Δύσκολη αναμένεται η επανεκκίνηση των εργοστασίων της Volkswagen μετά την παραδοσιακή καλοκαιρινή διακοπή εργασιών, καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας παραμένει αιχμάλωτος της έλλειψης ημιαγωγών.

Το εργοστάσιο της στην πόλη Wolfsburg στη Γερμανία, το μεγαλύτερο παγκοσμίως, με 60.000 εργαζόμενους, θα λειτουργήσει ξανά με μία μόνο βάρδια την επόμενη εβδομάδα από Δευτέρα έως Παρασκευή, δήλωσε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης.

Η Audi, η εταιρεία που συμβάλλει περισσότερο στα κέρδη του ομίλου, θα παρατείνει τη θερινή διακοπή εργασιών κατά μία εβδομάδα στα δύο εργοστάσια της στη Γερμανία, καθώς η διάθεση ημιαγωγών παραμένει «ασταθής και τεταμένη».

Οι εξελίξεις αυτές υποδηλώνουν ότι οι προειδοποιήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών για τους δύσκολους μήνες που ακολουθούν αποδεικνύονται σωστές, αφού τα κρούσματα του Covid-19 στη Νοτιοανατολική Ασία οδήγησαν σε περιορισμούς στα εργοστάσια επεξεργασίας τσιπ.

Η Volkswagen τον περασμένο μήνα σημείωσε “πραγματικά περιορισμένη” παραγωγή κατά το τρίτο τρίμηνο, ενώ η BMW προέβλεψε συνεχή αβεβαιότητα.

Η Toyota θα αναστείλει την παραγωγή σε 14 εργοστάσια στην Ιαπωνία για διάφορα χρονικά διαστήματα, ακόμη και μετά από τις προσπάθειες αποθήκευσης ημιαγωγών και άλλων βασικών εξαρτημάτων. Ο αντίκτυπος θα είναι πιο σοβαρός τον Σεπτέμβριο, με την Toyota να μειώνει το πλάνο παραγωγής της κατά 40%.

Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να μειώσουν τις προσδοκίες των πωλήσεων, οι υψηλότερες τιμές των οχημάτων και η εστίαση σε πλούσιους πελάτες τις βοήθησαν με μετριάσουν το πλήγμα.

Σύμφωνα με την έρευνα του Susquehanna Financial Group, ο χρόνος που απαιτείται για τις εταιρείες που ταλαιπωρούνται από την έλλειψη ημιαγωγών για να παραλάβουν τις παραγγελίες που έχουν κάνει, έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 20 εβδομάδες, υποδεικνύοντας ότι τα ελλείματα επιδεινώνονται.

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση