Όπως ο Λιούις κέρδισε εντός έδρας στο Σίλβερστον, έτσι και ο Μαξ πήρε την πολύτιμη νίκη και το προβάδισμα στη βαθμολογία
Βαρετός αγώνας ήταν το Ολλανδικό GP. Η πίστα του Ζάντβρουπ είναι σχεδιασμένη μια άλλη εποχή όπου τα μονοθέσια ήταν μικρότερα ή αργότερα. Φάνηκε ξεκάθαρα ότι ήταν αδύνατον να προσπεράσεις σήμερα μονοθέσιο με παραπλήσιο ρυθμό. Το πρόβλημα που προσπάθησε και εν μέρει κατάφερε να αντιμετωπίσει η F1 από το 1999 κινούμενη ανατολικά σε χώρες όπως η Μαλαισία, η Σιγκαπούρη, η Ινδία, η Κορέα, το Άμπου Ντάμπι, το Μπαχρέιν σε πίστες φαρδιές με μεγάλες ευθείες που έφεραν την υπογραφή του Χέρμαν Τίλκε αναβίωσε σήμερα επιστρέφοντας σε μια πίστα όπου είχε να γίνει αγώνας από το 1985.
Παρά τα οβάλ κομμάτια και την απολαυστική ροή αλληλουχίας στροφών το Ζάντβρουπ δεν έδωσε ενδιαφέρον αγώνα καθότι είναι στενό και δεν έχει σημεία για προσπέρασμα. O Φερστάπεν είχε την pole, διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Στη Mercedes όπως αναμένονταν επιχείρησαν με δυο διαφορετικές στρατηγικές να παγιδεύσουν τον «Ιπτάμενο Ολλανδό». Όλα αυτά μπροστά στα μάτια εκατοντάδων χιλιάδων Ολλανδών που είχαν κατακλύσει τις κερκίδες χωρίς να φορούν μάσκα. Εικόνα και ατμόσφαιρα ποδοσφαιρικού γηπέδου, προς πανδημίας.
Ο Φερστάπεν μέσα σε 10 γύρους είχε ανοίξει διαφορά 3 δευτερολέπτων από το Χάμιλτον. Ο Βρετανός ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτ και έβαλε τη μέση γόμα. Έχασε χρόνο στην αλλαγή, έτσι ο Φερστάπεν που ακολούθησε για να τον καλύψει ένα γύρο μετά, μπόρεσε άνετα να διατηρηθεί μπροστά του. Ο Μπότας έμεινε έξω μέχρι τον 30στο γύρο όπου τον έφτασαν οι δυο τους. Ο Φερστάπεν πέρασε με άνεση το Φινλανδό που δεν αντιστάθηκε ιδιαίτερα παρότι είχε εντολή από την ομάδα να το κάνει. Βέβαια ο Χάμιλτον επωφελήθηκε για να πλησιάσει καθώς ο Μπότας τον άφησε να περάσει (σύννομα). Αμέσως ο Μπότας μπήκε στα πιτ και βγαίνοντας ήταν με διαφορά 3ος. Παραλίγο δε να πέσει και πάνω στο Φέτελ που έχασε τον έλεγχο στο οβάλ της στροφής 3.
Στον 39ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε για το δεύτερο και τελευταίο του πιτ στοπ όπου έβαλε ένα σετ μεταχειρισμένης μέσης γόμας. Ο Φερστάπεν όπως και στην πρώτη αλλαγή μπήκε στον αμέσως επόμενο γύρο. Έβαλε φρέσκια σκληρή γόμα και διατήρησε την πρωτοπορία. Ο Βρετανός άρχισε να γκρινιάζει για την μεταχειρισμένη μέση γόμα παραταύτα προς το τέλος μείωσε τη διαφορά. Ο Μπότας στον 67ο γύρο και ο Χάμιλτον στον 70στο έβαλαν μαλακή γόμα και τελικά ο Βρετανός πήρε το βαθμό του ταχύτερου γύρου με το πέσιμο της καρό σημαίας.
Έτσι η διαφορά ανάμεσά τους παρέμεινε στους 3 βαθμούς απλά τώρα προηγείται ο Φερστάπεν και ακολουθεί ο Χάμιλτον. Η νίκη του Φερστάπεν ήταν η πρώτη Ολλανδού οδηγού επί Ολλανδικού εδάφους στην ιστορία της F1. Πίσω από τους πρωταγωνιστές τερμάτισαν με τις διαφορές να μετριόνται σε γύρους λόγω και της μικρής σε μήκος πίστας όπως εκκίνησαν οι Γκασλί, Λεκλέρκ. Ο μαχητής Αλόνσο με την Αlpine κατάφερε να περάσει τους Οκόν Σάινθ και να αναρριχηθεί 6ος. Οδηγός της ημέρας ο Πέρεζ που από τελευταίος στην εκκίνηση έδωσε στην ομάδα του 4 βαθμούς από την 8η θέση.
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών η Mercedes διεύρυνε το προβάδισμά της σε 12 βαθμούς. Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το Ιταλικό GP στο ναό της ταχύτητας, τη θρυλική πίστα της Μόντσα.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike