ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το κλείσιμο των γηπέδων και οι απώλεια διαφημίσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας μείωσαν τα έσοδα του ισπανικού πρωταθλήματος κατά 8% στα 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ τη σεζόν 2019/2020, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια ανασκόπηση της Deloitte.
Αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο σε συλλόγους όπως η Μπαρτσελόνα και η Ρεάλ Μαδρίτης, οι οποίες ως γνωστόν ξοδεύουν δυσθεώρητα ποσά για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους καλύτερους παίκτες του κόσμου.
Τόσο η Μπαρτσελόνα όσο και η Ρεάλ Μαδρίτης προσπάθησαν να ενισχύσουν και να διαφυλάξουν τα μελλοντικά έσοδα με την εγγραφή τους σε μια νέα Super League των κορυφαίων συλλόγων της Ευρώπης, όμως η κίνηση αυτή δεν απέδωσε καρπούς μπροστά στη σφοδρή αντίθεση οπαδών και φορέων.
Για την CVC, η επένδυση είναι παρόμοια με αυτή που επιχείρησε στην Ιταλία. To αμερικανικό fund συνεργάστηκε με την Advent International και την ιταλική FSI για να συμφωνήσουν στην αγορά μεριδίου 10% στην εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης της ιταλικής ποδοσφαιρικής λίγκας Serie A για περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε καθώς ορισμένοι σύλλογοι εξέφρασαν ανησυχίες για τους όρους.
Η συμφωνία με την Ισπανία θα οδηγήσει στη δημιουργία μιας νέας εταιρείας που θα στεγάζει όλες τις εταιρείες, τις θυγατρικές και τις επιχειρήσεις της La Liga, στις οποίες η CVC θα κατέχει μερίδιο περίπου 10%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος