστη διαδικασία στην προσπάθεια που ξεκινάει.
Νίκος Ζακχαίος: Μετά από το τέλος των δοκιμών, είμαι χαρούμενος καθώς ο Λάμπρος έχει φέρει το αυτοκίνητο στο μέτρα του και μπορεί να οδηγήσει όπως εκείνος θέλει. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά με τους συνεργάτες μας, οπότε αυτό που μένει, είναι να έχουμε ανάλογη συνέχεια στον αγώνα. Από αύριο θα δουλέψουμε στις σημειώσεις μας ώστε να τις κάνουμε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY και να τα δώσουμε όλα για να διασκεδάσουμε τόσο εμείς, όσο και οι θεατές που θα βρεθούν στις ειδικές διαδρομές.
Διαβάστε επίσης:
EKO ACROPOLIS RALLY: Ξεκίνησε από Κρήτη!
ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY: Δείτε εδώ τo επίσημο πρόγραμμα του αγώνα
EKO ACROPOLIS RALLY: Θεοχαρόπουλος – Κότσαλης με Ford Fiesta Rally4/R2
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike