• Business

    Shiseido: Πουλά τα brands Laura Mercier, BUXOM και bareMinerals σε private equity

    • Newsroom
    Shiseido: Πουλά τα brands Laura Mercier, BUXOM και bareMinerals σε private equity

    Pascal Houdayer


    Η Shiseido Company Limited ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει τα brands καλλυντικών bareMinerals, BUXOM και Laura Mercier στην AI Beauty Holdings, μία εταιρεία που ανήκει στο private equity Advent International.

    Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, η πώληση εντάσσεται στο πλαίσιο του μακροπρόθεσμου προγράμματος «WIN 2023 and Beyond Strategy», καθώς θα εστιάσει στην κατηγορία περιποίησης δέρματος.

    Με την ομορφιά του δέρματος να αποτελεί πλέον τη νέα βασική της κατηγορία, η Shiseido εφαρμόζει μια ολιστική στρατηγική επιχειρηματικού μετασχηματισμού, με στόχο να αναδειχθεί παγκόσμιος ηγέτης στο συγκεκριμένο τομέα έως το 2030.

    Παρά τις προκλήσεις του COVID-19, η Shiseido σημειώνει σταθερή πρόοδο όσον αφορά την κερδοφορία και τη διαχείριση των ταμειακών ροών από το 2021 έως το 2023, ανέφερε η διοίκηση της.

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, δίνει προτεραιότητα στα brands περιποίησης δέρματος, βελτιστοποιεί το χαρτοφυλάκιό της και ενισχύει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, γεγονός που την οδήγησε στην απόφαση να πουλήσει τα τρία εμπορικά σήματα προϊόντων μακιγιάζ.

    Σχολιάζοντας την πώληση, η Shiseido επισήμανε: «Μεταξύ των πολυάριθμων ενδιαφερόμενων υποψηφίων, καταλήξαμε στην Advent, ένα private equity που ιδρύθηκε το 1984, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία σε καταναλωτικά προϊόντα, το οποίο θα παρέχει τη βέλτιστη υποστήριξη για περαιτέρω διεθνή ανάπτυξη των συγκεκριμένων εμπορικών σημάτων, μέσω του μάρκετινγκ και του υψηλού επιπέδου επαγγελματισμού που τη διακρίνει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων”.

    Τα κεφάλαια που θα εισπράξει από την πώληση, θα επανεπενδυθούν σε νέες εξαγορές εμπορικών σημάτων και στην ανάπτυξη των βασικών brands Shiseido, κυρίως στην κατηγορία περιποίησης δέρματος, δήλωσε.

    Mε την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νεοσύσταση AI Beauty Holdings που θα αποκτήσει τα τρία brands, θα μετονομαστεί.

    Επίσης, ο Pascal Houdayer, ο οποίος έχει 30 χρόνια εμπειρία στην βιομηχανία ομορφιάς, θα αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της νέας εταιρείας.

    Διαβάστε ακόμα:

     



    ΣΧΟΛΙΑ