ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η λύση Smart Retail της Intracom Telecom είναι εξαιρετικά ευέλικτη και επιτρέπει στα καταστήματα να αυξάνουν το μέσο όρο πωλήσεων ανά πελάτη με φυσική παρουσία, να ελαχιστοποιούν το κόστος λειτουργίας, να βελτιστοποιούν τη διαχείριση των αποθεμάτων, να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες, να υπερέχουν του ανταγωνισμού και να αυξάνουν την ικανοποίηση τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων τους. Επιπρόσθετα, η λύση δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν με το κατάστημα μέσω του έξυπνου κινητού τηλεφώνου τους και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να αναλύει τη συμπεριφορά των πελατών, αξιοποιώντας την πληροφορία που παράγουν οι ίδιοι οι πελάτες, να διεξαγάγει στοχευμένες προωθητικές ενέργειες εντός του καταστήματος και να μειώνει σημαντικά το χρόνο αναμονής των πελατών.
Ο κ. Νικόλαος Βελέντζας, Γενικός Διευθυντής του επιχειρησιακού τομέα Υπηρεσιών της Intracom Telecom, σχολίασε: «Η λύση για «έξυπνα» καταστήματα αποτελεί μια καινοτόμο προσθήκη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο «έξυπνων» λύσεων της Intracom Telecom. Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της αγοράς και παρακολουθώντας την καθολική διείσδυση των «έξυπνων» κινητών συσκευών στην καθημερινότητα των πολιτών, δημιουργήσαμε μια «έξυπνη» λύση που εισαγάγει τα καταστήματα και τις αλυσίδες καταστημάτων στην ψηφιακή εποχή, και προσφέρει πλήθος λειτουργιών που βελτιστοποιούν τη λειτουργία της επιχείρησης και την εμπειρία του πελάτη».
Διαβάστε επίσης
Intracom Telecom: Συμφωνία με Nova για την Παροχή Προηγμένου Χαρτοφυλάκιου Ασύρματων Λύσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πυροσβεστική: Προσοχή στις απόπειρες οικονομικής εξαπάτησης επιχειρήσεων – Πώς θα τις αποφύγετε
- FinTech: Σε φάση έντονης ανάπτυξης στην Ελλάδα – Οι κύριοι παράγοντες
- Κωνσταντίνος Φουντάς: Το νέο «αφεντικό» του Cern μιλά για το σωματίδιο του Θεού, τον πυρηνικό πόλεμο, τα πανεπιστήμια
- Πώς τα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνουν στο ραντάρ των διεθνών φοιτητών